2107 1600SL -90 IIZI

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Avatar
PöyhöinKuusaalt
Viestit: 7252
Liittynyt: 12.3.2007 0:05
Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala

Re: 2107 1600SL -90 IIZI

Viesti Kirjoittaja PöyhöinKuusaalt »

Täytyy alkaa joskus tosiaan käyttää vähän suorempaa vihjailua. LärviKii! Ja tuon pitäisi olla selvää tekstiä. 8)

Kivahan se on haastella toisinaan, mutta silloin pitää olla aikaa ja ihmisten pitää osata lähestyä asioita varovasti. Sitä on toisen tontille paha mennä kertomaan miten päin se perunapenkki tässä pihassa pitäisi olla vaikka onkin viljellyt perunaa kotitarpeiksi 127vuotta.

Yleensäkään ei pidä tungetella joka rakoon vaikka kaiken osaakin, tietää, on kuullut, serkkupoika näki ja äiti kertoi kerran haistaneensa.

Mutta välillä voikin sitten vaan tuhahtaa tai olla kuulematta mitään. Rasittavia tosiaan.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Avatar
Jusu
Viestit: 2540
Liittynyt: 4.2.2004 19:49
Paikkakunta: Jämsä

Re: 2107 1600SL -90 IIZI

Viesti Kirjoittaja Jusu »

On mullekin joskus joku tullut rinta rottingilla repostelemaan että hän tietää noiden tyyppivikoja mutta tukki turpansa kun sanoin että niin minäkin, vastahan noita on ykstoista ollut... :idea:
Avatar
PöyhöinKuusaalt
Viestit: 7252
Liittynyt: 12.3.2007 0:05
Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala

Re: 2107 1600SL -90 IIZI

Viesti Kirjoittaja PöyhöinKuusaalt »

Tulipa sitten ajeltua Sortavalan keikka hengenvaarallisella TakaPotkulla. Surkeahaa se on ja heikkoa on meno. Ainakin niiden mielestä, jotka Tuntevat nämä TakaPotkut tai ovat joskus tunteneet. :lol:

Tunaus alkoi heti. Röökipolttama kuskinpenkkiin. Eli himmailu ja simpsiminen on ohi. Ei kun KovaaAjoo. No, ehkä kuitenkin vielä pientä laiteltavaa. Mutta nyt se AJO alkoi. 8)
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Avatar
PöyhöinKuusaalt
Viestit: 7252
Liittynyt: 12.3.2007 0:05
Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala

Re: 2107 1600SL -90 IIZI

Viesti Kirjoittaja PöyhöinKuusaalt »

Sielläpä sitä Lotkoteltiin. Lötköttelin puoliunessa takaisin tullessa tullijonossa. Muutama Gubbe kupsehti siihen vierelle. Aikaa kun on. Totesivat: Unessa se taitaa olla. Nappasin lasit silmiltä ja sanoin, että torkkuessa ei niin tunnu tämä paikallaan olo pitkältä.

Toinen sitten totesi että on siinä hieno Lada. Näin aloitellen päästiin juttuun. Puolin ja toisin oli tarinaa. Eikä alettu heti kertoa, että minä kun olen rakentanut näitä satoja. Tai huomautella asioista, joista ei keskustelu ala eikä saa sopivaa jatkoa. Säästä on osattava puhua ja muusta helposta, jolla testataan toisen mielenlaatua kullakin hetkellä. Siitä sitten syvennellään jos siihen tunnetaan vetoa.

Haastelu ja höpöttäminen on mukavaa, mutta se on taitolaji. Tarina ei lähde mihinkään jos ollaan kovin eriaalloilla.

Paitsi tietysti: "Samoilla Aalloillakai liikutaan eikä sanota sanaakaan" (Ilkka Alanko) Eli sitten kun ollaan oikeasti samoilla aalloilla eli SamassaVeneessä niin silloin ei edes tarvitse puhua ja silti on mukavaa. Vaikka sitten PohjaOngella oltaisiin kesäisiä ahvenan vekkuleita nykimässä.

