Sivu 16/17
Re: ex-turbo, ex-ruisku, ex-kaasari 1700, nykyään 1500
Lähetetty: 3.3.2009 21:24
Kirjoittaja ralli lada
Taas alkoi tulla peräöljyt pihalle, jo ainakin kolmas kerta tänä vuonna
Mikäköhän tuossa on kun perän kiinnitys pultit löystyy? Siis ne 8 tai 10kpl joilla murikka on banjossa kiinni.
Voisiko jatkuvat kytkinpotkut löysyttää noita, kai ne pitää kempata kiinni tai ainakin jotain locktitea laittaa.....
Re: ex-turbo, ex-ruisku, ex-kaasari 1700, nykyään 1500
Lähetetty: 3.3.2009 21:28
Kirjoittaja Jokari
Ite laittaisin kyllä jotain kierrelukitetta, sitten pysyy

Re: ex-turbo, ex-ruisku, ex-kaasari 1700, nykyään 1500
Lähetetty: 3.3.2009 21:49
Kirjoittaja THI-900
Jokari kirjoitti:Ite laittaisin kyllä jotain kierrelukitetta, sitten pysyy

Logtiten vihreetä vain peliin, niin luulis pysyvän!
Re: ex-turbo, ex-ruisku, ex-kaasari 1700, nykyään 1500
Lähetetty: 4.3.2009 16:41
Kirjoittaja Jaccez
Tänää joku vihree ohjus meni linkkiaseman kohalla aika huikaa

Re: ex-turbo, ex-ruisku, ex-kaasari 1700, nykyään 1500
Lähetetty: 4.3.2009 17:08
Kirjoittaja START
sitä aina välillä pitää antaa happee koneelle

pian karstottuu tukkoon
kokeillaan kirrata niitä pultteja, sitten ehkä sitä lukitetta jos ei viläkään pysy. (ei satu oleen hyllyssä tähän hätään)
Re: ex-turbo, ex-ruisku, ex-kaasari 1700, nykyään 1500
Lähetetty: 4.3.2009 18:51
Kirjoittaja Mara
^^ Mun alitehosien pas*ojen kanssa on riittänyt aina Würthin nönnönnöö-nauhaksi levitettynä murikan tiivistepinnalle. Tosin kytkinpommit ja voima multa puuttuu.

Re: ex-turbo, ex-ruisku, ex-kaasari 1700, nykyään 1500
Lähetetty: 4.3.2009 19:32
Kirjoittaja ralli lada
joo kyllä tosta kanssa se voima puuttuu, vakiota tehottomampi 1500
tänään mällättiin takanurkka sisään, kuvia myöhemmin

Re: ex-turbo, ex-ruisku, ex-kaasari 1700, nykyään 1500
Lähetetty: 5.3.2009 16:09
Kirjoittaja START
kuvia:
http://www.ladakerho.fi/ladagalleria/di ... =554&pos=2
tommosta jälkeä tulee kun pääsuoran päättävässä kurvissa vastaheitto menee leveeks ja nojaa jäiseen penkkaan. vauhtia oli sen mitä siihen paikkaan saa.
kesällä vois tuotakin hivenen oikoa
Re: ex-turbo, ex-ruisku, ex-kaasari 1700, nykyään 1500
Lähetetty: 5.3.2009 18:04
Kirjoittaja Jokari
Ei muutako leikaten koko kontti pois niinkuin jotkut oli tehneet, alkaisko kääntyileen kun ei oo turhaa peräylitystä vähän niinkuin Starletin tapaan
Tietysti vääräleuat laittaa ulosajon syyksi noi 4x100 vanteet

Lähetetty: 5.3.2009 18:36
Kirjoittaja Jusu
Ne on kylläkin käsittääkseni saapin vanteet eli 4x114,3.
Vielä kun vähän tölvitte sitä Ladaanne niin kohta joudutte vaihtamaan siihen korin...
Re: ex-turbo, ex-ruisku, ex-kaasari 1700, nykyään 1500
Lähetetty: 5.3.2009 18:51
Kirjoittaja Jokari
No joo onhan tuo jako kieltämättä aika iso satasen jaoksi kun katto uudestaan, sori mun moka

Re: ex-turbo, ex-ruisku, ex-kaasari 1700, nykyään 1500
Lähetetty: 5.3.2009 19:46
Kirjoittaja START
vartti sitten ajoin taas samaan penkkaan ja koko akseli siirtyi sivulle. Nopeasti katottuna kaikkien tukivarsien korvakot mutkalla
edit: siis jonkin lainen hartia lukko iskee sillä kohtaa rataa
ens talveks pian joutuu oikeesti vaihtaan koria. tarjouksia otetaan vastaan
Re: ex-turbo, ex-ruisku, ex-kaasari 1700, nykyään 1500
Lähetetty: 6.3.2009 13:09
Kirjoittaja ElManu
Teilläpäin taittaa pellittii olla pehmeempiä..

Itelläni o jiällä -83 2105 ja on ottanu osumaa penkkaan ja serryyn, tuloksena vain naarmuja...

Re: ex-turbo, ex-ruisku, ex-kaasari 1700, nykyään 1500
Lähetetty: 6.3.2009 13:33
Kirjoittaja ralli lada
Teillä päin taitaa penkat ja kirsikat olla aika pehmeitä
Oisko Jusulla tai muilla ehjempiä koreja? saisi olla ilman tekniikkaa, nappiskin kelpaisi oikein hyvin.
Pitää tänään illemmalla kokeilla traktorilla vetää tuo taka-akseli oikeaan kohtaan.
Lähetetty: 6.3.2009 18:32
Kirjoittaja Jusu
ralli lada kirjoitti:Oisko Jusulla tai muilla ehjempiä koreja? saisi olla ilman tekniikkaa,
No olishan tuolla se sininen 2107 mistä haitte sen pornonpunaisen sisustuksen.
