Dodiin, nyt ollaan pikkuisen edistytty 1700i:n kanssa.
Viikko takaperin rupesi vähän päälle 1000 km ajettu oikea nipaton yläpallo narisemaan niin perhanasti. Kaikki muut pallot on kyllä nipoilla, mut etupalkkirempan yhteydessä ajattelin säästää aikaa eikä vaihdettu sitä palloa ollenkaan. Laatua!
Tota narinan aiheuttajaa etsiessäni huomasin että laakeroidun apusimpukan akseli on jäänyt aika löysälle. Kiristin sen ja samalla löysäsin varsinaista simpukkaa hieman, kun tuntui että ohjaus on turhan tiukka.
Montuissa vetely väheni jo selvästi...
...no seuraava parantelun kohde olikin sitten etuiskarit, kiitos tästä vinkistä eräälle kerholaiselle. Jostain syystä ei ole tullut oikein mieleenkään iskarit.
Hihaan tarttui KYBin kaasuiskarit ja eikun asentaen. Orkkisiskarit olivat ihan loppuunajetut, varsinkin apparin puoleinen jossa ei tuntunut olevan vaimennusta yhtään, kun sen sai pikkuhipasulla pohjaan saakka eikä vastustellut pätkääkään. Eikä kuskinpuoleinenkaan paljoa parempi ollut. Noinkin paskoista iskareista ei tullut mitään sanomista katsastuksen iskaritestissä
No eniveis, jopas rupesi ruisku tuntumaan jämäkältä eikä väännätä montuissa enää juuri nimeksikään. Vielä kun saisi tuon pienen kiskomisen pois, niin ei olis enää mitään valittamista.
Takaiskarien vaihto menee varmaan ensi vuoteen, riippuu nyt ihan mielenkiinnosta ja niin edespäin...
Täytyy tuohon 1500S:kin hommata uudet kaasut joka nurkkaan, nykyisellään kun se on melkonen jenkkilulla. Kivempi paiskoa luisuakin kun on iskarit kunnossa. Viimetalvena rähjä tuntui kaatuvan ja vasta sitten irtosi perä

Harmi kun olisi kopaltaan hieman parempi toi topoviissatanen. Hitsausta piisaa kyllä ennenkuin kehtaa viedä leimalle.
Mutta kun ei näytä halpoja sekä hyväkoppasia kattivapaita Ladoja olevan, niin ei auta kuin pistää kuntoon. On jo sen verran sijoitettu rahaa sekä osia kyseiseen kippoon, että enää ei voi vaan paalata sitä