Mutta ensimmäisen todellisen ajopäivän jälkeen muutama kuva vielä. Sitten kaikki alkaakin olla taas peruskauraa. Viikonloppuna meille Pojille tuleekin taas yli 400km.

Lähdetään erään nuoremman Kollegan kanssa vähän LataLauleloihin. Korjaamo mukaan ja rahaa evääks. Sitten Pojat ympär ämpär Jyväskylän eteläpuolista Suomea. Ei kyllä IIZIllä koko ajan. Tai no Lounais-Suomi jää kyllä käymättä, mutta muuten sitä rallataan. Suurimmat rallit tulevat tässä puolentoista viikon aikana ja en paljon pane paremmaksi jos sanon, että 1500km. Ja 7Lataa liikkuu, joista minä liikutan vuoroin Viittä.

Ne kuvatukset:

Kuva
Näin Venäjä kohtelee kotoa karannutta kulkuria. :lol:

Tässä potkittuna taas takaisin ryhtiin ja ruotuun
Kuva
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Avatar
PöyhöinKuusaalt
Viestit: 7252
Liittynyt: 12.3.2007 0:05
Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala

Re: 2107 1600SL -90 IIZI

Viesti Kirjoittaja PöyhöinKuusaalt »

Itse en viitsi enempää kehtua. Seikkailukumppanini teskola voisi lausua jotakin IIZIstä niin saataisiin vähän Subjektiivista, siis muuta Subjektiota kuin vain minun Subjektiivista hehkutustani.

Ajeltiinhan sitä IIZIllä melkoisen paljon tässä ja kelejäkin matkalla piteli.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
t.eskola

Re: 2107 1600SL -90 IIZI

Viesti Kirjoittaja t.eskola »

Ou jee, täällähän sitä huudetaan APUVA! Olihan tuo luksus lata vaan mukava ruisata, ainakin pommin kombinaatin jälkeen. Mitä lie tiiliä ja tukkeja joutunut kantamaan aktiiviuransa aikana. Ohjauksen nivelet kitisi kuin reumatautisella ja jarrusatula kolpotti hullun lailla kun ei ollut laitettu satulan pultin lukituslevyä väliin ja pultti pohjasi-> jarrusatula oli löysällä. Tämä siis todettiin vasta perillä luonnollisesti.. Mutta olihan tuo iitzillä ajelu iizi livingkiä. Rauhallista eteenpäin lötköttelyä, ilman häiritseviä sivuääni ja renkaiden vetelyä, joita laroissa usein riittää. 4 auton otannalla :( Joku gummihan siellä tarvinnee tasapainotusta, kun hieman 80 vauhdissa tutisuttaa. Mutta kopsakka peli kaiken kaikkiaan. Käy ja kukkuu!!
Avatar
Jokari
Viestit: 7715
Liittynyt: 10.3.2005 20:32
Paikkakunta: Kymenlaakso™

Re: 2107 1600SL -90 IIZI

Viesti Kirjoittaja Jokari »

t.eskola kirjoitti:ja renkaiden vetelyä, joita laroissa usein riittää. 4 auton otannalla
Eipä ole näkynyt kun vähän käyttää järkeään. Ja ladatkin on kunnossa. Lada on niin huono tai hyvä ajaa kuin omistajansa siitä tekee. Ainiin mutta näistähän ei saanut keskustella, kun meikäläiset on aina väärässä ja muut oikeassa :lol:
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Avatar
PöyhöinKuusaalt
Viestit: 7252
Liittynyt: 12.3.2007 0:05
Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala

Re: 2107 1600SL -90 IIZI

Viesti Kirjoittaja PöyhöinKuusaalt »

Ei sitä nyt ihan hemmetin kaikkia paikkoja ehdi uusimaan eli näissä on Ominaisuuksia. Minä en varsinkaan ehdi uusimaan jatkuvasti kaikkea kun pitää välillä vähän ajaakin. Ja välillä vähän enemmän.

