Laajakaista on ollut kolmen kimpassa ostettuna jo hyvän tovin ja käyttöä on ollut jo koko rahan edestä. Päädyttiin Tech Edgen 2J1-pakettiin LX-1 näytön kanssa, Innovaten kiinteään asennukseen tarkoitettu LC-1 olisi ollut turhan ärsyttävä kytkeä joka kerta kaikkine johtoineen. Tämän laittelee ja irrottelee noin kymmenessä minuutissa.IlkkaHe kirjoitti:kuulostaa hyvvältä. Lambda tosiaan jelppii hyvinkin palion säätämisessä, ja jos raskii panostaa laajakaista sellaseen, näkee tosissaan seoksien kulut. Kehastaan tuota innovatea sen verta, että sen purkin saa läppäriin kiinni ja sillä voi logitella vaikka korttelin kierron, ja rauhasa koneelta kahtua että miten meni missäkin kohtaan, niin tartte mehtään ajaa kun mittaria seuraa![]()
Vaan teillä on kyllä selevillä nuo kaasareiden säädöt, joten eiköhän se puoli ole jo kunnossa.
Logitusmahis on tässäkin erillisen ohjelman kanssa kun vaan kytkee RPM-tiedon boksille, mut ihan periaatteestakin koitan pitää tietokoneet mahdollisimman kaukana Ladoista, vaikka niiden kanssa nyhrään muuten jatkuvasti.
Hetkelliset lukemat riittää meille eikä sen mittarin tuijottelu vie enää juurikaan huomiota.
Kaksikurkkuiset alkaa kyllä jo olemaan kohtuu hyvin hallussa, mut tuplat on ihan toinen juttu kaikkine juttuineen ja olenkin koittanut tässä opiskella teoriaa ennen käytäntöä.
Tosin noiden kaksikurkkuistenkin seossäädöistä tietyillä kierrosalueilla olisi ollut aivan ulalla ilman laajakaistaa. Kapeakaista ei juuri lämmitä kun mennään liian rikkaalle esim 5000 jälkeen.
No piti tulla peruskorjattu 5v, mutta siitä oli kytkinakseli kierona jo uutuuttaan joten tilalle laitetaan nyt jo ennenkin pelannut 5v joka tuli jostain asteekin raadosta aikanaan.IlkkaHe kirjoitti:Tähän siis nyt tulee se täys rempattu ladan loota? olikos 4 vai 5v?
Sit ku rupeaa tulemaan sorsia niin katellaan noista romuista yksi kuntoon

http://www.autotuontijuhajunnikkala.fiSTART kirjoitti:mullekkin kelpais tommoset vanteet
Sieltä niitä saa niillä spekseillä kun haluaa

Edelliset vanteet oli liian kapeat ja jäi turhan paljon kaarien sisään, nyt ei ole sitä ongelmaa enää tulossa...mutta niistä lisää tosiaan keväämmällä
