Lisäkokemuksia Lada 110:sta
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Re: Lisäkokemuksia Lada 110:sta
Venäjältähän tuo on valmiina pakettina ostettu.
Minullakin tuo Ladassani onJaakkima kirjoitti:Possuun asennettiin poikittaistuki konehuoneeseen ja kokemuksia vajaan 20 km jälkeen. Etupää jäykistyi huomattavasti. Enään ei ovet suhise a-pilarin välistä maantienopeuksissa kurveissa kuten ennen. Puskeminen vähentynyt kurveissa huomattavasti, etenkin veto päällä. Aliohjautuu kyllä edelleen, mutta nyt se sentään kääntyy eikä puske suoraan.
Lisäkokemuksia lisää huomenna kun on käyty jääradalla pyörimässä ja saatu lisäkokemuksia myös maantieajosta.
-ohjaus palauttaa hyvin kaupunkiajossa risteysten jälkeen
-entistä tarkempi ajotuntuma
-auto (etupää) tuntuu tanakammalta
Eturoiskeläpät mallia "yleismalli, muovia" toimivat vallan mainiosti.
Ei roiskutellut loskaa yhtään kylkiin eikä mahan alle, vaikka välillä taisi konetilan alapelti välillä vastailla. Huima kulutus jälleen 6,4 litraa per satanen.
Ei roiskutellut loskaa yhtään kylkiin eikä mahan alle, vaikka välillä taisi konetilan alapelti välillä vastailla. Huima kulutus jälleen 6,4 litraa per satanen.
LadaVaz 2111 1,5li STW -01
Keräilin eilen Ladastani kaikenlaisia romppeita Audiin kun auton luovutus on huomenna.Oli rautalankaa,teippiä,työkaluja,erilaisia spraytä,lukkosulaa,lukkoöljyä,käynnistyskaapelit sekä hinausköysi.Olen säästellyt pissapojan nesteitä koska konepeltiä ei ole avattu viikkoon.Sähkösolenoidin ääni kuuluu ja etuvalotkin säätyvät.Akku on 3kk vanha ja sen kuitin olen hukannut.Tänään tuli Vantaalla Poliisitkin vastaan,päät kääntyi muttei lähteneet perään
.Menen huomenna rautatieasemalle vastaan ostajaa.Hän tulee Kaakkoissuomesta junalla.mittarilukemaksi jää noin 80 050km.

Joo tänään hakemaan, itellä yksi 110 raato josta saa osat niin ei muuta kuin maalia ja kasausta niin saadaan tämä kuuluisuus tienpäälle
...koeajolla käyty,kaupat tehty.Ladan ruttuinen nokka menee nyt kohti Lappeenrantaa uusiin koitoksiin.Onnittelut rohkeasta valinnasta!calmari kirjoitti:Joo tänään hakemaan, itellä yksi 110 raato josta saa osat niin ei muuta kuin maalia ja kasausta niin saadaan tämä kuuluisuus tienpäälle
-
Varmistapa vielä onko vesipumpulle tehty mitään auton historian aikana, taitaapi olla ns. heikoimpia lenkkejä ko. autoissa.Jaska HKI kirjoitti:Kiitos,nyt olen kerinnyt tutustua autoon seuraavat viat olen havainnut:lada-juntti kirjoitti:Jaska hki, onnittelut Saksalaisen laadun ostamisesta. Itse ajelen pääsääntöösesti saksalaisvalmisteisella Mercedeksellä, joita ruokakunnastamme löytyy 2kpl. Kertakaikkiaan oivallisia ja luotettavia ajokkeja, jotka on tehty kestämään ikuisesti.
Mutta, kyllä mä tykkään satakympistäkin, se on myös osoittautunut luotettavaksi ja mukavaksi peliksi ( 70 000km kokemuksella). Mä tykkään napakympin ohjaustehostimesta, se on justihin oikianmoonen. satakymppi on myös oivallinen peli puutavara-ajossa ( farmari)
kun en ole vielä päättänyt, minkälaisen traktorin ostaisin
-sisävalo ei syty etuovista
-oikea takalukko ei aina lukise ovea
-pakoputki hörisee
-avaimen valon paristo loppu
-ruisku antaa liian rikkaan kylmäkäynnistyksessä,joskus tarvitsee painaa kaasua käynnistettäessä kylmänä
Hyvää :
-kori uskomattoman jämäkkä ja ruosteeton ikäisekseen
-penkissä korkeuden-,ristiselän,etäisyyden ja selkänojan säätö sekä lämmitys
-kuljettajan avauskahvassa lukkosylinterin lämmitys sitä nostettaessa
-suksipussi
-kone siisti ja tihkumaton ja voimakas
-uusi tuulilasi
-takeltelemattomat turvavyöt
-lämmin ja huurtumaton
-ovipilait ei suhise....jonkunlaisen huollon tuon ruiskun kanssa teetän.
Vaikka et Audi kerhoon liity, käy lukaisemassa heidän forumi, on hyvinkin asiasisältöinen teknisesti.
Tuli lueskeltua, kun perheessä oli A6.
Auto kotona ongelmitta, valoa oli pimeässä hiukka niukalti mutta siitä viis, polttoaine riitti ja nyt päivän valosa näyttää että konepellistä selviää oikomalla. Auto vaikuttaa oivalta.
Käyty kaupungissa laittamassa omiin nimiin ja sitten sain konepellinkin auki. Jäähdytin on ollut todella lähellä tuhoa, muuten ei mitään hälyttävää. Ostin jopa oikeaa automaalia jos opettelis sitäkin samalla. Nyt on tankissa jo itäbensaa, kenties autolla on ollut vain koti-ikävä.
Käyty kaupungissa laittamassa omiin nimiin ja sitten sain konepellinkin auki. Jäähdytin on ollut todella lähellä tuhoa, muuten ei mitään hälyttävää. Ostin jopa oikeaa automaalia jos opettelis sitäkin samalla. Nyt on tankissa jo itäbensaa, kenties autolla on ollut vain koti-ikävä.
- lada-juntti
Oman satakymppini päivitetty vikalista ajalta 10.3.2009-10.3.2010:
--------
Eli ei kovin pitkä
--------
Eli ei kovin pitkä

tulipa kokeiltua Ladaa... no comments
...onnittelut! Sinulla taitaa olla Export laatua,minulla taisi olla Russian Standard.lada-juntti kirjoitti:Oman satakymppini päivitetty vikalista ajalta 10.3.2009-10.3.2010:
--------
Eli ei kovin pitkä
Varaosat irroteltu, jos sais viikonloppuna väriä päälle.
Jos perinteitä siin autos noudatetaa,sen pitäis olla täys paska isolla koolla.
2108(kesäauto)
2109(varaosa-auto)
H-D 125 SX(projekti)
Fiat Bravo 1.9-07(ajossa)
Fiat Marea 1.8 -00(ajossa)
2109(varaosa-auto)
H-D 125 SX(projekti)
Fiat Bravo 1.9-07(ajossa)
Fiat Marea 1.8 -00(ajossa)
Eikös kaikki ladat ooMarko kirjoitti:Jos perinteitä siin autos noudatetaa,sen pitäis olla täys paska isolla koolla.