Sivu 3/3

Lähetetty: 31.12.2005 15:55
Kirjoittaja Vanja-eno
Muistinpa sitten väärin :?

Lähetetty: 31.12.2005 15:58
Kirjoittaja Toveri Sladimir
Minä en mitään muista, minä lunttaan kirjoista :oops: .
Mutta vielä olis yksi itäautomerkki käsittelemättä!?

Lähetetty: 31.12.2005 19:28
Kirjoittaja samarai
(delete mosse), vaihdetaan FSO Polonez 2000 ja kuskeiksi tarjotaan Marja-Liisa Korpea ja Teemu Tahkoa.

Lähetetty: 31.12.2005 21:19
Kirjoittaja Pavlovits
Muistankohan ihan väärin, mutta Trabiin ja ralliin liittyy mielestäni nimi Wolfgang Knorr, joka nimestään huolimatta oli suomalainen. Löytynef ainakin suurajojen vanhoista tulosluetteloista.

Lähetetty: 1.1.2006 3:04
Kirjoittaja samarai
Rallybase sivustolta tähän mennessä esille tulleet kuskit/itäautot:

Pekka Vilpponen / Mosse 1500M ja Lada 1300
http://www.rallybase.nl/index.php?type= ... verid=5975

Kyösti Hämäläinen / Lada 21011
http://www.rallybase.nl/index.php?type= ... verid=3460

Esko Keinänen (Peugeot 403)
http://www.rallybase.nl/index.php?type= ... verid=4120

Markku Saaristo / Skoda 120S ja 110L
http://www.rallybase.nl/index.php?type= ... erid=10676

Kalevi Aho / Skoda 130L, Favorit 136L,
http://www.rallybase.nl/index.php?type= ... verid=3110

Seppo Virtanen / Wartburg 353 ja 1,3(4t?) sekä Skoda Favorit 136L
http://www.rallybase.nl/index.php?type= ... verid=6822

Harjapäätä ja Knorria ei tuolta löytynyt.

Lähetetty: 1.1.2006 13:17
Kirjoittaja jasu35
Voisko puuttuva itämerkki olla IFA F9,mutta kuskista ei kyllä tietoa ole,tai sillon kun ifalla rallia on ajettu niin olikohan vielä edes tehdas tallejakaan. :lol:

Lähetetty: 1.1.2006 19:15
Kirjoittaja Toveri Sladimir
samarai kirjoitti:(delete mosse), vaihdetaan FSO Polonez 2000 ja kuskeiksi tarjotaan Marja-Liisa Korpea ja Teemu Tahkoa.
Kyllä vain ja vielä Pekka Hokkanen 3. Polonez kuljettaja

Lähetetty: 1.1.2006 19:21
Kirjoittaja Toveri Sladimir
Pavlovits kirjoitti:Muistankohan ihan väärin, mutta Trabiin ja ralliin liittyy mielestäni nimi Wolfgang Knorr, joka nimestään huolimatta oli suomalainen. Löytynef ainakin suurajojen vanhoista tulosluetteloista.
Tehtaan Trabeja ei suomalaiset tietääkseni ajaneet.601-mallit olivat Auto-Alan Trabant Rallyteamin autoja AMM-1,AMM-2,AMM-3 ja AMM-4.Tuo AMM-2 on minulla tallin takana, kuntoa ei voi kehua.Knornin veljekset ajoivat kyllä tehtaan Warreilla 60-luvun lopulla.