Jäähdytin piti korjata kun tyypilliseen tapaan ylävesiletkun lähtö oli alkanut murtuun irti. Sama oli myös alkanut alavesiletkun lähdössä tapahtuun ja samoiten alkavana myöskin flektin anturin juuressa. Kävin hommaan koritinaa ja juotospastaa kun tuota lyijyllistä juotostinaa ei oikein meinaa enää saada.
Putsailin ensin maalit sun muut pois soodapuhaltamalla ja sitten vielä teräsharjalla/hiomapaperilla loput liat ja rasvanpoisto jarrukliinerillä. Juotospastaa melko reilusti lähdön ympärille ja tuollasella käsimallin kaasutoholla ensin kunnollinen lämmitys messingille ja siitä sitten tuota tinatankoa sulatteleen. Pitäisi hommata/tehdä puinen työkalu tuon tinan levittämiseen kun tuo iso meisseli ei oikein ole sovelias työkalu. Meinaa tuo tina tarttua enemmän siihen meisseliin kun ei saa pidettyä sitä riittävän kuumana. Ihmeen hyvin tuo kuitenkin onnistui vaikka työtavat ei oikeaoppiset olleet ja muutenkin ekaa kertaa tuon koritinan kanssa touhusi. Vielä maalit pintaan jäähdyttimeen niin hyvähän tuosta tuli. Samalla tuli myöskin maalattua tuo flektin teline ja vaihdoin uudet kumipuslatkin samalla. Jäähdyttimen allekkin tuli uudet tukikumit.