En oikein aina käsitä tuota Etelä-Kymenlaakson asennetta, jossa kaikki korjaamattomat Ominaisuudet taas ovat huolimattoman autoilijan merkki. Tai sitä, ettei saisi kertoa autossaan huomaamistaan vioista ja vieläpä hyväksyä niitä.

Minä olen tässä ihan lähiaikoina ajanut 8 minulle tuntematonta TakaPotkua. Eli ottanut sellaisen haltuuni viskattavaksi eteenpäin ja kyllä 20v. TakaPotkussa on varmasti niitä kaikennäköisiä tuttuja ominaisuuksia, vaikka olisivat ihan siinä parin kuukauden sisällä katsastettujakin.

Ne, jotka ajavat paljon, eivät jouda vaihtamaan palloja jatkuvasti. Niitä vaihdetaan kun tarve vaatiin. Kyllä kaiken voi tehdä aina etukäteenkin ennen kuin viasta tulee sellainen että sen huomaa, mutta minun ajomäärilläni ja hintaluokaltaa tuota tasoa olevien vekottimien kanssa sitä ei vain pysty kykenemään. Kivahan se on aina hehkuttaa, kuinka on itsellä viimeisen päälle laitettuja leluja, mutta kyllä saisi välillä ymmärtää vähän erilaistakin autoilua, tapaa tehdä ja sitä, että sellaisesta voi kertoa ja kommentoida. Kyllä nuo 8ajamaani vempulaa olivat kaikki ihan Ladamaisia. Ja väitän että minulla on jo melkoinen määrä kokemusta eri LataYksilöillä ajamisesta. Vai pitääkö tehdä listaa. Näistä siis vielä lähes kaikki ovat TakaPotkuja.

Kuten teskola tuossa asiantuntevasti totesikin, yhdessä vanteessa on selvä jälki, jossa se lyijypala on sijainnut. Mutta jos haluatte ajella 20v. PriimaTakaPotkulla, niin väitän että rahaa on palanut, tunteja on kulunut ja sarvi on ollut otsassa useammin kuin minulla tämän kanssa.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Avatar
Jokari
Viestit: 7715
Liittynyt: 10.3.2005 20:32
Paikkakunta: Kymenlaakso™

Re: 2107 1600SL -90 IIZI

Viesti Kirjoittaja Jokari »

Mistä olet keksinyt että täällä vaihdetaan palloja jatkuvasti? Ei sellaiselle ole mitään tarvetta. Vaihdetaan silloin kun kumi on entinen tai selvästi jo väljä. Mutta luuletko että ajan 6-10 kk kk kolisevalla pallolla odottaen seuraavaa leimaa? Sellainen on pelkkää typeryyttä eikä mitään muuta.
PöyhöinKuusaalt kirjoitti:Mutta jos haluatte ajella 20v. PriimaTakaPotkulla, niin väitän että rahaa on palanut, tunteja on kulunut ja sarvi on ollut otsassa useammin kuin minulla tämän kanssa.
Siinäpä nuo on mennyt muun käpistelyn ohessa. Priimaa ei ole ainakaan ulkoisesti...keskimääräistä parempia kuitenkin. Et ymmärrä ideologiaani ollenkaan. Minun ideologiassa ei ihmetellä omituista ajettavuutta, helvetinmoisia kolinoita, tärinöitä tai vatkutuksia, vaan tehdään asioille jotain. Ei Ladassakaan tarvitse sietää paskaa ajettavuutta tai selkeästi viallisia osia siksi että kyseessä on Lada. Ymmärrän kyllä että toisille tämä on käsittämättön vaikea tajuta. Ei tässä ole kyse mistään näyttelytasoista työnjäljestä yhdistettynä kisaladan ajettavuuteen, ei todellakaan.

Kilsojakin taitaa kertyä keskimääräistä enemmän, mutta näillä nyt on ihan turha ruvetaan pullistemaan, saati niiden ajettujen romujen määrällä. Kyllä tässä nyt vain mielipiteet sotivat keskenään...

