Sivu 16/17

Re: ex-turbo, ex-ruisku, ex-kaasari 1700, nykyään 1500

Lähetetty: 3.3.2009 21:24
Kirjoittaja ralli lada
Taas alkoi tulla peräöljyt pihalle, jo ainakin kolmas kerta tänä vuonna :evil:
Mikäköhän tuossa on kun perän kiinnitys pultit löystyy? Siis ne 8 tai 10kpl joilla murikka on banjossa kiinni.
Voisiko jatkuvat kytkinpotkut löysyttää noita, kai ne pitää kempata kiinni tai ainakin jotain locktitea laittaa.....

Re: ex-turbo, ex-ruisku, ex-kaasari 1700, nykyään 1500

Lähetetty: 3.3.2009 21:28
Kirjoittaja Jokari
Ite laittaisin kyllä jotain kierrelukitetta, sitten pysyy :D

Re: ex-turbo, ex-ruisku, ex-kaasari 1700, nykyään 1500

Lähetetty: 3.3.2009 21:49
Kirjoittaja THI-900
Jokari kirjoitti:Ite laittaisin kyllä jotain kierrelukitetta, sitten pysyy :D
Logtiten vihreetä vain peliin, niin luulis pysyvän!

Re: ex-turbo, ex-ruisku, ex-kaasari 1700, nykyään 1500

Lähetetty: 4.3.2009 16:41
Kirjoittaja Jaccez
Tänää joku vihree ohjus meni linkkiaseman kohalla aika huikaa 8)

Re: ex-turbo, ex-ruisku, ex-kaasari 1700, nykyään 1500

Lähetetty: 4.3.2009 17:08
Kirjoittaja START
sitä aina välillä pitää antaa happee koneelle :wink: pian karstottuu tukkoon :D
kokeillaan kirrata niitä pultteja, sitten ehkä sitä lukitetta jos ei viläkään pysy. (ei satu oleen hyllyssä tähän hätään)

Re: ex-turbo, ex-ruisku, ex-kaasari 1700, nykyään 1500

Lähetetty: 4.3.2009 18:51
Kirjoittaja Mara
^^ Mun alitehosien pas*ojen kanssa on riittänyt aina Würthin nönnönnöö-nauhaksi levitettynä murikan tiivistepinnalle. Tosin kytkinpommit ja voima multa puuttuu. :lol:

Re: ex-turbo, ex-ruisku, ex-kaasari 1700, nykyään 1500

Lähetetty: 4.3.2009 19:32
Kirjoittaja ralli lada
joo kyllä tosta kanssa se voima puuttuu, vakiota tehottomampi 1500 :roll:
tänään mällättiin takanurkka sisään, kuvia myöhemmin :?

Re: ex-turbo, ex-ruisku, ex-kaasari 1700, nykyään 1500

Lähetetty: 5.3.2009 16:09
Kirjoittaja START
kuvia: http://www.ladakerho.fi/ladagalleria/di ... =554&pos=2
tommosta jälkeä tulee kun pääsuoran päättävässä kurvissa vastaheitto menee leveeks ja nojaa jäiseen penkkaan. vauhtia oli sen mitä siihen paikkaan saa.
kesällä vois tuotakin hivenen oikoa

Re: ex-turbo, ex-ruisku, ex-kaasari 1700, nykyään 1500

Lähetetty: 5.3.2009 18:04
Kirjoittaja Jokari
Ei muutako leikaten koko kontti pois niinkuin jotkut oli tehneet, alkaisko kääntyileen kun ei oo turhaa peräylitystä vähän niinkuin Starletin tapaan :lol:

Tietysti vääräleuat laittaa ulosajon syyksi noi 4x100 vanteet :D

Lähetetty: 5.3.2009 18:36
Kirjoittaja Jusu
Ne on kylläkin käsittääkseni saapin vanteet eli 4x114,3.

Vielä kun vähän tölvitte sitä Ladaanne niin kohta joudutte vaihtamaan siihen korin...

Re: ex-turbo, ex-ruisku, ex-kaasari 1700, nykyään 1500

Lähetetty: 5.3.2009 18:51
Kirjoittaja Jokari
No joo onhan tuo jako kieltämättä aika iso satasen jaoksi kun katto uudestaan, sori mun moka :lol:

Re: ex-turbo, ex-ruisku, ex-kaasari 1700, nykyään 1500

Lähetetty: 5.3.2009 19:46
Kirjoittaja START
vartti sitten ajoin taas samaan penkkaan ja koko akseli siirtyi sivulle. Nopeasti katottuna kaikkien tukivarsien korvakot mutkalla :?
edit: siis jonkin lainen hartia lukko iskee sillä kohtaa rataa
ens talveks pian joutuu oikeesti vaihtaan koria. tarjouksia otetaan vastaan

Re: ex-turbo, ex-ruisku, ex-kaasari 1700, nykyään 1500

Lähetetty: 6.3.2009 13:09
Kirjoittaja ElManu
Teilläpäin taittaa pellittii olla pehmeempiä.. :shock: Itelläni o jiällä -83 2105 ja on ottanu osumaa penkkaan ja serryyn, tuloksena vain naarmuja... :D

Re: ex-turbo, ex-ruisku, ex-kaasari 1700, nykyään 1500

Lähetetty: 6.3.2009 13:33
Kirjoittaja ralli lada
Teillä päin taitaa penkat ja kirsikat olla aika pehmeitä :lol:
Oisko Jusulla tai muilla ehjempiä koreja? saisi olla ilman tekniikkaa, nappiskin kelpaisi oikein hyvin.
Pitää tänään illemmalla kokeilla traktorilla vetää tuo taka-akseli oikeaan kohtaan.

Lähetetty: 6.3.2009 18:32
Kirjoittaja Jusu
ralli lada kirjoitti:Oisko Jusulla tai muilla ehjempiä koreja? saisi olla ilman tekniikkaa,
No olishan tuolla se sininen 2107 mistä haitte sen pornonpunaisen sisustuksen. :idea: