Jaska HKI kirjoitti:Tuli autoverolappu.Maksettavaa toisesta erästä 15,9€.Koska vero määräytyy painon mukaan on vero edullisin riippumatta moottorikoosta.Mitään kerrottavaa ei ole koska auto on pelannut moitteettomasti.Polttoainemittarikin on tarkka,ohjekirjan mukaan kun viisari näyttää punaista viivaa niin tankissa on 8 litraa.
Jaahans. Eli jos toinen autovero neljästä on 15,9 euroa, niin autovero kokonaisuudessaan on 63,6 euroa.
Eli jos tulkitaan TraFi:n tieodotetta, niin tämä Audi 80 2.0E alittaa perusveroasteikon alimman perusveron. Eli Jaskan Audi on ihmeauto, joka on yhtä kevyt kun mopoauto joka on saanut Trafilta erikoísen armahtavan veromenettelyn, koska se on niin upea Super-EKO-auto. Amen
Unohdin mainita että veron hintaan vaikuttaa palautukset Lada 112:sta jotka olivat huomattavan suuret Amen.Lada se on ekoauto kun se ruosteessa jo maahantuojan varastossa Aamen.
Asensin sisätilan lämmittimen jonka otin talteen 110:stä.Ainut järkevä paikka on hanskalokeron alla nurinpäin kuten Ladassakin.Mitään ongelmia ei ole ollut,mutta eihän sitä vielä näin nuorelta autolta voi vielä odottaa.Kaasun kanssa on oltava tarkkana märällä asfaltilla,joskus vetää kakkosellakin sutia kaarteessa.
Joko tiet jäässä tai huonot renkaat jos vielä kakkosella tyhjää lyö
Itse kiinnittelin viime syksynä hanskalokeron kanteen kun en muista järkeviä paikkoja keksinyt. Hyvin pysyi siinä ei edes ollut edessä jos joku istui etupenkillä
tinuri kirjoitti:Joko tiet jäässä tai huonot renkaat jos vielä kakkosella tyhjää lyö
Itse kiinnittelin viime syksynä hanskalokeron kanteen kun en muista järkeviä paikkoja keksinyt. Hyvin pysyi siinä ei edes ollut edessä jos joku istui etupenkillä
Kuljettajan puolimainen ajovalopoltin pimeni lähivalojen osalta.Ostin Hessumobilista Philipsin H4:set 2kpl a´3,5€ kpl.Lampun vaihto käy kuin satakympissä,valaisimien takaa kuppi irti,sanka auki ja lamppu paikoilleen.Aikaa meni kait 5 min.Sääli niitä nykyautoilijoita jotka joutuvat moisen takia viemään auton huoltoon,semmoiset autot voisi lailla kieltää.
Uusien henkilöautojen EU-tyyppihyväksyntävaatimuksena on jo aikaa ollut, että polttimot voitava vaihtaa työkaluitta tai auton mukana tulevin työkaluin tee-itse-keinoin.
No näihän sen pitäisi olla, mutta Renault Meganen viimeisimpään malliin voi mennä ihan joka jannu sitä kokeilemaan. Ei nimittäin onnistu ihan noin vain.
tinuri kirjoitti:No näihän sen pitäisi olla, mutta Renault Meganen viimeisimpään malliin voi mennä ihan joka jannu sitä kokeilemaan. Ei nimittäin onnistu ihan noin vain.
Ford Ka,Renault Clio.....kädet verillä,hammasta purren!
Voi olla, mutta parhaat ranskalaiset saa nakkikiskalta.
Audin keulaan en ole milloinkaan vaihtanut polttimoa, mutta samaan konsermiin kuuluvaan WV Poloiseen noin vuosi takaperin näpräsin parkkipolttimot. Voi että pääsi monta rumaa sanaa. Pimeässä tekemätön paikka.
Miksi kaikissa uusissa autoissa ei voisi ottaa tuota Volvon tapaa ratkaista se ahtaus? Eli umpio irtoaa kokonaan pois ja onpa huomattavasti näppärämpi vaihtaa se polttimo siinä näkösällä. Sitten vain painaa umpion takaisin paikoilleen ja napsauttaa lukot kiinni. Helppoa.
tinuri kirjoitti: Volvon tapaa ratkaista se ahtaus? Eli umpio irtoaa kokonaan pois ja...
Minulla ainakin meni aika kauan kun v70 volvon umpion otin käteen, puskurin listat irti että löytää sieltä etupuskuri maski yhdistelmän kiinitysruuveja, lokasuojan alta parit kiinitysruuvit yms. pikku ruuvausta että umpion saa pois. Siis umpion irrottaminen vaatii keulapalan irrotuksen.
^samankaltainen myös mondeo 01-07 umpio... Viikonloppuna vaihdoin termarinkin sieltä kautta, ei siltikään tilaa liikaa ole mutta homma verraten helppo... Kuka muuten arvaa mitä kyseinen kapine kustansi marmoritiskillä?
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"
- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
pvdriver kirjoitti:^samankaltainen myös mondeo 01-07 umpio... Viikonloppuna vaihdoin termarinkin sieltä kautta, ei siltikään tilaa liikaa ole mutta homma verraten helppo... Kuka muuten arvaa mitä kyseinen kapine kustansi marmoritiskillä?
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"
- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.