Sivu 129/170
Re: Kokemuksia halvasta Samarasta
Lähetetty: 6.3.2013 18:56
Kirjoittaja juippi11
Voihan tässä tuo termostaatti aukeilla vähän liian aikaisin. Siihen 90:n viivalle kun pääsee niin lämpiää suht hyvin. Jos päästelee yli 100 kmh niin sitten mittarin saa paremmin normaalilämpöön pakkasellakin.
Re: Kokemuksia halvasta Samarasta
Lähetetty: 7.3.2013 13:47
Kirjoittaja Smoppi
Vaihdoin sen termarin. Ei vanha vuotanut mutta aukesi kyllä jonkin verran liian aikaisin. Lämpöä tuli paljon lisää termarin vaihdon myötä.
Re: Kokemuksia halvasta Samarasta
Lähetetty: 8.3.2013 5:14
Kirjoittaja Smoppi
Termarin vaihdon jälkeen alkoi tarkenemaan ajaessa:
https://secure.flickr.com/photos/933422 ... /lightbox/
Tarkenihan tuolla ennenkin, mutta varsinkin tuossa pohjoiseen päin ajaessa kun tuuli 10m/s ja pakkaspuuterilunta tuiskusi syyläriinkin koko ajan, niin moottorin lämpötila kyllä laski sen verran ettei sisälle enää kovin lämmintä ilmaa tullut.

Nyt taas tulee lämmintä sisälle kaikissa olosuhteissa, mikä on hyvä. Polttoaineen kulutuskin taisi laskea, kun moottori käy aika paljon kuumempana kuin ennen.
Re: Kokemuksia halvasta Samarasta
Lähetetty: 8.3.2013 9:47
Kirjoittaja t tulppu
Jos mittari vähänkään pitää kutinsa niin jo ruotsalaisesta saunasta käy... Mitteepä opiskelet jos saapi kysyä kun tuo keltainen pysäköimis lappu vihjailee..
Re: Kokemuksia halvasta Samarasta
Lähetetty: 8.3.2013 16:15
Kirjoittaja Smoppi
Sähköalaa opiskelen. Nyt tuo prkl motonetin öljynpaineanturi alkoi temppuilemaan, ei pala ollenkaan öljynpainevalo

Ostin uuden motonetin anturin eli saa nähdä miten kauan tuo kestää...
Re: Kokemuksia halvasta Samarasta
Lähetetty: 8.3.2013 17:39
Kirjoittaja t tulppu
Hituvirtaa vai kotisähköä molemmat hyvin tärkeitä juttuja. Ite värisokea niin jotkut värit sotkeutuvat.viherpuna sokeus haittaa harrasteita.
Re: Kokemuksia halvasta Samarasta
Lähetetty: 8.3.2013 17:41
Kirjoittaja Smoppi
Nyt on uusi öljynpaineanturi. Vanhakin kiilteli vielä uutuuttaan. Saksalaiset osat eivät kestä mitään, toivottavasti ranskalainen termari kestää

Re: Kokemuksia halvasta Samarasta
Lähetetty: 8.3.2013 19:19
Kirjoittaja t tulppu
Ukrainalaista saksalaisessa paketissa... Voi kyllä olla sitä kuuluisaa germany laatua.. Josta on välillä puhetta foorumilla.
Re: Kokemuksia halvasta Samarasta
Lähetetty: 9.3.2013 13:44
Kirjoittaja Jouska
Moi,
Kävin tankkaamassa auton Shell huolto-asemalla, hämmästyin kun siellä olikin ystävällinen "letku-apina", joka vapaaehtoista korvausta (1 euro) vastaan tankkasi autoni. En ole tällaiseen palveluun törmännyt viimeksi kuin 70-luvulla, ja 80-luvun alussa.

Re: Kokemuksia halvasta Samarasta
Lähetetty: 9.3.2013 15:16
Kirjoittaja juippi11
Kajaanissa tuo palvelu tuli muistaakseni 2011 syksyllä kuvioihin, mitään korvausta ei kyllä kysytty.
Re: Kokemuksia halvasta Samarasta
Lähetetty: 9.3.2013 21:56
Kirjoittaja Marko
Porvoon Shellilläkin on palvelutankkaus.
Re: Kokemuksia halvasta Samarasta
Lähetetty: 9.3.2013 22:18
Kirjoittaja t tulppu
Kuopiossa on kanssa. et kattaa varmaan kaikki shellit. Ite olin 1983 kesoilin letkuapinana..Ei ole enaa kesoilia siina paikassa
kerrostaloja Niiralankatu 11 Sulo Hiltunen Kesoil. Sulilla oli hyvan Nakoinen tytar.
Re: Kokemuksia halvasta Samarasta
Lähetetty: 9.3.2013 22:23
Kirjoittaja samarai
Oli hiljattain pieni juttu paikallislehdessä Järvenpään palvelutankkauksesta:
http://keskiuusimaa.vartti.fi/jarvenpaa ... lumestari/
Näkyy olevan jo useilla paikkakunnilla
http://www.palvelutankkaus.fi/?p=2
Re: Kokemuksia halvasta Samarasta
Lähetetty: 10.3.2013 10:03
Kirjoittaja Pavlovits
Seitsemän kesää meni noissa hommissa Shellin ja Esson univormussa.
Re: Kokemuksia halvasta Samarasta
Lähetetty: 15.3.2013 20:47
Kirjoittaja Smoppi
Perhana... Tuli sitten ihmeteltyä katkennutta ylävesiletkua ja imuilman lämmittimen letkua. Syyksi paljastui Motonetin letkunkiristin joka kiristäessä uppoaa letkuun ja katkaisee sen, tai jos ei ihan tuota tee niin ainakin tekee kiristysruuvin paikkeille letkuun reiän. :S Lyhensin molempia letkuja sentin ja laitoin Makasiinista ostamani leveämmät letkunkiristimet siihen. Ne voi kiristää kunnon kireydelle ilman että letku menee katki.