Sivu 14/30
Re: Outoja autoja
Lähetetty: 19.10.2013 18:09
Kirjoittaja Pavlovits
Re: Outoja autoja
Lähetetty: 19.10.2013 18:18
Kirjoittaja t tulppu
Saattaa olla metka ajettava mutkaisella tiellä. Kaikki paino takana.
Re: Outoja autoja
Lähetetty: 19.10.2013 18:26
Kirjoittaja Pavlovits
Jos olisi tehoa enemmän kuin ne 31 hevosvoimaa, saattaisi keulia kivasti.
Re: Outoja autoja
Lähetetty: 19.10.2013 19:55
Kirjoittaja t tulppu
Yleensä kait kuplassa kuplan kone on.
Re: Outoja autoja
Lähetetty: 20.10.2013 4:54
Kirjoittaja samarai
Koritehdas Schwen Wolfsburg.
http://www.bugland.be/Verschillende_Vw- ... tml#Schwen
Tuolta löytyy paljon kuplapohjaisia valmisteita yms., linkit ei vaan toimi Chromella, muilla kyllä näyttää toimivan.
Re: Outoja autoja
Lähetetty: 20.10.2013 20:24
Kirjoittaja pavlik morozov
selailin noita korivalmistajia ja mulle oli uutta että tempo matador onkin kuplan tekniikalla. vähän niinkuin teijo, moottori edessä ja etuveto.
Re: Outoja autoja
Lähetetty: 20.10.2013 20:45
Kirjoittaja samarai
Niin osa oli:
"
Matador / Mayor = 1949-1952 - 1362 of these vehicles were built using a 25 hp Volkswagen 1,100 cc motor and ZF gearbox. The incoming type2 Volkswagen led Volkswagen to cease supply of the engine, ending the model run."
http://en.wikipedia.org/wiki/Tempo_(car)
Re: Outoja autoja
Lähetetty: 22.10.2013 19:21
Kirjoittaja Pavlovits
Re: Outoja autoja
Lähetetty: 22.10.2013 19:31
Kirjoittaja Pavlovits
Vanhoissa Fiateissako outo ajoasento?
Tässä mennään yli satasta jo vuonna 1903

Re: Outoja autoja
Lähetetty: 22.10.2013 22:48
Kirjoittaja samarai
Pavlovits kirjoitti:
Tässä on idean toimintaperiaatetta selitetty. Pyörät toimivat ikäänkuin leikkureina pitävään pintaan ja auto liikkuu suksiensa avulla.
http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0% ... 0%BB%D1%8C
Re: Outoja autoja
Lähetetty: 23.10.2013 11:01
Kirjoittaja Pavlovits
Joku puhui kapeista renkaista pizzaleikkureina.
Re: Outoja autoja
Lähetetty: 23.10.2013 22:35
Kirjoittaja pavlik morozov
mihinkähän oloihin tuo kozyreva oli tarkoitettu? paksu lumi jonka alla jää? naparetkeilyyn?
Re: Outoja autoja
Lähetetty: 24.10.2013 2:52
Kirjoittaja samarai
30-50cm. syvä lumi jonka alla jää.
Tuossa on, että GAZ-69 kolmiotelaversiosta oli myös prototyyppi. Testitulokset ovat tuntemattomat, mutta todennäköisesti ne eivät täyttäneet odotuksia, koska kumpikaan systeemi ei tullut tuotantoon.
http://statehistory.ru/books/Evgeniy-Ko ... y-Armii/22

66B telapyörä

ZIL-132C
http://kwt4x4.ru/sekretnye-avtomobili-s ... armii.html
Re: Outoja autoja
Lähetetty: 4.11.2013 0:09
Kirjoittaja samarai
Fiat 124 C4 Tourin
Auton rakensi milanolainen koripaja "Carrozzeria Touring" ja se esiteltiin Torinon autonäyttelyssä v.1966 nimellä "C4 Touring Superleggera". Fiat 124:n rakennetta pyrittiin muuttamaan mahdollisimman vähän (ovet, takapenkin taakse poikkipalkkivahvistus), jotta siitä saataisiin edullinen. Hinnaksi kaavailtiin 1 300 000 liiraa, kun vastaavasti Fiat 124 maksoi 1 124 000 liiraa. Se saikin nopeasti 1000 ennakkotilausta.
Fiat Groupin johto piti kuitenkin parempana Pinfarinan tekemää Fiat 124 Sport Spideria, mikä perustui myös Fiat 124:een. Niin tämä auto jäi yrityksen viimeiseksi, samalla se myös ajautui konkurssiin ja lopetettiin v. 1966 lopussa. Jäljelle jäi vain tuo esittelyä varten tehty taivaansininen yksilö, johon oli myös irroitettava hardtop.
http://fishki.net/auto/1206705-kabriole ... l?mode=hot
http://fishki.net/auto/1212514-znakomyj ... ?mode=auto
Re: Outoja autoja
Lähetetty: 4.11.2013 22:16
Kirjoittaja samarai
Aiar
Virossa 1975/76 valmistunut omavalmiste Ladan pohjalta. Kyseessä siinä mielessä harvinaisuus, että niitä tehtiin kerralla 5 kappaletta. Mahdollisesti myös ensimmäisiä Neuvostoliitossa tehtyjä Ladaan perustuvia omavalmisteita, takarenkaat AN-2:sta. Kaksi tästä sarjasta romuna löytynyttä raatoa on parhaillaan entisöitävänä Tallinnassa.
http://www.youtube.com/watch?v=wkxH2K52wy4