Ladan Kallistuksenvakaajasta
-
- Viestit: 672
- Liittynyt: 17.2.2005 8:01
- Paikkakunta: Dresden,Saksa
Sergyltä olen tilannut sarjan mutta ei ole vielä kuulunut mitään noista.
Kyllä niitä ilmeisesti on saatavilla.
Onko kukaan aatellut/koittanut laakeroida noita tukivarsia???
Kyllä niitä ilmeisesti on saatavilla.
Onko kukaan aatellut/koittanut laakeroida noita tukivarsia???
http://www.numppamotorsport.com
Rallailua ladalla ja vähän muutakin: http://www.youtube.com/profile_videos?user=numppa72&p=r
Rallailua ladalla ja vähän muutakin: http://www.youtube.com/profile_videos?user=numppa72&p=r
- Toveri Sladimir
- Viestit: 853
- Liittynyt: 13.7.2004 20:16
- Paikkakunta: Pöljä
Täällä oli juttuu tosta auton käyttöytymisestä niin laitan tänne..
Meinasin rokkiladaan tämmöstä: Eteen mersun (123) jouset, vanhat ettei ole niin jäykät... takana vakio jouset... jotkut kulahtaneet... ja iskarit vanhat/kulahtaneet. No etupää ihan normi pituudella ja takajousista kiekka tai pari pois ja sitten painoa konttiin. sitten mietin tota tuplavakaajaa jos jotain auttais...
No onko yhdistelmä ihanne puskemiselle vai voisiko tästä tulla jotain?
Ehdottakaa jotain halpaa ratkaisua.. tai hyvää yhdistelmää!
Meinasin rokkiladaan tämmöstä: Eteen mersun (123) jouset, vanhat ettei ole niin jäykät... takana vakio jouset... jotkut kulahtaneet... ja iskarit vanhat/kulahtaneet. No etupää ihan normi pituudella ja takajousista kiekka tai pari pois ja sitten painoa konttiin. sitten mietin tota tuplavakaajaa jos jotain auttais...
No onko yhdistelmä ihanne puskemiselle vai voisiko tästä tulla jotain?

Ehdottakaa jotain halpaa ratkaisua.. tai hyvää yhdistelmää!
- elmeri racing team
- Viestit: 139
- Liittynyt: 11.12.2005 20:57
- Paikkakunta: lohja
Jos mersun jouset meinaat laittaa eteen niin ei se ainakaan parane hävii jarrutuspito keulasta tulee liian jäykkä ladan omat jousetkin on paremmat meillä oli alussa mersunjouset edessä ja takanakin jotku lyhennetyt jäykät jouset kyllä auto vei miestä eikä mies autoa.Taakse farkkuladan jouset meillä puolitoistakierrosta pois iskareissa pitää olla ulosjousto aika herkkä sillon ei perse pompi kun ilotytöllä.Sanokaa viisaammat jos olen paljon metsässä.
ääni ei riitä voimaa täytyy olla
-
- Viestit: 672
- Liittynyt: 17.2.2005 8:01
- Paikkakunta: Dresden,Saksa
Kyllä vakiojouset on osoittautunut parhaimmaksi,kun ostin tuon kilpurin oli niihin hitsattu vielä kierros lisää(syytä en tiedä) mutta nyt on aivan orkkikset.
Mesen jouset on ok JOS ajaa asfaltilla kisaa mutta takapäässä sielläkin tarvii takana olla vakiot(farkku)
Vakiojouset ei paljoa maksa(pöhöltä) mutta iskareihin kannattaa panostaa,välillä täälläkin myynnissä käytettyjä bilsteineitä tai vastaavia ns.merkki-iskareita.
Mesen jouset on ok JOS ajaa asfaltilla kisaa mutta takapäässä sielläkin tarvii takana olla vakiot(farkku)
Vakiojouset ei paljoa maksa(pöhöltä) mutta iskareihin kannattaa panostaa,välillä täälläkin myynnissä käytettyjä bilsteineitä tai vastaavia ns.merkki-iskareita.
http://www.numppamotorsport.com
Rallailua ladalla ja vähän muutakin: http://www.youtube.com/profile_videos?user=numppa72&p=r
Rallailua ladalla ja vähän muutakin: http://www.youtube.com/profile_videos?user=numppa72&p=r
Eihän noita valmiina mistään löydä....., täs joutuu hommaan metritavaraa ja taas sorvin ääreen... Autoracingin luetteloa tuossa katselin ja tuumin että kun pääsin tuonne varastoon mittaileen, niin vois tuurilla löytyä jotain...E__R kirjoitti:löytyykö mistään ladaan noita polyuretaani puslia valmiina vai pitääkö ne itse räveltää jostain metri tavarasta?mickey-69 kirjoitti:Tuohon uusimpaan äffä-projektiin olis tarkoitus kokeilla noita kovempia polyuretaani puslia... Uni-ball niveliä kun on himpun hankala soveltaa tuohon Ladan etupäähän...
Powerflex:n katalogi ei tunne ladan puslia.
Onko jotain muita puslaratkaisuja etupäähän mitä olette vakioiden tilalla käyttäneet?
Tässä yhteydessä tarkoitan siis etutukivarsien puslia.
Saako tuolta pöhöltä siis uusia ladan jousia? Ja paljonkohan hän pitää hintaa niillä?ladaracing pori kirjoitti: Vakiojouset ei paljoa maksa(pöhöltä) mutta iskareihin kannattaa panostaa,välillä täälläkin myynnissä käytettyjä bilsteineitä tai vastaavia ns.merkki-iskareita.
Voisi ihan kokeilla miten muuttuu kun laittaisi uudet etujouset(siis vakio) ja sitten sinne taakse ne farkku ladan jouset vissin 1.5 kierrosta lyhennettynä.
Motonetissä muistaakseni 26e nuo takajouset kappale.
No mites olis jos pitäisin ladassa omat jouset ja takaata kieppi tai pari pois?
mites jos ostanki ihan kulahtaneet mesen jouset?
Nehän ois löysät mutta silti ladan jousia jäykemmät?
iskareita en viittis investoida ku jos auto ostetaan heti alta pois!
Sit niistä tuplavakaajien kuvista...
http://ladakerho.fi/ladagalleria/albums ... 083/01.jpg mikä tämä on?
JA
http://ladakerho.fi/ladagalleria/albums ... 083/03.jpg
Mistä nämä puslat on?
ja mitä osia joudun hankkimaan jos mulla on 2 kpl täydellisiä kallistuksen vakaimia?
mites jos ostanki ihan kulahtaneet mesen jouset?



