Katotaa milloin, lähiaikoina kuitenkin, näperrettävää kyllä vielä piisaaMara kirjoitti:Jea. Siitä se lähtee.![]()
Ensviikolla jo liikenTeeCeen?
Punanuoli 1600 Twin cam
Re: Punahuoli 1600 Twin cam
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
-
larpa
Re: Punahuoli 1600 Twin cam
hyvältä näyttää ja kuulostaa
itellä on lada samassa tilanteessa,mulla on 2.0tc josta sain n.puolituntia sitte eka savut
eihän se vielä kovin hyvin käyny ku on nokkien ajotus pielessä ja pakoputki puuttuu,mutta lähti jo ääntä
itellä on lada samassa tilanteessa,mulla on 2.0tc josta sain n.puolituntia sitte eka savut
eihän se vielä kovin hyvin käyny ku on nokkien ajotus pielessä ja pakoputki puuttuu,mutta lähti jo ääntä
Re: Punahuoli 1600 Twin cam
No tänään pääsin jo vähän puikkoihin ja olihan taas miellyttävä kokemus ... voin kertoa että nyt ei hyydy ........... mutta sitten iski taas vasten päin pläsiä niin että tuntui
kansipahvi palanut tms kun paisarissa kuplii , olin luvannut että nyt riittää mutta kuka nyt ostaisi latan ....... vastaus EI KUKAAN no pakko syödä hatullinen p..kaa ja TAAS REMPPAA !!!!!!!!!!!!! s..tana taas kansi pois ja osiksi ........ olisikohan kaulakiikku paikallaan

Re: Punahuoli 1600 Twin cam
Eikä muuten edes ihan vähää kuplinut vaan paisarissa kiehui vedet ja työnsi hienosti korkin välistä höyryt pihalle. Lämppäristä loppuu kanssa hönkä heti kun rupeaa tekemään painetta, eli aika selvät merkit on kyllä...
Positiivista on se että pata kerää nyt 3,8 bar öljynpaineita kiekoilla ja tyhjäkäynnilläkin noin yhden barin joten alakerran osalta homma toimii moitteetta.
Vanhoja ja paljon ajettuja patojahan nämä yleensä on, et sinällään tollaiset pikku kansipahvipalot ei paljoa ihmetytä.
Hattu vaan veke ja samalla täytyy kattoa venojen ja seetien kunto...
Positiivista on se että pata kerää nyt 3,8 bar öljynpaineita kiekoilla ja tyhjäkäynnilläkin noin yhden barin joten alakerran osalta homma toimii moitteetta.
Vanhoja ja paljon ajettuja patojahan nämä yleensä on, et sinällään tollaiset pikku kansipahvipalot ei paljoa ihmetytä.
Hattu vaan veke ja samalla täytyy kattoa venojen ja seetien kunto...
Viimeksi muokannut Jokari, 1.5.2010 21:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
- Lada-Jussi
- Viestit: 10252
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
Re: Punahuoli 1600 Twin cam
pistäkää sinne aito VAZ-OHC niin ei ole ongelmia, tuuninki on pahaksi, ei pidä Ladaa syyttäää jos ite on mennyt auton tuunaamaan 
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)- PöyhöinKuusaalt
- Viestit: 7252
- Liittynyt: 12.3.2007 0:05
- Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala
Re: Punahuoli 1600 Twin cam
Markulle ja Jokarille kovasti tsemppistä ja jaksamista projektissa. Ehkä se aurinko joskus paistaa risukasaankin vielä.
Niin, ettäi tästä tulisi pelkää KaksosKämmiä (TwinCam) tai TuplaCämmiä.
Niin, ettäi tästä tulisi pelkää KaksosKämmiä (TwinCam) tai TuplaCämmiä.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
- Team perseauki racing
- Viestit: 1441
- Liittynyt: 7.11.2004 13:49
- Paikkakunta: jyväskylä
Re: Punahuoli 1600 Twin cam
juu jostain litrasen city samaran motti ja jos vielä perään löytys automaatti aski mitä muistelisin joskus postin farkuissa oleen... ai että sitä tehon tuntuaLada-Jussi kirjoitti:pistäkää sinne aito VAZ-OHC niin ei ole ongelmia, tuuninki on pahaksi, ei pidä Ladaa syyttäää jos ite on mennyt auton tuunaamaan
hienoa että joku edes viitsii vielä tehdä tc ladoja, alkavat olemaan katoavaa kansanperinettä
ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...
