Lada Granta

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
samarai
Lada kerhon jäsen

Re: Lada Granta

Viesti Kirjoittaja samarai »

Eikös se olisi parempi kysyä tältä Talkkari81:lta?

Vai luullaanko, että minulla on tuplatili täällä Talkkari81 nimellä? :lol:

Talkkari81 Koillismaalta voisi hieman kyllä kommentoida tätä "kilvitysasiaa", ettei vaan synny tällaista väärinkäsitystä, että minä olen "Talkkari81". :D
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
toktornivako

Viesti Kirjoittaja toktornivako »

Siskon pojistakin aina tiesi kuka on ollut asialla, kun rupes kyseleen että kukas on taas tänkin rikkonut? Niin aina tuli syylliseltä ensimmäisenä "en minä ainakaan" :lol:
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.

JohnDoe

Viesti Kirjoittaja JohnDoe »

Niin eikös Granta pitäisi Suomessakin kilpiin saada, kun Saksassa ja Ranskassakin saa? Eikös lainsäädäntö nykyään mene niin, että EU-tyyppihyväksytyn ja toisessa EU-maassa rekisteröidyn auton saa rekisteriin Suomessakin?
Lada 117 STW 1,4 16v 2009
Lada 112 HB 1,6 16v 2005
Eurosamara 1,5 Gli -98
Saab 900i -90
Saab 9-3 2.0t -02 & 1.8t -04
VW Transporter Syncro -97
VW Passat V6 Syncro -98
VW 1300 -73
4 x Talbot: 3 x 1510 & 1 x Solara
Chrysler 1508 GT
samarai
Lada kerhon jäsen

toktornivako kirjoitti:Siskon pojistakin aina tiesi kuka on ollut asialla, kun rupes kyseleen että kukas on taas tänkin rikkonut? Niin aina tuli syylliseltä ensimmäisenä "en minä ainakaan" :lol:
Tämän näköjään pitää nyt ylläpito selvittää, kuka tämä "Talkkari81" oikein on?

Minä en kyllä jätä asiaa tähän, jos minua herjataan "Talkkari81":ksi.!

Ja jäsenmaksu jää varmasti maksamatta, jos asiaa ei selvitetä.
pressa

Viesti Kirjoittaja pressa »

JohnDoe kirjoitti:Eikös lainsäädäntö nykyään mene niin, että EU-tyyppihyväksytyn ja toisessa EU-maassa rekisteröidyn auton saa rekisteriin Suomessakin?
Kyllä mutta pitää täyttää jokaisen tyypityksen kohdan, eli toisen maan erivapautus ei seuraa Suomeen (eli toisinsanoen EU:ssa on paljon autoja joita ei saa Suomessa kilpiin).
samarai kirjoitti:Minä en kyllä jätä asiaa tähän... Ja jäsenmaksu jää varmasti maksamatta, jos asiaa ei selvitetä.
Eikö ole parempi jos vain jäät foorumilta pois ja menet esittämään pääsisäisen kärsimysnäytelmää jonnekkin joita se kiinnostaa?? (eli mitä täällä meuhkaat jos kerhoon kuulumattomat täällä kirjoittelee, he eivät liity kerhoon mitenkään).
samarai
Lada kerhon jäsen

Minkä takia foorumilta pitäisi jäädä pois jos on maksanut jäsenmaksunsa?

Nyt on kuitenkin ruksi pois jäsenmaksun kohdalta ja se ei sinne takaisin mene ennenkuin tämä asia selvitetään. Lisäksi vaadin nimimerkki KSE 1995:ltä julkista anteeksipyyntöä tällä boardilla tällaisten vihjailujen alkuunpanemisesta.
toktornivako

No nyt on mennyt kyllä jo keilapallo nenään! Eli joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön.

toktornivako

JohnDoe kirjoitti:Niin eikös Granta pitäisi Suomessakin kilpiin saada, kun Saksassa ja Ranskassakin saa? Eikös lainsäädäntö nykyään mene niin, että EU-tyyppihyväksytyn ja toisessa EU-maassa rekisteröidyn auton saa rekisteriin Suomessakin?
Tiedustelin asiaa loppuvuodesta moneltakin taholta Suomesta ja Saksastakin niin Saksassa Grantoilla on voimassa ( olikohan nyt 30,5 asti) paikallinen tyyppihyväksyntä joka tosin hivenen helpottaa käytetyn auton rekisteröintiä Suomeen, mutta joka tapauksessa se on tyypitettävä Suomessa!

