Itäauto tallikuskit

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 1984
Liittynyt: 25.9.2003 2:31
Paikkakunta: Bönde
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Muistinpa sitten väärin :?
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Avatar
Toveri Sladimir
Viestit: 853
Liittynyt: 13.7.2004 20:16
Paikkakunta: Pöljä

Viesti Kirjoittaja Toveri Sladimir »

Minä en mitään muista, minä lunttaan kirjoista :oops: .
Mutta vielä olis yksi itäautomerkki käsittelemättä!?
Pessimisti ei pety, mutta optimistille ei tule iloisia yllätyksiä.
Avatar
samarai
Lada kerhon jäsen
Viestit: 10463
Liittynyt: 25.9.2003 23:24
Paikkakunta: г. Тарту , Э€€P

Viesti Kirjoittaja samarai »

(delete mosse), vaihdetaan FSO Polonez 2000 ja kuskeiksi tarjotaan Marja-Liisa Korpea ja Teemu Tahkoa.
Viimeksi muokannut samarai, 1.1.2006 3:24. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Avatar
Pavlovits
Lada kerhon jäsen
Viestit: 9732
Liittynyt: 24.8.2004 11:43
Paikkakunta: Varkaus

Viesti Kirjoittaja Pavlovits »

Muistankohan ihan väärin, mutta Trabiin ja ralliin liittyy mielestäni nimi Wolfgang Knorr, joka nimestään huolimatta oli suomalainen. Löytynef ainakin suurajojen vanhoista tulosluetteloista.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Avatar
samarai
Lada kerhon jäsen
Viestit: 10463
Liittynyt: 25.9.2003 23:24
Paikkakunta: г. Тарту , Э€€P

Viesti Kirjoittaja samarai »

Rallybase sivustolta tähän mennessä esille tulleet kuskit/itäautot:

Pekka Vilpponen / Mosse 1500M ja Lada 1300
http://www.rallybase.nl/index.php?type= ... verid=5975

Kyösti Hämäläinen / Lada 21011
http://www.rallybase.nl/index.php?type= ... verid=3460

Esko Keinänen (Peugeot 403)
http://www.rallybase.nl/index.php?type= ... verid=4120

Markku Saaristo / Skoda 120S ja 110L
http://www.rallybase.nl/index.php?type= ... erid=10676

Kalevi Aho / Skoda 130L, Favorit 136L,
http://www.rallybase.nl/index.php?type= ... verid=3110

Seppo Virtanen / Wartburg 353 ja 1,3(4t?) sekä Skoda Favorit 136L
http://www.rallybase.nl/index.php?type= ... verid=6822

Harjapäätä ja Knorria ei tuolta löytynyt.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Avatar
jasu35
Viestit: 582
Liittynyt: 3.10.2003 14:35
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja jasu35 »

Voisko puuttuva itämerkki olla IFA F9,mutta kuskista ei kyllä tietoa ole,tai sillon kun ifalla rallia on ajettu niin olikohan vielä edes tehdas tallejakaan. :lol:
FIAT Stilo 115 JTD, VW LT -83.
Avatar
Toveri Sladimir
Viestit: 853
Liittynyt: 13.7.2004 20:16
Paikkakunta: Pöljä

Viesti Kirjoittaja Toveri Sladimir »

samarai kirjoitti:(delete mosse), vaihdetaan FSO Polonez 2000 ja kuskeiksi tarjotaan Marja-Liisa Korpea ja Teemu Tahkoa.
Kyllä vain ja vielä Pekka Hokkanen 3. Polonez kuljettaja
Pessimisti ei pety, mutta optimistille ei tule iloisia yllätyksiä.
Avatar
Toveri Sladimir
Viestit: 853
Liittynyt: 13.7.2004 20:16
Paikkakunta: Pöljä

Viesti Kirjoittaja Toveri Sladimir »

Pavlovits kirjoitti:Muistankohan ihan väärin, mutta Trabiin ja ralliin liittyy mielestäni nimi Wolfgang Knorr, joka nimestään huolimatta oli suomalainen. Löytynef ainakin suurajojen vanhoista tulosluetteloista.
Tehtaan Trabeja ei suomalaiset tietääkseni ajaneet.601-mallit olivat Auto-Alan Trabant Rallyteamin autoja AMM-1,AMM-2,AMM-3 ja AMM-4.Tuo AMM-2 on minulla tallin takana, kuntoa ei voi kehua.Knornin veljekset ajoivat kyllä tehtaan Warreilla 60-luvun lopulla.
Pessimisti ei pety, mutta optimistille ei tule iloisia yllätyksiä.
Vastaa Viestiin