Sivu 132/175

Re: Autontunnistusta

Lähetetty: 28.3.2015 18:39
Kirjoittaja jimi
Bitter CD, perustuu Opel Diplomat:n alustaan

Re: Autontunnistusta

Lähetetty: 29.3.2015 14:34
Kirjoittaja Pavlovits
Semmoinenhan se on. Sellaiset, joilla itsellä ei semmoista ole kutsuvat sitä Opeliksi kun siinä on Opelin merkkikin keulalla.
Kuva

Re: Autontunnistusta

Lähetetty: 29.3.2015 15:35
Kirjoittaja t tulppu
Ehkä joku Volvo ennen Amazon.

Re: Autontunnistusta

Lähetetty: 29.3.2015 19:52
Kirjoittaja Pavlovits
Eipä oo Volvo.

Re: Autontunnistusta

Lähetetty: 29.3.2015 20:40
Kirjoittaja samarai
Olisko joku vanha Saab? Rattivaihde näkyisi olevan ja tasainen lattia kiinnitti huomiota, että voisi olla vaikka joku etuveto.

e. tuossa on aika samannäköinen:
http://winktimber.com/vintagerally/cars ... acsaab.htm

Re: Autontunnistusta

Lähetetty: 29.3.2015 20:46
Kirjoittaja t tulppu
Joo nyt kun katsoo tuota kojelaudan ilmareikää. ja tuhkakuppia ja.... Niin Saabin piireitä löytyy.

Re: Autontunnistusta

Lähetetty: 29.3.2015 22:41
Kirjoittaja Pavlovits
RinTinTin se on. Pussihousumiehille tuttu juttu.

Re: Autontunnistusta

Lähetetty: 30.3.2015 12:01
Kirjoittaja Pavlovits
Kuva

Re: Autontunnistusta

Lähetetty: 30.3.2015 15:22
Kirjoittaja samarai
Oliskohan tämä se, mistä olisi voinut aikoinaan tulla myös "Lada"?
http://www.ladakerho.fi/ladaboard/viewt ... 2A#p331202

kuten nyt tiedämme, valinta päätyi Fiat 124:ään.

Re: Autontunnistusta

Lähetetty: 30.3.2015 16:16
Kirjoittaja Pavlovits
Nyt en ihan tunne tuon Project 123:n tarinaa.
Tätä valmistettiin lähemmäs satatuhatta kappaletta.

Re: Autontunnistusta

Lähetetty: 30.3.2015 16:36
Kirjoittaja samarai
Fiat 123 Project tuli tuotantoon Autobianchi A111:senä ja etuvetoisena Autobianchi Primulana, jota testattiin Neuvostoliitossa yhdessä Fiat 124:n kanssa v.1967, tavoitteena löytää uusi auto valmistukseen. Samaan aikaan testissä oli myös Peugeot 204 ja Fiat 1500.

E. Olen lukenut, että etuvedot karsiutuivat sen takia, että Neuvostoliitossa ei vielä silloin pystytty valmistamaan etuvedon vaatimia vetoakseleita. Näin valinta kohdistui Fiat 124:ään.

No tietysti halutessaan olisi pystynytkin, saihan ne jätkän maata kiertävälle radallekin. :)

KuvaKuvaKuvaKuva

Re: Autontunnistusta

Lähetetty: 30.3.2015 19:37
Kirjoittaja Pavlovits
Ei olisi noita takavetohehkuttajia jos tämä olisi valittu. Sitä vannottaisiin Corollan nimeen.
Eli siis Autobianchi Primula oli kyseessä.

Re: Autontunnistusta

Lähetetty: 1.4.2015 18:23
Kirjoittaja Pavlovits
Kuva

Re: Autontunnistusta

Lähetetty: 1.4.2015 20:27
Kirjoittaja jimi
Morris Minor MM 1948-51

Re: Autontunnistusta

Lähetetty: 4.4.2015 11:32
Kirjoittaja Pavlovits
Kuva