Venäläiset/neuvostoliittolaiset tuotteet

Äänestykset, mielipidemittaukset yms.
Jaska HKI

Re: Venäläiset/neuvostoliittolaiset tuotteet

Viesti Kirjoittaja Jaska HKI »

Kun Venäjä oli uskomaton takapajula,Pietari Suuri päätti rakennuttaa Eurooppalaisten johdolla (arkkitehdit,puusepät,insinöörit,rapparit,taidepuusepät,muurarit,laivanrakentajat) Pietarin.Siinä samalla meni 100 karjalaista kylää jotka olivat Nevajoen suulla.Suomalaiset oppivat venäläisiltä puurakentamisen taidon ja viinan tislauksen jonka venäläiset oppivat arabeilta.Venäläiset lainasivat kommunismin saksalaisilta,kirjaimet kreikkalaisilta,uskonnon kreikkalaisilta,hillittömyyden ja raakuuden mongoleilta,atomipommin amerikkalsisilta,rautatiet englantilaisilta,imperialismin amerikkalaisilta.Itse he istuvat kullan,timanttien,mineraalien päällä ja kännissä soittavat balalaikkaa ja kurrtua ja esittävät kaihoisia lauluja elämän kurjuudesta.....
sergei 1200L

Viesti Kirjoittaja sergei 1200L »

Puhumattakaan öljyvarannoista joita ei ole otettu käyttön, mutta paikat tiedossa.
Kait odottavat että, amerikkalaiset/saudit on pumpanneet omansa tyhjäksi.
Sitten onkin toinen ääni kellossa. Suomen tarvitsisi parantaa entistä enemmän suhteita venäjään kiireesti!!!
t tulppu

Viesti Kirjoittaja t tulppu »

ON vanha sanonta...Hanki viholliset kaukaa ja Ystävät läheltä... Suomessa toisin päin.. minä olen yrittänyt hankkia ystävät kaukaa ja ystävät läheltä.... Olen yllätys yllätys kansainvälinen mies..minulla on ystävä tai tuttu Ameriikasta ja joku venäläinen ja joku muun maalainen. Meillä oli töissä jonkin aikaa mies joka oli Marokosta.. niin minä olin ainut joka yritti tehdä tuttavuutta.. muut kierti miestä kuin kuumaa puuroa... meidän tehdas oli ulkomaalaisten omistuksessa ja on edelleenkin. ja palkan maksoivat ihan Suomenmarkkoina ja lopuksi Euroina.... Minusta on mielenkiintoista tavata erilaisia ihmisiä.... kunhan niitä ei ole liikaa....
pavlik morozov
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pavlik morozov »

t tulppu kirjoitti:Miten On Pavlik... Kun sinussa on Kahta Verta Niin Kumpiko veri on Määräävämpi... Kun noista Sinun jutuista saa sellaisen kuvan että... Kaikki mikä tulee Tai on tullut. Neuvvostoliitosta tai Venäjältä... ON paaskaa. tai kopioitua ....,
jos neukkutuotteet ei olisi erinomaisia niin enkai mä ois äskenkään 3 tuntia maannu kylmässä suulissa volgan alla virittämässä siihen kutosdieseliä ja automaattilootaa paikalleen. 8)

muuta en tiedä sukuni todellisista juurista kuin sen että saksa nimisen isän kotitilan vanhan pirtin alta löytyi venäläisiä nappeja ja piipunperiä ja ulkonäkö viittaa vastarannalla olleen kasakkaleirin tuliaisiin (sergei kirovin näköinen isäukko)
äidinäidin isoisä oli tsaarin armeijassa ts hämeenlinnan tarkk ampujärykmentissä aliupseerina ja väitti olleensa jonkin ven ylimyksen äpärä, sukunimi käsittääkseni viittaa myös saksaan, todnäk venäjän kautta tulleeseen. äidinäidin isä taas näytti joltain etelämaalaiselta, ehkä puolalaiselta/unkarilaiselta.

tuo ilmaus "maailman suurin rauhanvaltio" on kopioitu tiedonantaja-lehdestä... :lol:
Индейский вождь - "вялотекущая шизофрения"
t tulppu

