Sivu 13/22

Re: Mun Lada 1200L Turbo..

Lähetetty: 16.2.2010 15:11
Kirjoittaja jiipee
Moi,

Minä laitoin kanttikorista simpukan ja rattiakselin nappikseen niin saa ratin asentoa vähän säädettyä miellyttävämmäksi.

Ps. Asiallinen talli, kateeks käy.

Re: Mun Lada 1200L Turbo..

Lähetetty: 18.2.2010 7:34
Kirjoittaja Tuning Vaz
Tässä kuvan eilisen tehdystä työstä...

http://i75.photobucket.com/albums/i290/ ... G_4969.jpg

Ohjausakseli on nyt kasattu ja valmis. Lisäksi pistin kuskin turvavyöt kiinni, kaapelit ja muut siistimis-hommia tein kojelaudan takana, eli nyt alkaa työt auton sisäpuolella olla kohta valmiita. :D

Valitettavasti en tänään jaksa Ladalla duunata. Appiukko tulee kohta mua hakemaan... Mennään katsomaan auton vaimon pikkusiskolle ja siiheen menee melkein koko päivä (305km matka on sinne + yhtä pitkää kotiin :shock: ) ja huomenna pitää herätä neljältä. Olemme huomenna menossa Uudenmaan prikaattiin, kun siellä on portit auki ja pikkusiskon poikaystävä on armeijassa.

Mutta katsotaan jos lauantaina ehtis vähän Ladalla touhua... Sais nyt vain vaihtaa bensa- ja öljyletkut ja sitten nostaa auton takapää ja alkaa vaihtamalla perämurikka ja tehdä kemppilukko.. 8)

Palataan asiaan! :)

Re: Mun Lada 1200L Turbo..

Lähetetty: 7.3.2010 15:50
Kirjoittaja Tuning Vaz
Moi! Jotain pitäis nyt kirjoittaa ettei jää ihan jumiin täällä...

Olen purkannu taka-akseli ja saanut se toinen perä-murikka hitsattu,. Huomenna puhdistan ja laitan kaikki kiinni taas! Sitten sais vielä vaihtaa takatukivarret. Ostin uuden sarjan tukivarret, ihan käyttämättömät! :)

Terv. Roland

Re: Mun Lada 1200L Turbo..

Lähetetty: 7.3.2010 15:53
Kirjoittaja lada.h.s
Miksi perämurikka on hitsattu? Mikä sen oli särkenyt?

Re: Mun Lada 1200L Turbo..

Lähetetty: 7.3.2010 17:10
Kirjoittaja pvdriver
Taitaa viitata tuohon edellämainittuun kemppilukkoon... ;)

Re: Mun Lada 1200L Turbo..

Lähetetty: 7.3.2010 20:37
Kirjoittaja Tuning Vaz
Perämurikan hitsamisen syy oli niin kuin aikaisemmin mainittu= kemppilukko! 8)

Re: Mun Lada 1200L Turbo..

Lähetetty: 7.3.2010 22:19
Kirjoittaja -Oll1-
Meinasitko aina katastukseen vakion perämurikan kiinne laittaa. Vai suunnitelmissa kenties oikeeta lukkoa?

Re: Mun Lada 1200L Turbo..

Lähetetty: 7.3.2010 22:53
Kirjoittaja pressa
Katsastukseen riittää kun laittaa toiseksi vetoakseliksi sellaisen josta poorit hiottu pois. Ei vedä toinen pyörä ollenkaan ja sitähän ei katsastusmies välttämättä huomaa.

Re: Mun Lada 1200L Turbo..

Lähetetty: 8.3.2010 9:10
Kirjoittaja pvdriver
Eikös se ollut niin että laite tarkoitus poistaa tieliikenteestä ja tulevaisuudessa tarkoitus trailerilla roudata tapahtumista toiseen...

Re: Mun Lada 1200L Turbo..

Lähetetty: 9.3.2010 22:22
Kirjoittaja START
ja voihan inssille aina sanoo että siellä on semmonen kiinteempi kitkalukko :mrgreen:

Re: Mun Lada 1200L Turbo..

Lähetetty: 10.3.2010 7:22
Kirjoittaja Tuning Vaz
-Oll1- kirjoitti:Meinasitko aina katastukseen vakion perämurikan kiinne laittaa. Vai suunnitelmissa kenties oikeeta lukkoa?
Jos auto vielä haluaa katsastaa niin toinen perämurikka löytyy tallista! Onhan se vain tunnin homma vaihtaa! :)

Re: Mun Lada 1200L Turbo..

Lähetetty: 10.3.2010 7:33
Kirjoittaja Tuning Vaz
pvdriver kirjoitti:Eikös se ollut niin että laite tarkoitus poistaa tieliikenteestä ja tulevaisuudessa tarkoitus trailerilla roudata tapahtumista toiseen...
Onhan sekin mahdollista että niin teen!

Re: Mun Lada 1200L Turbo..

Lähetetty: 10.3.2010 13:41
Kirjoittaja IlkkaHe
pidä liikenteessä, harmittaa myöhemmin jos teet rata lelun. Ota mielummin toinen aihio rata ajelua varten, ja siihen jotain oikeen härskiä tekniikkaa ;)

Re: Mun Lada 1200L Turbo..

Lähetetty: 10.3.2010 17:12
Kirjoittaja 'aatee'
Ehdottomasti liikenteessä pidä, ei turhan monta asiallista turbo ahdistettua Ladaa ole kadulla.!

Re: Mun Lada 1200L Turbo..

Lähetetty: 11.3.2010 7:19
Kirjoittaja Tuning Vaz
Eilen sain taka-akseli kasattu. Sais vain laittaa siihee öljyt ja vaihtaa takatukivarret, niin olis sitten kytkinvaihto seuraavana.. :)