Ehkä ei sittenkään!calmari kirjoitti:Eikös kaikki ladat ooMarko kirjoitti:Jos perinteitä siin autos noudatetaa,sen pitäis olla täys paska isolla koolla.
Lisäkokemuksia Lada 110:sta
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Re: Lisäkokemuksia Lada 110:sta
Lada 1200 vuodesta 1980 vuoteen 2006
2006 edelleen Lada 21120 HB /1,6l / 8v / vm 2006
2006 edelleen Lada 21120 HB /1,6l / 8v / vm 2006
-
calmari
Re: Lisäkokemuksia Lada 110:sta
Tää auto on kirottu, nyt se lipsahti keulan kautta katollee
Re: Lisäkokemuksia Lada 110:sta
WAT?
Kävikö mitenkä pahasti?
Ei, en tarkoita nelipyörää, kuski/matkustajat kiinnostavat.
LadaVaz 2111 1,5li STW -01
Re: Lisäkokemuksia Lada 110:sta
Samaa odotellaan täälläkin...khj-582 kirjoitti:Kävikö mitenkä pahasti?
kuski/matkustajat kiinnostavat.
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"
- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
vasta silloin, jos epäonnistuu"
- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
-
calmari
Re: Lisäkokemuksia Lada 110:sta
Kuski kunnossa, hiukka liikaa nopeutta, jäätä ja asvalttia sekaisin niin korjaukset meni miten meni, lopuksi perä pnkkaan joka käänsi keulan penkkaan, tökkäys ja keulan kautta katolleen, peilit, apumiehen puolen ovet ja katto solmussa, keula ehjä. Lähti muuten käyntiinkin kun kokeilin, on siis pyörillään taas. Katto potkittu kuosiin ja raato saa tarvittaessa luovuttaa ovet ja tuulilasin joka meni nostettaessa kun työkalut lähti liikkeelle. Polisit hiukka hymyili kun auto roikkui taka-akselista hiiabissa pystyssä. Ei ollu onneksi ketään kyydissä.
Re: Lisäkokemuksia Lada 110:sta
parempi niin... ja renkaat oli... huonot?
kappas, kuvatuskin tuli... heh, sellasta sattuu... taitaa tuo sun pakoputki pikkasen hiihtää tiessä?
kappas, kuvatuskin tuli... heh, sellasta sattuu... taitaa tuo sun pakoputki pikkasen hiihtää tiessä?
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"
- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
vasta silloin, jos epäonnistuu"
- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
-
calmari
Re: Lisäkokemuksia Lada 110:sta
Itse asiassa hiton hyvät renkaat, jäätä ja vauhtia vaan liikaa, lisäksi kun lähtee jäällä luisuun ja tökkää asvalttiin tekee auto aika mielenkiintoisia liikkeitä siinä vaiheessa.
Re: Lisäkokemuksia Lada 110:sta
Satakympin mahtavilla ajo-ominaisuuksillä taitaa olla normipäivä.. 
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Re: Lisäkokemuksia Lada 110:sta
Autossa oli Pirellin Winter Carving renkaat,lähes täysillä nastoilla.Ei uudet mutta kohtuulliset.
Re: Lisäkokemuksia Lada 110:sta
Monellako rapakympillä jokari olet kurvaillut?
Meinaan jos takatuupparin ja rapakympin ajo-omituisuuksia vertaa niin ei kannata paljon huudella 
Re: Lisäkokemuksia Lada 110:sta
Niinpä!
Ei nuo satakympit mielestäni ole huonoja ajo-ominaisuuksiltaan, ehkä vähän ohut ohjaustuntuma, mutta arkiliikenteessä selviää varsin mainiosti.
Aina sattuu virheitä kuljettajille.. karkaa hyppysistä muitakin kuin Ladoja.
Tällä kuskilla on kuitenkin kantia tunnustaa virheensä. Hatun noston arvoinen asia. Pääasia, ettei tullut henkilövahinkoja ja ikävä kokemus varmaan auttaa arvioimaan tilanteita vastaisuudessa paremmin
Ei nuo satakympit mielestäni ole huonoja ajo-ominaisuuksiltaan, ehkä vähän ohut ohjaustuntuma, mutta arkiliikenteessä selviää varsin mainiosti.
Aina sattuu virheitä kuljettajille.. karkaa hyppysistä muitakin kuin Ladoja.
Tällä kuskilla on kuitenkin kantia tunnustaa virheensä. Hatun noston arvoinen asia. Pääasia, ettei tullut henkilövahinkoja ja ikävä kokemus varmaan auttaa arvioimaan tilanteita vastaisuudessa paremmin
Re: Lisäkokemuksia Lada 110:sta
Huhhuh, onneksi ei hlövahinkoja.
Peltiä saa aina.
Eipähän nuo pilarit ole tuon kuvan mukaan ainakaan paljoa periksi antaneet.
Satakymppi on (lähes) turvallinen auto.
Peltiä saa aina.
Eipähän nuo pilarit ole tuon kuvan mukaan ainakaan paljoa periksi antaneet.
Satakymppi on (lähes) turvallinen auto.
LadaVaz 2111 1,5li STW -01
Re: Lisäkokemuksia Lada 110:sta
Kustaa kirjoitti:Niinpä!
Ei nuo satakympit mielestäni ole huonoja ajo-ominaisuuksiltaan, ehkä vähän ohut ohjaustuntuma, mutta arkiliikenteessä selviää varsin mainiosti.
Aina sattuu virheitä kuljettajille.. karkaa hyppysistä muitakin kuin Ladoja.
Tällä kuskilla on kuitenkin kantia tunnustaa virheensä. Hatun noston arvoinen asia. Pääasia, ettei tullut henkilövahinkoja ja ikävä kokemus varmaan auttaa arvioimaan tilanteita vastaisuudessa paremmin
Näinhän se on, kyllä näitä sattuu vaikka yrittäisi varovaisestikin ajella. Oli aika lähellä pari viikkoa sitten itselläkin, ettei Transitti lähtenyt lapasesta huonoin seurauksin. Ainoastaan hyvä tuuri pelasti tällä kertaa.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
- Lada-Jussi
- Viestit: 10252
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
Re: Lisäkokemuksia Lada 110:sta
Vaikka minäkin aina satakymppiä halveksin, niin on se myönnettävä että ajoltaan se on kuin uudet länsiautot vain ajonohjauselektroniiikka puuttuu, ero takavetoladaan on kuin yöllä ja päivällä. Lisäksi turvallisuus puolella on noihin asioihin 110:n korissa kiinnitetty entistä enemmän huomiota ja jos turvallisuudessa ei aivan tässä päivässä olla, niin ainakin 90-luvun parempiin autoihin verrattavissa. Innolla odotan millainen myyntimenestys tulee mallin seuraajasta Priorasta, jossa turvallisuutta on vielä viety eteenpäin ja lisäksi korin muotoilu ja erityisesti sisustus on saatu näyttämään inhimilliseltä ja sopusointuiselta. Josko Delta auto vaikka ensi vuonna sitten alkaa sitä myymään täällä...
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)