samarai kirjoitti:Konelan paluu vastaisi suurin piirtein Varsovan liiton uudelleen perustamista.
Ei silti, miltei tippa tulee silmään kun muistelee niitä aikoja. Näin jälkikäteen ajateltuna maailmassa oli silloin vielä jonkinlaista ryhdikkyyttä jäljellä. Silloiset rähmällään olleetkit tuntuvat lähinnä oppipojilta nykyisiin verrattuna ja siitä oli silloin sentään edes jotain hyötyäkin, enää rähmällään tehdään maalle pelkkää vahinkoa.
Moi,
Näin taitaa olla. On ollut varmaan hienoa aikaa nuo Konelan mahtivuodet. Itse kävin kerran pyytämässä tarjousta Konelasta auton vaihdon yhteydessä. Mutta ei tullut kauppoja sillä kertaa.
Lada Vestan myyntiä vauhdittamaan on Venäjällä perustettu kierrätys-, ja rahoitusohjelmat. Ohjelma on voimassa tämän vuoden loppuun asti.
Jos esim. vie vanhan Samaran romutukseen, saa siitä todistuksen joka oikeuttaa saamaan uudesta Vestasta
50 000 ruplan alennuksen!! Jos ottaa tuon rahoitusohjelman ilman siis vanhan auton kierrätystä, saa
40 000 ruplaa alennusta! Eipä ihme että kauppa käy.
Vähän kyllä häiritsee se, että Vestaa pidetään täysin venäläisenä autona (suunnittelu, valmistus) joka nyt sattuu vaan kuulumaan Renault-Nissan allianssiin. Lisäksi Vestan ostamista pidetään jo isänmaallisena tekona. Eli taitaa tuo politiikka ulottua näihin autonkauppoihinkin.