nivailija kirjoitti:Bongattu jälleen CD-Niva, sekä Lada 111 GT2!?
Onks toi 'GT2' joku sika kireä satakymppi?
Eiköhän se pysty ainakin poimunopeuteen viisi. Ehkäpä Jussi osaisi valaista meille asiaa?
noi takaluukun merkinnät on aina vähän himmeitä, erityisesti suomiautoissa, venäjällä on tuhat ja sata erillaista variaatiota ja tuning versiota, kaikki ei ole tehtaan varustelemia, vaan jälleen myyjien. Tyyppi ja versiokoodit kertoisi paljon enemmän. Lada wikissä on lueteltuna muutamia 110:n varustevaihtoehtoja venäjällä, niistä ei tuota GT2:ta löydy. Varustelukoodistokin muuttui vuonna 2001
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Nonnis kirjoitti:Oranssi Fiat Mirafiori nyt pariin kertaan bongattu Hämeenkyrössä.
Melko harvinainen näky. Castrolin Mirafiorin olen tainnut kerran nähdä ja sitä edellisestä onkin jo kauan.
jaa onkos castroolilla nyt sellainen, eikös sillä commodore ollu tos joku aika sitten, toivottavasti tuollaiset harvinaisuudet päätyy talteen.
ite olen pari kertaa nähnyt kun farmin ohi on mennyt viimeistä koppaa mirafiori, niitä isolamppuisia näkee joskus, mutta se ekakoppa, sitä ei ole näkyny aikoihin, kumpia nää bongatut on?
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
No niin. Taas olis bongattu yksi valkoinen nappis. On ressukka seissyt koko talven Kruunuhaassa Liisankadulla ja kaupunki on jo pari kertaa siirtänyt sitä kun on ollut lumitöiden tiellä. Se mikä tässä mietityttää on se että kuka tunnustaa olevansa se kerholainen joka on jättänyt sen sinne? On meinaan kerhotarra takalasissa.
Ja viikko sitten ajelin Helsingistä Kerimäelle anoppilaan ja oli Ladat aika harvassa. Lahti-Heinola välillä tuli vastaan valkoinen nappis. Oli todella siistin näköinen. Sitten vähän Lusin suoran jälkeen tuli vastaan sininen kanttilamppu. Hieno oli sekin. Ja siinä ne sitten olivat. 400km matkalla vain 2 Ladaa.
ja ei ollu samoja useesee otteesee 2 nappista valkone ja punane ja sitte ol 3 kanttilamppusta joista ol 2 amiksesta päi luulen ja sitte ol uus piru puhtaana 110 ja 2 samaraa
Jämsässä vaaleanvihreä lada 1200 l tarvikekeskuksessa, takana teksti "varo putoavia osia", siis puskurin yllä pellissä Hyväkuntoisen näköinen kulkuneuvo