Niin minä käsitin sen kuitenkin niin, että se Talkkari on uutta ostamassa. Justiin oli aikaisemmin juttua, että käytettyjä ei ole Saksassa myynnissä ja kun tuo uusi oli tarjouksessa niin siitä se ajatus lähti. Ja taisi se JohnDoekin juuri aikaisemmin puhua uuden tuomisesta. Voin tietysti olla väärässä, en tiedä, kun ei se Talkkari itse tule kertomaan mikä oli kyseessä?
Talkkarin viesti alkaa "Tuommoinen Lada Granta kiinnostaisi" - ei siinä puhuta mitään käytetystäkään.
Ei tuo toinen juttu mikään uskon asia ole. Itse en tiedä näistä nykyisistä määräyksistä tuon taivaallista.
Ihmetyttää vaan jos Grantalla ei olisi olemassa EU-hyväksyntää jos niitä on jo myyty Saksassa ja Ranskassa?
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
No juurikin sillä paikallisella hyväksynnällä! Vanhempien yksilöiden tilanne selviää kun otat käytetyn myyjään saksassa yhteyttä ja pyydät tiedot autosta? Mutta edlleen Uutta ei saa Suomessa/Eu,sa suoraan rekisteriin! Siltikin jos olisin käytettyä ostamassa niin harkitsisin sen tuontia ennemmin Venäjältä kuin saksasta? Lähtöhinta on jo aivan toinen ja kun muutenkin sen kanssa joutuu pelleileen niin mikä jottei...
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
En tuota yhtään epäilekään. Selvyyden vuoksi, itse en ole tällä hetkellä ostamassa uutta enkä käytettyä. Jos tuolla Saksan hinnalla saisin täällä ostaa ja tonnin väliä Samarasta, niin sitten kyllä kiinnostaisi.
Jouska kirjoitti:Olen kanssa eroamassa kerhosta toistaiseksi, liityn sitten taas kun Delta aloittaa Ladan maahantuonnin.
Kelpaako muuten joku muu maahantuoja? Näyttää Deltalta menneen kiinnostus lopullisesti, eivät enää edes merkin huoltoakaan mainosta. Miltei itse herättelisin toivoa uudesta maahantuojasta, vai miten tuon Lada Skandinavian kanssa käy, perustaisivatkohan sivukonttoria Suomeenkin, kuten lupailtu on...
Paljastetaan nyt sellainen asia että meillä on ollut kohta vuoden moinen asia vireillä Avtovazin kanssa, mutta ei se tunnu niitä kiinnostava? Ladan myynti oli niin heikkoa Deltan kautta "ettei muutaman yksilön myynti vuodessa kiinnosta" lähes suora lainaus Avtovazin edustajalta! Katsotaan mitä kesä tuo tullessaan, jos saavat asiat järjestykseen Eu,n suuntaan niin asia voi jotenkin edetäkkin, muuta asiasta en kommentoi tälläerää.
Hieno homma, kyllä ne Grantat täällä varmasti kaupaksi menisi hyvinkin jos hinta vaan saadaan tarpeeksi alas. Mites muuten se Datsun on-DO, niitä ei taideta EU:n alueelle vielä tuoda ollenkaan? Taitaa olla vaan kolmansien maiden markkinoille vaatimuksineen.
Eikös toi sama ole vähän Venäjälläkin Ladan kanssa?
Tartossakin venäläiset pälyilee Audeistaan aina minun Samaraani. Varmaan ajattelevat, ettei mene hyvin tollakaan.. No oikeassahan ne on, risaperse mikä risaperse
Siinä ilmastoinnissahan se kaasu ei tällä hetkellä täytä EU-vaatimuksia. Eihän sillä taas ole varmaan merkitystä toimiiko se laite vai ei. Pitää olla joku todiste siitä mitä siellä laitteessa on sisällä.
Monellakohan oikeasti köyhällä on yleensä varaa uuteen autoon? Ei minulla ainakaan näillä nykyisillä hinnoilla. Ei minulla ole sentään mitään talkkarin tuloja.
Ennen Katsastusta käy vaihtamassa kaasut. Järjestelmään. Eiköhän vaihtaja anna todistuksen millaiset kaasut sisältää.. Jos vain kaasuista asia kiinni on.. Mitenkän moneen on vaihdettu meilläkiin vanhan kaasun autoihin, uuden mallin kaasuja. Kohta alkaa Kesärengas rumba ja jäähdytin kaasujen vaihto. Kun ei toimi Systeemit.. Kesä on tulemassa kohtapuoliin..
Näinhän se on, ei se Grantakaan sen paremmin täällä kaupaksi mene kuin Deltan viimeisetkään tuonnit, jos hintaa ei radikaalisti saada alemmaksi kuin kilpaiijoilla.
t tulppu kirjoitti:Ennen Katsastusta käy vaihtamassa kaasut. Järjestelmään. Eiköhän vaihtaja anna todistuksen millaiset kaasut sisältää.. Jos vain kaasuista asia kiinni on.. Mitenkän moneen on vaihdettu meilläkiin vanhan kaasun autoihin, uuden mallin kaasuja. Kohta alkaa Kesärengas rumba ja jäähdytin kaasujen vaihto. Kun ei toimi Systeemit.. Kesä on tulemassa kohtapuoliin..
Meinaatko että se Teppo Tumpelo sieltä paikallisesta nyrkkipajasta saa muutettua sen kaasun sinne tyyppitodistukseenkin? Autolle tehdään hiukan erillainen "Katsastus" kuin normi vuosikatsastus.
Oot muuten kova poika nimittelemään ihmisiä... Lähinnä tarkoitan jos tuot Käytetyn Grantan... Nytkään en ole puhunut uuden tuomisesta.. Ja eikös sinun pitänyt pitää lärvikiinni tästä asiasta.olin lukenut niin aikaisemmista keskusteluista. Vai koskiko se vain Samarain Lausuntoihin...