Kyllä minultakin löytyy niitä Korjaamattomia Ominaisuuksia, mutteivät ne vaikuta ajettavuuteen mitenkään tai ole edes välillisesti yhteydessä niihin.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Avatar
PöyhöinKuusaalt
Viestit: 7252
Liittynyt: 12.3.2007 0:05
Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala

Re: 2107 1600SL -90 IIZI

Viesti Kirjoittaja PöyhöinKuusaalt »

Tässä on kohta takana Vuosi jatkuvaa auton korjuuta, joten olen sellaisessa vaiheessa koulutusta, että nyt on korkea aika sietääkin jotakin. Oma vikahan se on kun Paskaa hankkii ja ottaa käyttöön, mutta näin vain mennään tässä vaiheessa elämää ja harrastetta.

En varmasti korjaa VäliPalasta mitään joka ei aiheuta AjoaKyvyttömyyttä, kun se öljypumpun siitä korjailen. Ja jos tulee joku isompi niin päämäärä on päätetty.

Kuten teskolalle totestin tai totesimme yhdessä, niin harrastajan osa on järjetön. Tekee autolla ihan muuta kuin mihin se on tarkoitettu. teskola sanoi hyvin, että pannaan sitä mankkaa vaan vähän kovemmalle jos kuuluu jotain. Ja saamari kun niitä mankkoja ei ole! Enkä jaksa alkaa asentamaan. Tai voisihan sinne lattialle laittaa jonkun vonguttimen ja vedellä johdot kajareihin, jotka saavat hyppiä takajalkatilassa. On minulla musakkia, millä kolinat peittyvät. Näin me Pojat teemmekin pian. 8)
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
t.eskola

Re: 2107 1600SL -90 IIZI

Viesti Kirjoittaja t.eskola »

Voehan video mitä juttuu :D Tuon mankkaa kovemmalle metodin opin kaverin isältä vuosia sitten ja hyvin toimii. Tämän voisi tietty käsittää nihilismiksi, että hiivattiiks jurinoista. Itse korjaan kyllä vakavat jurinat autoistani heti, mutta 20 vuotta vanhoissa autoissa on usein jurnutusta ja kurnutusta jotka ei ajoa välittömästi haittaa. Kun rammari pukkaa hevanderia, taikka höpötystä Yle puheelta entropiasta ei pyäri ajatukset turhaan viassa jota juuri nyt ei ole aikaa/rahaa/energiaa korjata.

Mutta mutta, vielä kerran. Ei ole tullut paljon ladattua niin yllätti miten suuria eroja kanttiksissakin on. Tää oli ihan oikeesti iizi kun hyppäs loppuun ajetun 1300 kombinaatin ratista vähän ajettuun luksusmalliin. Siis ihan selvä korvin ja perselihaksin havaittava ero. Yksi 1200S jota ajoin oli niin järkyttävän laiska, että pelotti rattoreitakin ohittaa. Normi tehot vai ei? Sitä en tiedä kun ei ole muista kokemuksia.

Ei tää SL kyllä miun mielestä raadiuta kaipaa, ei oo ylimääräisiä mölyjä askarruttamassa.
Avatar
PöyhöinKuusaalt
Viestit: 7252
Liittynyt: 12.3.2007 0:05
Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala

Re: 2107 1600SL -90 IIZI

Viesti Kirjoittaja PöyhöinKuusaalt »

Siis tässähän on juuri se, että esim. Ominaisuuksilla ymmärretään täällä niin montaa asiaa.

Itse tarkoitan Ominaisuuksilla siis sitä että teillä kulkee sitten vallan vimmatun monenlaisia TakaPotku ominaisuuksia. Eli kuten teskola laittoi niin on sitä jos jonkinlaista vemputinta.