Re: Punahuoli 1600 Twin cam
Juu tässä se syy mikä ajaa tätäkin rojektia eteenpäin, nykypäivänä joka jätkällä on viritettyjä ladan koneita mutta TC:t alkaa vähenemään kaikinpuolin. Joskus 90-luvun puolella näitä oli rivi-ilmoitukset pullollaan, mut nykyään ei enää.Team perseauki racing kirjoitti: hienoa että joku edes viitsii vielä tehdä tc ladoja, alkavat olemaan katoavaa kansanperinettä
Mitään rohisevaa ladan konetta tämä kori ei tule enää koskaan näkemään. Jussille herkkua: tässäkin korissa on ollut 2 eri ladan virivirikonetta, tosin eivät olleet kovinkaan pitkäikäisiä. Sen jälkeen TC on liikuttanut tätä koria yli kymmenkertaisen määrän ladan koneisiin verrattuna
Erään toisen kerhon ratapäivillä kuultua: "Yksinokkaset, mitä ne on? En harrasta sellaisia"
Toinen asia mikä ajaa eteenpäin, on se että nyt konepellin alta kuuluu sellainen röhinä että aivan varmasti päät kääntyy aina ja kaikkialla, josseivät ne jo ennenkin kääntyneet melko tehokkaasti
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Re: Punahuoli 1600 Twin cam
Hälytys takaisin, eipäs ollutkaan vikaa kuin CCCP-termarissa joka päästi lämmöt ihmeellisen ylös ja paineet löytivät sitten tiensä ulos normaalia kautta paisuntasäiliöön.
Tilalle venäjän sekundatermari niin ei nouse enää lämmöt eikä työntänyt mitään pihalle vielä puolen tunnin käyttelysession aikana.
Sit piti taas ajella hieman, ei kyllä voi antaa tätä kenellekään kokemattomalle ajoon, on muuten aika hätänen vehje nyt kun kaikki on kerrankin suurinpiirtein koneessa kunnossa

Tilalle venäjän sekundatermari niin ei nouse enää lämmöt eikä työntänyt mitään pihalle vielä puolen tunnin käyttelysession aikana.
Sit piti taas ajella hieman, ei kyllä voi antaa tätä kenellekään kokemattomalle ajoon, on muuten aika hätänen vehje nyt kun kaikki on kerrankin suurinpiirtein koneessa kunnossa
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Re: Punahuoli 1600 Twin cam
Täytyy sanoa että minulla oli aikas vireä lada kisapelinä silloin nuorena mutta nyt täytyy sanoa että NYT ON lada melko nopea laite , näin alkujaan kunhan kaikki saa kohdilleen ja kuntoon niin veikkaan että moni länsiautokin yllättyy .......... tosin karvaasti 
-
ATS 8x13
Re: Punahuoli 1600 Twin cam
Ei se haittaa että koneet pitää ääntä, kulkupuoli ratkasee. Miten isot kaasarit ja kurkut siinä nyt on, ja mitkä nokat?
Re: Punahuoli 1600 Twin cam
Weber 40 IDF kaasarit, 70-sarjaa eli näitä ns. kuplan kaasareita. Nyt alkuun vielä 28 mm sisäkurkut, mut hyllyssä on sorvatut 32 mm kurkut odottamassa kun saa aikaiseksi huoltaa nuo eli ihan piakkoin.
Nokat on vakionokat, tehtaan merkkeihin ajoitettuna näin alkuun.
Nokat on vakionokat, tehtaan merkkeihin ajoitettuna näin alkuun.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
-
ripe
Re: Punahuoli 1600 Twin cam
Terve tuloa Ferrarin Sulo sointuun
.Musiikkia korville
.Eiku maanantaina Susikoskelle POLTTELEMAAN kumia
.
Re: Punahuoli 1600 Twin cam
Ei viiti katsastamattomalla autolla kyllä tulla vaikka kovasti kyllä himottaisi
Mut josko jo toukokuun miittiin pääsisi polttamaan ainakin yhtä pyörää
Mut josko jo toukokuun miittiin pääsisi polttamaan ainakin yhtä pyörää
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
-
ATS 8x13
Re: Punahuoli 1600 Twin cam
Noi on kadulle hyvä vaihtoehto, vielä noin 290 asteiset nokat ja 36mm kurkut niin kyllä se siitä sitten. Pakko kai pidentää päivää että sais omat laitteet joskus kuntoon.