
Outoja autoja
Re: Outoja autoja
Saattaa olla metka ajettava mutkaisella tiellä. Kaikki paino takana.
Re: Outoja autoja
Jos olisi tehoa enemmän kuin ne 31 hevosvoimaa, saattaisi keulia kivasti.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Re: Outoja autoja
Yleensä kait kuplassa kuplan kone on.
Re: Outoja autoja
Koritehdas Schwen Wolfsburg.
http://www.bugland.be/Verschillende_Vw- ... tml#Schwen
Tuolta löytyy paljon kuplapohjaisia valmisteita yms., linkit ei vaan toimi Chromella, muilla kyllä näyttää toimivan.
http://www.bugland.be/Verschillende_Vw- ... tml#Schwen
Tuolta löytyy paljon kuplapohjaisia valmisteita yms., linkit ei vaan toimi Chromella, muilla kyllä näyttää toimivan.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
- pavlik morozov
- Viestit: 1149
- Liittynyt: 11.3.2013 22:00
- Viesti:
Re: Outoja autoja
selailin noita korivalmistajia ja mulle oli uutta että tempo matador onkin kuplan tekniikalla. vähän niinkuin teijo, moottori edessä ja etuveto.samarai kirjoitti:Koritehdas Schwen Wolfsburg.
http://www.bugland.be/Verschillende_Vw- ... tml#Schwen
Tuolta löytyy paljon kuplapohjaisia valmisteita yms., linkit ei vaan toimi Chromella, muilla kyllä näyttää toimivan.
Индейский вождь - "вялотекущая шизофрения"
Re: Outoja autoja
Niin osa oli:
"Matador / Mayor = 1949-1952 - 1362 of these vehicles were built using a 25 hp Volkswagen 1,100 cc motor and ZF gearbox. The incoming type2 Volkswagen led Volkswagen to cease supply of the engine, ending the model run."
http://en.wikipedia.org/wiki/Tempo_(car)
"Matador / Mayor = 1949-1952 - 1362 of these vehicles were built using a 25 hp Volkswagen 1,100 cc motor and ZF gearbox. The incoming type2 Volkswagen led Volkswagen to cease supply of the engine, ending the model run."
http://en.wikipedia.org/wiki/Tempo_(car)
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Re: Outoja autoja
Vanhoissa Fiateissako outo ajoasento?
Tässä mennään yli satasta jo vuonna 1903

Tässä mennään yli satasta jo vuonna 1903

Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Re: Outoja autoja
Tässä on idean toimintaperiaatetta selitetty. Pyörät toimivat ikäänkuin leikkureina pitävään pintaan ja auto liikkuu suksiensa avulla.Pavlovits kirjoitti:
http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0% ... 0%BB%D1%8C
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Re: Outoja autoja
Joku puhui kapeista renkaista pizzaleikkureina.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
- pavlik morozov
- Viestit: 1149
- Liittynyt: 11.3.2013 22:00
- Viesti:
Re: Outoja autoja
mihinkähän oloihin tuo kozyreva oli tarkoitettu? paksu lumi jonka alla jää? naparetkeilyyn?
Индейский вождь - "вялотекущая шизофрения"
Re: Outoja autoja
30-50cm. syvä lumi jonka alla jää.
Tuossa on, että GAZ-69 kolmiotelaversiosta oli myös prototyyppi. Testitulokset ovat tuntemattomat, mutta todennäköisesti ne eivät täyttäneet odotuksia, koska kumpikaan systeemi ei tullut tuotantoon.
http://statehistory.ru/books/Evgeniy-Ko ... y-Armii/22

66B telapyörä

ZIL-132C
http://kwt4x4.ru/sekretnye-avtomobili-s ... armii.html
Tuossa on, että GAZ-69 kolmiotelaversiosta oli myös prototyyppi. Testitulokset ovat tuntemattomat, mutta todennäköisesti ne eivät täyttäneet odotuksia, koska kumpikaan systeemi ei tullut tuotantoon.
http://statehistory.ru/books/Evgeniy-Ko ... y-Armii/22

66B telapyörä

ZIL-132C

http://kwt4x4.ru/sekretnye-avtomobili-s ... armii.html
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Re: Outoja autoja
Fiat 124 C4 Tourin

Auton rakensi milanolainen koripaja "Carrozzeria Touring" ja se esiteltiin Torinon autonäyttelyssä v.1966 nimellä "C4 Touring Superleggera". Fiat 124:n rakennetta pyrittiin muuttamaan mahdollisimman vähän (ovet, takapenkin taakse poikkipalkkivahvistus), jotta siitä saataisiin edullinen. Hinnaksi kaavailtiin 1 300 000 liiraa, kun vastaavasti Fiat 124 maksoi 1 124 000 liiraa. Se saikin nopeasti 1000 ennakkotilausta.
Fiat Groupin johto piti kuitenkin parempana Pinfarinan tekemää Fiat 124 Sport Spideria, mikä perustui myös Fiat 124:een. Niin tämä auto jäi yrityksen viimeiseksi, samalla se myös ajautui konkurssiin ja lopetettiin v. 1966 lopussa. Jäljelle jäi vain tuo esittelyä varten tehty taivaansininen yksilö, johon oli myös irroitettava hardtop.
http://fishki.net/auto/1206705-kabriole ... l?mode=hot
http://fishki.net/auto/1212514-znakomyj ... ?mode=auto

Auton rakensi milanolainen koripaja "Carrozzeria Touring" ja se esiteltiin Torinon autonäyttelyssä v.1966 nimellä "C4 Touring Superleggera". Fiat 124:n rakennetta pyrittiin muuttamaan mahdollisimman vähän (ovet, takapenkin taakse poikkipalkkivahvistus), jotta siitä saataisiin edullinen. Hinnaksi kaavailtiin 1 300 000 liiraa, kun vastaavasti Fiat 124 maksoi 1 124 000 liiraa. Se saikin nopeasti 1000 ennakkotilausta.
Fiat Groupin johto piti kuitenkin parempana Pinfarinan tekemää Fiat 124 Sport Spideria, mikä perustui myös Fiat 124:een. Niin tämä auto jäi yrityksen viimeiseksi, samalla se myös ajautui konkurssiin ja lopetettiin v. 1966 lopussa. Jäljelle jäi vain tuo esittelyä varten tehty taivaansininen yksilö, johon oli myös irroitettava hardtop.
http://fishki.net/auto/1206705-kabriole ... l?mode=hot
http://fishki.net/auto/1212514-znakomyj ... ?mode=auto
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Re: Outoja autoja
Aiar



Virossa 1975/76 valmistunut omavalmiste Ladan pohjalta. Kyseessä siinä mielessä harvinaisuus, että niitä tehtiin kerralla 5 kappaletta. Mahdollisesti myös ensimmäisiä Neuvostoliitossa tehtyjä Ladaan perustuvia omavalmisteita, takarenkaat AN-2:sta. Kaksi tästä sarjasta romuna löytynyttä raatoa on parhaillaan entisöitävänä Tallinnassa.
http://www.youtube.com/watch?v=wkxH2K52wy4



Virossa 1975/76 valmistunut omavalmiste Ladan pohjalta. Kyseessä siinä mielessä harvinaisuus, että niitä tehtiin kerralla 5 kappaletta. Mahdollisesti myös ensimmäisiä Neuvostoliitossa tehtyjä Ladaan perustuvia omavalmisteita, takarenkaat AN-2:sta. Kaksi tästä sarjasta romuna löytynyttä raatoa on parhaillaan entisöitävänä Tallinnassa.
http://www.youtube.com/watch?v=wkxH2K52wy4
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»