Tänään bongattu Kouvolassa lyhyen ajan sisään 2kpl 2107-korisia joista ainakin toinen oli 1700i, viininpunainen BGP-xxx. Toinen oli valkoinen ja siistissä alkuperäiskunnossa, selvästi hyvin hoidetun oloinen yksilö. Kuka/ketkä tunnustaa?
Vantaan reunamilla 130 tiellä tänään iltapäivällä metalli vaalean sininen Samara Sedan ruisku jossa korin värinen takaspoileri, siistin näköinen kokonaisuus, ei ole 21099:jä vähään aikaan näkynytkään.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Kaupunkikierroksella ajelin jonkun matkaa puskurittoman tummanvihreän kanttilampun perässä, AFO-xxx. Harvinaisen värinen 2105, olen nähnyt ennenkin ja mun mielestä ei oo ylimaalattu.
No joka tapauksessa kyyti oli kyllä melkoista. Joka paikassa jäi kymmeniä metrejä kahtaraitaa viivaa, risteyksistä kaasupohjassa liikkeelle sekä sladia jokapaikassa...ja pörinä oli kova
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
mikko853 kirjoitti:Mattamusta 2104 tummennetuin takalasein tuli vastaan aittakorventiellä
Eli oletettavasti minä, mikäli keulalla oli myös lautasenkokoiset lisävalot. Auto vaan ei ole mattamusta, vaan yksinkertaisesti hyvin likainen violetti.
mikko853 kirjoitti:Mattamusta 2104 tummennetuin takalasein tuli vastaan aittakorventiellä
Eli oletettavasti minä, mikäli keulalla oli myös lautasenkokoiset lisävalot. Auto vaan ei ole mattamusta, vaan yksinkertaisesti hyvin likainen violetti.
Ei ollut lisävaloja, eikä sulla ainakaan viimeksi ollut viper raitoja
Viimeksi muokannut Red Zhiguli, 26.1.2015 21:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pahoittelut vuosina 2006-2008 kirjoittamistani lapsellisista ja asiasisällöttömistä viesteistä, jotka poistin yksitellen. Nykyisin aikuistunut, joten mitäpä noita lähes vuosikymmenen takaisia juttuja murehtia enempää.
-Red Zhiguli 26.1.2015
hyvinkään ABC:n parkkiksella kullanvärinen MB W123, takaluukussa oli mese.fi tarra
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)