Jouska

Viesti Kirjoittaja Jouska »

Moi,

Katselin Grantaa joskus Pietarissa. Perusvarmaa tekniikkaa ainakin noissa jarruissa. Että varmasti ihan hyvä auto hintaisekseen ollen samalla sopivan moderni. Mutta vähän sellainen "puikulan" oloinen ulkomitoiltansa. Pitkä ja vanhanaikaisen kapea auto.

Olen kanssa eroamassa kerhosta toistaiseksi, liityn sitten taas kun Delta aloittaa Ladan maahantuonnin.
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
samarai
Lada kerhon jäsen

toktornivako kirjoitti:No nyt on mennyt kyllä jo keilapallo nenään! Eli joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön.
Mulla loppuu leikki ja huumori siinä vaiheessa, kun aletaan vihjailla jostain väärinkäytöksistä foorumilla.
Nyt saa joku muu kestää leikkinsä kun siihen ryhtyi.

No eihän tässä kerho menetä kuin 15e ja en minä täältä foorumilta vielä sillä rahalla lähde. Tarjotkaa enemmän! :D
toktornivako

samarai kirjoitti: öljyt ja putsari pitäisi vaihtaa? Mutta saako niitä mistään?!? Kuva

samarai
Lada kerhon jäsen

Niin? Tuotko Venäjältä tarvittaessa "Talkkari81:lle" vai ? Mulla on kyllä Samaran putsareita omastakin takaa.
toktornivako

Eiköhän se "Talkkari" Osaa ihan ittekkin ottaa yhteyttä? Vai onko se nyt niin avuton Kommunisti/uusnatsi sika?

t tulppu

Viesti Kirjoittaja t tulppu »

Mietin vain Pienessä Päässäni, että Mitenkähän eroaa Käytetty Granta Käytetystä Priorasta... Onhan se ensimmäinen Priorakin tullut Suomeen Käytettynä ja on saatu rekkareihin. Eikös se ole Saman firman Tekeleitä. ja Sisältää suunnilleen samat Koneet ,, Jarruosat. Jne.... Esim miksi Jatko Nivaa rekisteröiminen vaikeata on kun Se on mielestäni Koripajan tekele niin siksi joitain tyypityksiä tai muita asia kirjamerkintöjä ei tahdo löytyä.. mielestäni Pojat on uittanut sellaisia Autoja Japanista tänne ja saanut rekisteriin joita meillä ei ole myyty.. .. Voin olla väärässäkin ja pahastikin.
JohnDoe

Viesti Kirjoittaja JohnDoe »

Jouska kirjoitti:Olen kanssa eroamassa kerhosta toistaiseksi, liityn sitten taas kun Delta aloittaa Ladan maahantuonnin.
Kelpaako muuten joku muu maahantuoja? Näyttää Deltalta menneen kiinnostus lopullisesti, eivät enää edes merkin huoltoakaan mainosta. Miltei itse herättelisin toivoa uudesta maahantuojasta, vai miten tuon Lada Skandinavian kanssa käy, perustaisivatkohan sivukonttoria Suomeenkin, kuten lupailtu on...
Lada 117 STW 1,4 16v 2009
Lada 112 HB 1,6 16v 2005
Eurosamara 1,5 Gli -98
Saab 900i -90
Saab 9-3 2.0t -02 & 1.8t -04
VW Transporter Syncro -97
VW Passat V6 Syncro -98
VW 1300 -73
4 x Talbot: 3 x 1510 & 1 x Solara
Chrysler 1508 GT
Vastaa Viestiin