Nettiautosta (yms) bongailtua
- Lada-Jussi
Re: Nettiautosta (yms) bongailtua
johan on 1200S kovassa kurssissa, onneksi itellä on noita piha täynnä vähän parempiakin. Mulle tarjottiin noin 500e hintaan 90 vuoden 1200S Ladaa, jotain 60 tkm ajettu, nyt rekisteristä poistettu mummun orkkis, kuulemma hyvässä kunnossa, kiinnostuneet voi ottaa minuun yhteyttä

juu ja jos perikunta ei saa harrastajalta sitä viittäsataa päätyy auto viidellä kympillä romumiehelle. Olen törmännyt useasti tähän harrastajilta kovempihinta ilmiöön, eräs lada olisi minulle maksanut kolmesataa ja parinkuukaudenpäästä oli viidelläkympillä myyty peltoautoksi.Lada-Jussi kirjoitti:Mulle tarjottiin noin 500e hintaan 90 vuoden 1200S Ladaa,nyt rekisteristä poistettu
- PöyhöinKuusaalt
- Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala
Sehän on niin kovin ja valitettavan yleistä tuo paalaamisella peloatoilulla yhkaaminen. Mutta jokainenhán lullaallaan tuutii lasta, peltopoikia, mahdottomia murkkuja tai romu-ukkoa.
Ei annet moisten haitata. Katsotaan siihen omaan pihaan ja ihemetellään olisiko siinä mitään tekemistä tai entraamista. Mutta jo Muummun ja Ukin vanha kehto kiinnostaan, niin sitte rahaa tiskiin tai hyvillä puheilla ja laululle vähän vähemmän. Näin päästään nauttimaan taas yhdestä uudesta paapottavasta.
Ei annet moisten haitata. Katsotaan siihen omaan pihaan ja ihemetellään olisiko siinä mitään tekemistä tai entraamista. Mutta jo Muummun ja Ukin vanha kehto kiinnostaan, niin sitte rahaa tiskiin tai hyvillä puheilla ja laululle vähän vähemmän. Näin päästään nauttimaan taas yhdestä uudesta paapottavasta.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
- Lada-Jussi
tämä porukka on lada henkistä väkeä, joten ymmärtäävät arvon, eivät varmaan heti ole myymässä peltoautoksi (tai antamassa perheen pojalle siihen tarkoitukseen), mutta tämä ilmiö on valitettavan yleistä. toisaalta harrastajienkin tulisi olla valmiita hyvästä yksilöstä vähän enemmän maksamaan, paremmat yksilöt kun on kuitenkin jo puoliksi tehty, sama raha menee kuitenkin kun alkaa jotain halpaa raatoa rapsia kasaan.pressa kirjoitti:juu ja jos perikunta ei saa harrastajalta sitä viittäsataa päätyy auto viidellä kympillä romumiehelle. Olen törmännyt useasti tähän harrastajilta kovempihinta ilmiöön, eräs lada olisi minulle maksanut kolmesataa ja parinkuukaudenpäästä oli viidelläkympillä myyty peltoautoksi.Lada-Jussi kirjoitti:Mulle tarjottiin noin 500e hintaan 90 vuoden 1200S Ladaa,nyt rekisteristä poistettu

tässä tapauksessa ainakaan ei ollut kyse hyvästä yksilöstä. Tieliikenteeseen saattaminen olisi vaatinut mittavia hitsaustöitä alustarakenteisiin. Kyllä hyvästä yksilöstä maksaakin enemmän, mutta tässäkin oli tarkoitus rahastaa merkki harrastuksesta.Lada-Jussi kirjoitti: harrastajienkin tulisi olla valmiita hyvästä yksilöstä vähän enemmän maksamaan
Piloille tuunattu saranan vanteilla. Huomatkaa hyvät myyntipuheet "jokaisen kommunistin perusauto"

- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
- PöyhöinKuusaalt
Kommunism lives only Our Memories 

Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
Onhan se piloille tuunattu kun orggis helmalistatkin puuttuu 

nappiksen helmapellit
joku kaupittelee huutonetissä nappikseen uusia helmapeltejä.
hinta nytten 20€ja minimi korotus 8€ ei hintavarausta
joku kaupittelee huutonetissä nappikseen uusia helmapeltejä.
hinta nytten 20€ja minimi korotus 8€ ei hintavarausta
- Mosse-Aksu
Kommunistiauton rekisteritunnuksen keskimmäinen kirjain oli väärin.
Ja missä ne sumuvalot ovat, vai oliko se sumutusta? Ai niin, onahan siellä takasumuvalo.

Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
^^ Voi vit*n kulutusmittarit taas, se on a-li-pai-ne-mit-ta-ri !-! 

2102 16V ex.
2103 -75
2103 -75
Myyn nyt serkulle 1500S:n 500 eurolla. Meneekö liian halvalla vai liian kalliilla? Siitäpä etelän pellet mielitte. Luulettako ettei löyvy, on niitä latoja tallissa usiampia (no - romuja ne on varmaan kaikk).
- PöyhöinKuusaalt
Mistäs se Staalo nyt kiukahti tuollaviisiin? Onkos joku haukkunut RakastaLelua täällä mädäksi? Ei sellaisesta pidä välitää ihan hirveesti. Niin ja jos väärässä paikassa kiukkuaa niin saattaa Oikea PohjoisenStaalo tulla irvistäen vastaan ja sehän tietää sitten sitä yhtä...
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
Combi 1700i Kilometrien puolesta pitäisi olla kuin uusi
http://www.nettiauto.com/2107253
http://www.nettiauto.com/2107253
Avensis stw
Ex.21093 -00
Ex.21093 -00