Onneksi pikkuhiljaa on alkamassa tottua siihen, että homman valmistumisaikaa ei kannata haaveilla. Ei millään kannata elää sitä etukäteen. On vain jaksettava ja jaksettava nauttia tekemisestä, uudelleen tekemisestä ja taas tekemisesestä.
Tämä on minulle loistavaa ElämänOpettelua samalla. Tällainen aivan uusi suhtautuminen itse elämäänkin saa minun puolestani vallata alaa. Haaveilua ja AjatuksenLentoa on silti ihan tarpeeksi.
Kokeilen nyt niin, etten kiristä heti putkiliittimiä äärimmileen. Niitähän voi aina kiristää lisää jos ilmatessa tihkuttaa. Jarruliinat/kengät eivät ole identtiset aiempien kanssa. Silti ne on ostettu Seiskaan eli miten se nyt kirjotettaisiin Zhimjorkaan. Aiemmassa kengässä on muutama pikku lovi tai pyöristys sylinterin vastakappaleen alla. Luulisin kuitenkin että ne ovat vain kosmetiikkaa.
Niin nämä Vekottimethan kulkevat nimillä (vapaasti lausumista mukaellen kirjoitettuna):
2101 Kopejka
2102 Dvojka
2103 Trojka
2104 Zvitzjorka (varmaan väärin)
2105 Pitzorka
2106 Tchitrzorka (täysin väärin)
2107 Zimjorka
Nämähän tietysti voisi Kuuklettaa ettei tule DisInfoa, tarkastaa venäläisistä järjestysnumeroista tai jättää koko turha luettelo pois, mutta näitä aina kysytään tällä tavalla tai siis kysytään että tuleeko osa Zimjorkaan. Usein tietysti menään yleisosissa nimellä Classika. Tzhiguli ei enää näytä venäläisiä juurikaan sytyttävän. Sitä eivät käytä lainkaan vaan aina Classika.
Näillä nimillä minä Sortavalassa pelaan ja aina välillä vähän korjaavat ja opetellaan uudelleen, mutta kohtuullisesti opitaan kokoajan lisää. Kasi ja Ysikin tietysti on, mutten niitä käytä kun ne menevät Samarana.
Jos saisi huomenna IIZIn pakettin ja Kovalaiseen ilmaiseen uusintanäyttöön. Yhteishintahan on sitten katsastukselle 29e pakokaasutesteineen. Ai että on ihana katsastaa Joensuussa.