ABC notkuminen

Politiikkaa, maailmanparannusta ja muuta hölynpölyä, joka ei suoraan liity Ladoihin ja autoiluun.
Lada-Jussi

Re: ABC notkuminen

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

mobilian jatkot sitten lahdesjärven abc:llä, tervetuloa kaikki tutustumaan, tää oli sit vaan mun idea kerho ei ole näissä jatkoissa mitenkään osallisena.
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Samara87/88

Viesti Kirjoittaja Samara87/88 »

Lada-Jussi kirjoitti:joo en mitenkään väheksy Teboililla kävijöitä, mutta kyllä Apsi on parempi, kun kaikki on tehnyt Lada-Jussit niin tietäävät :lol: (Mulla on muuten toi Karkkilan Masuuni vielä käymättä)

oli mul ihan asiaakin, kehystin noita ABC taideteoksia ja otin uuden kuvan ABC vitriininäyttelystä, tarvii noi taulut vielä naputella seinälle, asettelin ne tohon vain yhteiskuvaa varten. Kehykset ostin Riihimäen Prismasta, melko hintavia noin yksinkertaiset virolaiset kehykset (melkein 5 euroa kpl)

Kuva

ylähylly vasemmalta: ABC liikennemyymälät luettelo, ABC take-away aterian laatikko, muki kannella ja pillillä, hampurilaispaperi, servetti ja ranskalaisten perunoiden laatikko. ABC frisbeet vihreä ja keltainen, ABC heijastin, ABC pinssi, kynät: Pitkälahti Kuopio, ABC asemat, Lahdesjärvi Tampere, Utti, Aura Auranlaakso Tammisilta, ABC Lahdesjärvi sytkäri, ABC Lahdesjärvi ja Pirkkala tapahtumaranneke, Frisbeen säilytyspussit keltainen ja vihreä, hampurilaisaterian toimitusnumerokuitti, take-away pahvinen kahvikuppi, ABC tuotepaketti: tuulilasipyyhe, kojelautapyyhe, sulkapyyhe, käsipyyhe

alahylly vasemmalta: ABC rantapallo, ABC pipo, ABC sähköpostikirjeen tilauslomake, ABC vesipullot hiilihapollinen ja hiilihapoton, Pirkanmaan osuuskaupan ABC lahjakortti (kaksi kahvia ja pullaa yhden hinnalla, ei enää voimassa), ABC termomuki, ABC paperipussi.

taulut ylhäältä vasemmalta (hampurilaisaterian aluspapereita): ABC Lahdesjärvi dippi ja pehmismainos, ABC-burger yleismainos, ABC Lahdesjärven "tule meille kesätöihin" mainos.

ööh, tää alkaa vaikuttaa syndroomalta mutta vähä niinkuin muuntunut virus, entistä vaarallisempi :!:

meneekö abc vähä yli? :lol:
Chevrolet Cavalier Z24 3.1 V6 Convertible 93"
Chevrolet Starcraft 6.5TD 98"
Honda CRV 01"
Supo 62" Mopo
Teemu Kankaanpää

Viesti Kirjoittaja Teemu Kankaanpää »

Jotain rajaa :mrgreen:
pressa

Viesti Kirjoittaja pressa »

Lada-Jussi kirjoitti: mun idea kerho, ei ole näissä jatkoissa mitenkään osallisena.
mikäs tuo idea-kerho on? fanittaako se tätä idea ketjua vai kerääkö kalusteita ( http://www.koti-idea.fi/ )
,_,/ukka

Viesti Kirjoittaja ,_,/ukka »

pressa kirjoitti:
Lada-Jussi kirjoitti: mun idea kerho, ei ole näissä jatkoissa mitenkään osallisena.
mikäs tuo idea-kerho on? fanittaako se tätä idea ketjua vai kerääkö kalusteita ( http://www.koti-idea.fi/ )
Taitaa pressa olla viimeisiä henkilöitä tällä foorumilla, joilla on vara keljuilla muiden kirjoitus/kielioppi virheistä :roll:
Varsinkin kun tuohon lainaukseen on pitänyt vielä lisätä yksi ylimääräinen pilkku.

,_,/ukka
Autoton on huoleton
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

Pata kattilaa soimaa :lol:
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
pressa

,_,/ukka kirjoitti:Taitaa pressa olla viimeisiä henkilöitä tällä foorumilla, joilla on vara keljuilla muiden kirjoitus/kielioppi virheistä
,_,/ukka
jukka jukka sinä kovan onnen lapsi (lada myyty ja pitää ajaa tojotalla)

minä en viestissäni keljuillut, ihmettelin vaan että onkos jussi jo laajentanut fanitustaan.
Lada-Jussi

pressa kirjoitti:
pressa on nyt laittanu pilkun väärään paikkaan, parempi jättää pilkut pois kuin käyttää niitä väärin
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Red Zhiguli

Viesti Kirjoittaja Red Zhiguli »

EDIT: Poistettu
Viimeksi muokannut Red Zhiguli, 26.1.2015 20:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pahoittelut vuosina 2006-2008 kirjoittamistani lapsellisista ja asiasisällöttömistä viesteistä, jotka poistin yksitellen. Nykyisin aikuistunut, joten mitäpä noita lähes vuosikymmenen takaisia juttuja murehtia enempää.
-Red Zhiguli 26.1.2015
pressa

kuinkas tuo idea keräily?
minä olen käynyt seinäjoen koti-idean pihassa ja lempäälän idea-parkissa, onkohan paljon muita idea-liikeitä?
,_,/ukka

Viesti Kirjoittaja ,_,/ukka »

pressa kirjoitti:kuinkas tuo idea keräily?
minä olen käynyt seinäjoen koti-idean pihassa ja lempäälän idea-parkissa, onkohan paljon muita idea-liikeitä?
Jokohan se nyt tämä pressan idea-vitsi alkas jotakin naurattamaan :roll: Jos ei, niin seuraavaksi kannattaa kokeilla Lada Praavdaan.
Tuleekohan tähänkin perään kommenttia mun tojotasta?

,_,/ukka
Autoton on huoleton
Lada-Jussi

pressa vaan yrittää keksiä jotain hauskempia juttuja ku mun abc näyttelyt, mutta ei noi kielioppivitsit oikein avaudu meikäläiselle
pressa

Lada-Jussi kirjoitti:pressa vaan yrittää keksiä jotain hauskempia juttuja ku mun abc näyttelyt, mutta ei noi kielioppivitsit oikein avaudu meikäläiselle
en halunnut mitään kielioppi vitsiä vääntää
vetäise jussi mobiliassa hiasta niin saat abc-tupos kynän, itse en ole siellä tiettävästi käynyt mutta kynä on.
Lada-Jussi

pressa kirjoitti:vetäise jussi mobiliassa hiasta niin saat abc-tupos kynän, itse en ole siellä tiettävästi käynyt mutta kynä on.
täytyy muistaa, kiva juttu, en mäkää tupoksessa koskaan käynyt, enkä utissa enkä pitkälahdessa vaikka kynä löytyykin
Lada-Jussi

kiitokset pressalle nyt vitriininäyttelyssä on myös ABC Tupos kynä ja kiitokset ABC Toijalan kassalle, nyt näyttelyssä on myös ABC Toijala kynä
Vastaa Viestiin