Mitään ominausuutta en tiedä tehdastekoiseksi, koska yhtään suoraan Togliatin Linjalta tullutta TakaPotkua en ole ajanut. Siis minä en väitä mitään vikoja sellaisiksi, jotka olisivat olleet heti Tehtaan koeajossa olleiksi. Kaikki Ominausuudet ovat käytön jälkiä. Näistä ominaisuuksista minä puhun. Mutta pitäisikö sitten paremminkin puhua käyttäjän ominaisuuksista eli siis siitä miten käyttäjä saa autostaan esiin käyttäessään autoa tavallaan.

Siis näissä Ominausuus -keskusteluissa, Juupas Eipäs, on kyse KÄSITTEISTÄ. Sellaisista käsitteistä, jotka eivät ole yksiselitteisiä. Tai niitä ei ole määritelty niin, että ne voisivat olla meille yhteisiä. Ja kun näin on, emme voi ymmärtää toisiamme kun käytämme epämääräisiä käsitteitä.

Tästä johtuu se, että kun joku sanoo että "Lata soutaa ja huopaa tiellä" niin toinen tulkitsee sen niin, että Kaikki Latat soutavat ja huopaavat ja toinen niin, että juuri se Lata josta hän puhuu soutaa ja huopaa.

Siksi tämä Soutaminen ja Hopaaminen on niin kovin vaikea asia. Johan tuo käsite "Soutaminen ja Huopaaminen" sen sellaisille kertoo, jotka ovat kyseistä toimintaa harrastaneet.

IIZI ei Souda eikä Huopaa. IIZI on Streittari. Paitsi Röökin suhteen.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Avatar
PöyhöinKuusaalt
Viestit: 7252
Liittynyt: 12.3.2007 0:05
Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala

Re: 2107 1600SL -90 IIZI

Viesti Kirjoittaja PöyhöinKuusaalt »

Laitellaan tähän samaan vaikka onkin kyse vain IIZIn kaksoisveljestä.

Rupesin tuossa puutarhaurakointien väliajoilla räpeltämään -90 SL ja aivan saman väristäkin kuin IIZI. Sisusta toisin on hypridi. Vain takaistuin ja takaoviverhoilut ovat SL. Muuten sisusta on samaa PornonPunaa kuin minun NEITIssäni eli perus 2107kamaa, siis kirkkaan punaista ja ovissakin on plyyshi.

Tätä herkkua tarkastelen ja vähän laittelen Tytölle häiden jälkeistä hehkutusta varten. Tai taitaa paremminkin tulla tulevalle miehelle Leluksi. No, kai sillä voivat leikkiä molemmat.

Ja on viritystä. Ozonin alipaineletkutukset oli vedelty ihan summassa. Virranjakajalle ei ainakaan mennyt alipainetta. Letku oli vedelty seosruuvin vierestä jakajalle. Imusarjan alipainelähtö oli lutattu umpeen. Ja niin myös pakosarjan letkuliitin. Tyhjäkäyntisaasteenalennuksletkutus oli sitten mitä ihmeellisintä häkkyrää. ECON -mittarille menevät oli jotenkin niputettu sinne vasemmalle rintapeltiin. Mikrokytkin oli kyllä purettu kokonaan pois ja jäljellä olivat vain apikourokset. Näiden johdot oli katkottu.

Vertailin sitten IIZIstä näitä ja laittelin samalla tavalla kuin siinä. No, koska mikrokytkin ei ollut pelissä niin ei käynnistynyt. Vedin johtimet irti siitä sähköventtiilistä. Toimii.

Kaikki säädöt olivat aivan sekaisin. Tämä poppailuhomma oli tehty jossain pajalla, koska tyhjäkäyntiä ei ollut ollut ollenkaan. Syttyä oli vedetty härskisti SuperAikaiselle. Sytkä oli niin, että tyhjäkäyntiä oli n. 2300r/min. Sytkä oli niin, että tyhjäkäyntiruuvi ei vaikuttanut kierroksiin mitenkään. Eikä seos.