Sit niistä tuplavakaajien kuvista...
http://ladakerho.fi/ladagalleria/albums ... 083/01.jpg mikä tämä on?

JA
http://ladakerho.fi/ladagalleria/albums ... 083/03.jpg
Mistä nämä puslat on?

-
- Viestit: 672
- Liittynyt: 17.2.2005 8:01
- Paikkakunta: Dresden,Saksa
Pöhöltähän niitä saa,mistä muualta.E__R kirjoitti:Saako tuolta pöhöltä siis uusia ladan jousia? Ja paljonkohan hän pitää hintaa niillä?ladaracing pori kirjoitti: Vakiojouset ei paljoa maksa(pöhöltä) mutta iskareihin kannattaa panostaa,välillä täälläkin myynnissä käytettyjä bilsteineitä tai vastaavia ns.merkki-iskareita.
Voisi ihan kokeilla miten muuttuu kun laittaisi uudet etujouset(siis vakio) ja sitten sinne taakse ne farkku ladan jouset vissin 1.5 kierrosta lyhennettynä.
Motonetissä muistaakseni 26e nuo takajouset kappale.
Hintaa en muista mutta halvemmat kuin motonetin tarvikepaskat.
http://www.numppamotorsport.com
Rallailua ladalla ja vähän muutakin: http://www.youtube.com/profile_videos?user=numppa72&p=r
Rallailua ladalla ja vähän muutakin: http://www.youtube.com/profile_videos?user=numppa72&p=r
-
- Viestit: 672
- Liittynyt: 17.2.2005 8:01
- Paikkakunta: Dresden,Saksa
helpoimmalla pääset hankkimalla vihreitä hydrauliikkaputken kiinnikkeitä la laittamalla niillä vakaajat päistä kiinni.Esto_r kirjoitti:No mites olis jos pitäisin ladassa omat jouset ja takaata kieppi tai pari pois?
mites jos ostanki ihan kulahtaneet mesen jouset?Nehän ois löysät mutta silti ladan jousia jäykemmät?
iskareita en viittis investoida ku jos auto ostetaan heti alta pois!
![]()
Sit niistä tuplavakaajien kuvista...
http://ladakerho.fi/ladagalleria/albums ... 083/01.jpg mikä tämä on?![]()
Hyvä kysymys,en tiedä miten tuo liittyy asiaan
http://ladakerho.fi/ladagalleria/albums ... 083/03.jpg
Mistä nämä puslat on?ja mitä osia joudun hankkimaan jos mulla on 2 kpl täydellisiä kallistuksen vakaimia?
http://www.numppamotorsport.com
Rallailua ladalla ja vähän muutakin: http://www.youtube.com/profile_videos?user=numppa72&p=r
Rallailua ladalla ja vähän muutakin: http://www.youtube.com/profile_videos?user=numppa72&p=r
Meillä oli yhteen aikaan kilpurissa kiinni tuo tupla vakaaja sellasella reikäsellä ohuella pellillä (en muista nyt sen nimeä se on sitä jota käytetään yleisesti ilmastoiti putkien asennuksissa) Se ei oikein ollut kovin hyvä kiinnitys tapa muttei kyllä koskaan kukaan katsastus mies siittä sanonut mitään.
Sitten ne korvattiin pienillä pakoputki klemmareilla joitten väliin pistettiin kumia ja siittä katsastus mies alko valittaan että ei ole tarpeeksi kestävät
oli ne varmasti paremmat kuin siinä olleet viritykset joten tässä halpa vinkki jollekin johonkin jäärata peliin tai vastaavaan.
Sitten ne korvattiin pienillä pakoputki klemmareilla joitten väliin pistettiin kumia ja siittä katsastus mies alko valittaan että ei ole tarpeeksi kestävät

kaikkea ei voi koskaan tietää
R.I.P Lada 2104 1700i -96
R.I.P Lada 2104 1700i -96
- Team perseauki racing
- Viestit: 1441
- Liittynyt: 7.11.2004 13:49
- Paikkakunta: jyväskylä
Piru kun vasta viime kesänä liityin kerhoon niin on monta hyvää viritysvinkkiä jäänyt pravdasta näkemättä.
Tarkoitat että vakaaja kiinnitetään toisen päälle 4 kohdasta vaijerisakkeleilla? Väliin ei laiteta mitään korokkeita, vaan alkuperäiset kiinnittimet jäävät näiden kahden vakaajan väliin puristuksiin?
Tarkoitat että vakaaja kiinnitetään toisen päälle 4 kohdasta vaijerisakkeleilla? Väliin ei laiteta mitään korokkeita, vaan alkuperäiset kiinnittimet jäävät näiden kahden vakaajan väliin puristuksiin?