Autojen bongaukset tämän otsikon alle!!!
Arvaa kuka meni Pääkaupunkiseudulle päin. Olis lapa noussu jos olis äkännyt aikaisemmin (lue siten että toinen käsi oli hands feernaJaakkima kirjoitti:7-tiellä Ilolan kohdalla valkoinen kantticombi tuli vastaan, josta meikäläisen vastaavaa mutta violettina katseltiin hyvin tarkkaan. Käsi nousi ainakin meidän autossa, mutta eipä tuota tainnut nähdä motarin toiselle puolelle. Itse olin ajamassa Kotkaan päin.

Lada rules
Pari päivää sitten vaasantiellä tuli vastaan kanttilamppu, jossa varmaan parimetrinen piiska keskellä kattoa ja muutenkin näytti olevan jonkinlainen työkalu. Eilen Noormarkussa teollisuusalueella pöristeli erittäin siistikuntoinen valkoinen nappis, jossa alkup.henkisiä kylkiteippauksia. Joku vanhempi pariskunta sillä veteli. Oli kromikapselit. Joku punainen kantti tulee välillä vastaan, josta nuori kuski hymyssä suin morjestelee, mahtaako olla kerholaisia?
21013 -88, 21023 -84, Dodge Coronet 440 -66 & Chrysler 300 -62
Punaista 2105:ttä josta puuttuu puskurit olen muutamaan kertaan nähnyt Noormarkussa, tosin korvikeautolla kulkiessani, siinä taisi kyllä viirikin olla.Yogi kirjoitti:Joku punainen kantti tulee välillä vastaan, josta nuori kuski hymyssä suin morjestelee, mahtaako olla kerholaisia?
Exät: 21013, 21093-20, 2111-P00-110
Maataloustraktori Niva
'
Tänä aamulla Hirvijärventien varressa heinäpellolla ahkeroiva, heinäkuormaa vetävä maastokuvioinen ja rekisterissä
oleva Niva ilahdutti Kansalaisen ihailevia silmiä. Missä olisimmekaan Ladatta ja tässä tapauksessa Nivatta?
Ladatta ja Nivatta ainakin jotkut olisivat heinättä.
,
Tänä aamulla Hirvijärventien varressa heinäpellolla ahkeroiva, heinäkuormaa vetävä maastokuvioinen ja rekisterissä
oleva Niva ilahdutti Kansalaisen ihailevia silmiä. Missä olisimmekaan Ladatta ja tässä tapauksessa Nivatta?
Ladatta ja Nivatta ainakin jotkut olisivat heinättä.
,
- Lada-Jussi
- Team perseauki racing
juu siellä tuli pyörittyä viikonloppu.... matkalla sinne perjantaina ysitiellä ennen tamperetta tuli vastaan punanen nappis kerhoviiri peilissä ja remun keikalla punkalaitumella parkkipaikalle viereen ilmesty punanen kantti lamppu kerho tarrallaLadaPower kirjoitti:Team perseauki racing:in Lada bongattu Vorssassa tossa Tampereentiellä. Itse olin juuri Suzuki PV:llä liikenteessä.
Vilkasin vaan että "Onks toi toi.."
ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...
Oonko mä ollu niin aikasin hereillä?ff8728 kirjoitti:Ajelikohan tänä aamuna Muurameen päin se lada jonka peräpeilissä lukee "varokaa putoavia osia", siis vihreä 1200 l.Aika jotain 08.30, pyörälla ajelin.

larssi21074 valkoisella unelmallaan taisi tulla vastaan 5-tiellä Mikkelistä Juvalle päin tänään alkuillasta, nostin käpälää mutta taisi olla tilannenopeus turhan suuri havaitsemiseen. Savonlinnassa elokuvateatteri Killan risteyksessä ruskea 2105 kerhotarralla.
Harvinaisuusbongauksena noin muuten vain 60-luvun Toyota-farmari, taisi olla ihan ensimmäistä maahan tuotua mallia.
Harvinaisuusbongauksena noin muuten vain 60-luvun Toyota-farmari, taisi olla ihan ensimmäistä maahan tuotua mallia.
Kalusto: Octavia RS -12, Cadillac Fleetwood -81, Samara -86 (projekti). Delta-Auto vs. Maailma.