Ai nyt loistavia.... Mielenkiintoinen yhdistelmä... vfha rakkaus suhde......... Kuitenkin Ilman kopioimista Suomessakin Vain rikkaat ajaisivat autoja Ja muut kävelisivät... Mosseakin ostivat sellaiset joilla ei ollut politiikan kanssa mitään tekoa .. Mossessa vaan oli sellaiset maksu ehdot että meni kaupaksi sen ansiota...Tavankin tuunari pystyi hankkimaan Kopion... Ei kun Auton.
Lada Prioraa ajaessa tuli mieleen että on vaarallisen lähellä Niin sanottuja normi autoja....Ehkä siitä Puuttui Ladan Henki.... Ei kolinaa .ei helinää.ei irtoavia osia. Kliini kojelauta..hyvät sovitukset osissa.....mitään ei puuttunut...tai joku puhuisi että.. ajon vakauttimet. 7 turvatyynyä. minä en ehkä niitä tarvitsisi...että se ei olisi minun oston este.
mouhijärvi

Viesti Kirjoittaja mouhijärvi »

Aikanaan katselin osuusliikkeellä myynnissä olleita Sputnik(?)-merkkisiä polkupyöriä. Halpoja ne oli, ja sehän niissä houkutti. Päädyin kuitenkin 4 kertaa kalliimpaan länsipyörään, joka ei ollut laadultaan kovin kaksinen.

Oliko venäläiset fillarit niin kauheita, kuin annettiin ymmärtää? Melkein voisin ostaa tuollaisen, jos jostain löytyisi ehjä retki-tai harjoittelupyörän.
t tulppu

Ex eukon veljellä oli venäläinen vaihdepyörä.. joskus sen näin .. mutta en sen enempää katellut kysyin vaan onko pelannut.. ei tuo osannut tuota huonoksikaan haukkua. Ajeli sillä kaupunkiin ryyppyreissuille.
pavlik morozov
Viesti:

"
Tampereen Lenin-museon näyttely uusiksi
Tampereella sijaitseva Lenin-museo uudistetaan vuoteen 2016 mennessä. Museon toiminta jatkuu Tampereen työväentalossa, mutta nykyinen neuvostoaikainen näyttely uusitaan kokonaan. Myös museon tilat peruskorjataan.

Lenin-museo ja Työväenmuseo Werstas yhdistyivät vuoden alussa, ja Lenin-museo päätettiin uudistaa.

Vuonna 1946 avattu Lenin-museo on keskittynyt Neuvostoliiton historiaan."

tuolta koulukaverit haki prenikoita. itse en muista v86 siellä koulun kautta käyneenä moista mahdollisuutta...
pressa

Viesti Kirjoittaja pressa »

Kun uusi näyttey on valmis niin ehkä taas kokoontuminen museolle??
http://www.ladakerho.fi/ladaboard/viewt ... s*#p205669
pavlik morozov
Viesti:

Kuva

arvatkaas missä on ko patsas... :shock:
degen

Viesti Kirjoittaja degen »

Kaikki ovat puhuneet konkreettisista tuotteista, mutta minäpä heitän esimerkin neuvostoliittolaisesta hengentuotteesta: Boris Grigoryevich Galerkinin kehittämä konsti ratkaista osittaisdifferentiaaliyhtälö likimääräisesti. Tunnetaan nimellä Galerkinin menetelmä. Törmäsin tähän ihan äskettäin yliopistossa eräällä kurssilla ja se todellakin toimii mainiosti. Tulokset ovat hyvin tarkkoja.
Tämä mainittu Galerkinin menetelmä on yksi versio painotettujen jäännösten menetelmästä.
Köyhä kansa: revi punalippu, polta Pääoma, ja liity kansallissosialisteihin!
AI
Lada kerhon jäsen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AI »

degen kirjoitti:osittaisdifferentiaaliyhtälö
Että mikä? Ei, en googleta.
pavlik morozov kirjoitti:arvatkaas missä on ko patsas...
Turussa.
VAZ 2101 1970
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
pavlik morozov
Viesti:

eräs varkautelainen rouva olisi ostanut tori.fi:stä mutta kieliväärinkäsitysten takia meni homma puihin :lol:
Olisin ostanut ja pyysin lähettämään kyseisen tuotteen.
http://www.tori.fi/uusimaa/Kokki_veitsi ... m?ca=8&w=3

Vaan kuinka kävikään.... :) Tässä myyjän vastaus.

"Hei ! Mina ostin sen veitsi kirpputorilta Viimne kuussa kahesta naisesta yks neista oli raskas Jaahllin kameralla vot nahda kuka on sinun veitsi varkas Ei mina ei palauta mita jos mina olen maksanut rahaa Mene poliisin

--
слава чирки "
sanotaanko että freudilainen lapsus :D
pavlik morozov
Viesti:

Vastaa Viestiin