Täytyy siis aloitaa sytkästä. Näinhän se menee? Laittelisiko ne alipaineet kuitenkin niin, että ohitellaan kokonaan se MikroKytkinJärjestelmä? Eli sähköventtiiliin lenkki? Otetaanko siitä piuhat irti vai annetaanko olla kiinni? Mistä tässä tapauksessa virranjakajalle? Imusarjasta? Entäs se pakosarjan ulostulo? Seosruuvin viereenkö?

Minulla on nämä toimet tehty FINEssä, mutta pysty tarkastamaan kun FINE ei enää ole näpissä. Jokarin kanssa nämä katseltiin silloin ja laiteltiin, mutten tarkaan muista miten se meni.

Viisatkaas niin pääsen siihen sytkän säätöön ja sitä kautta tyhjäkäynteihin ja muihin.

Nyt nimittäin on sellaiset säätelyt päällä, että kun polkaisee rajummin kaasua niin kuolee totaalisesti koko pata.

Muuten tämä on erinomainen Leikkikalu kaluja omaavalle miehelle. Jonkun verran on paikkailtu niistä tyypillisistä paikoista. Helmakotelot ovat ehjät. Takakaarissa on reikiä ja varapyöräkotelopohjassa. Mutta ei sitä ihan äkkiä näin siistiä SL kokonaisuutta kävele vastaan näillä hinnoin.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Avatar
PöyhöinKuusaalt
Viestit: 7252
Liittynyt: 12.3.2007 0:05
Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala

Re: 2107 1600SL -90 IIZI

Viesti Kirjoittaja PöyhöinKuusaalt »

Ah Ihanaa!

Juuri vasta vedetyt uudet takajarruputket uusiksi tietenkin! Siis onhan noiden vetämisestä aikaa, mutta ajokilometrejä niillä on vasta alle 500.

Ostin Joensuusta Bromanilta jarruputkilenkin. 10 ja 11mm päät. Saamari ettei kalliinpaa ja huonompaa avainta voi olla. Avain pyöristää varmasti putkiliittimen hampaat.

Pakko mennä teettämään putket ja viedä se avain mukana. Ja varmasti annetaan palautetta tuollaisesta tuhotyökalusta. Johan se yritti pyöristellä uusia nippoja kun laitoin noita etuputkia.

Eikä kyse ole siitä, että olisi äkkiä hyökätty liittimien kimppuun. Liuotusainetta laitettiin, annettiin vaikuttaa ja laiteltiin lisää. Lämpöä en saa irti mistään. Olisihan noita tietysti voinut yrittää naputella ja kolistella, mutta unohdin moisen avun.

Kaiken hemmentinmaailmallisia tunarityökaluja on myynnissä. Ja millä hinnalla. :shock:
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Avatar
PöyhöinKuusaalt
Viestit: 7252
Liittynyt: 12.3.2007 0:05
Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala

Re: 2107 1600SL -90 IIZI

Viesti Kirjoittaja PöyhöinKuusaalt »

Jo on taas hommaa. Oikea takajarruputki tuli teetettyä Tarpeeksi pitkäksi. No, siinähän sitten keksit mihin ylimäärä taivutellaan. Siellä nuo kuitenkin nyt ovat. Aiemmin laitetut olivat paljon paremmin ja sopivamman pituiset.

Uudet takasylinterit on kiinnitetty. Taidan kuitenkin jättää tältä päivältä. Johan tässä taas väännettiin. Jääköön loput huomisille helteille. Onhan tuossa katoksessa sentään varjoa.

Ainoa lohtu on ettei niitä Pipoa ja Laskettelulaseja tarvittu, koska pohja on niin hyvin puleerattu ettei mitään sada niskaan.

Muistin laitella vesivaseliinit sinne sylkkien kumien alle. Vai muistinko väärin, että näin piti tehdä.

Vasen takasisälokari on asennettu. Oikean asennan aivan viimeisenä. Niin ja haitaksi ja typeryytenä laitan moottorin pohjapellin paikalleen ja öljypohjansuojapanssarin.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Vastaa Viestiin