sladi

Äänestykset, mielipidemittaukset yms.
Jokari

Viesti Kirjoittaja Jokari »

Mikko K kirjoitti:Melkeen aina, kakkosella kaasu pohjassa niin ei ainakaan pyörähdä kovin herkästi. Tosin kohta tulee kesä ja ladan voimat loppuu :cry:
Vanhat kovettuneet talvirenkaat ja vähän märkää...taas mennään kahvassa :wink:
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Jokari

Viesti Kirjoittaja Jokari »

Joo-o, ensimmäinen talvi autolla kohta takana...täytyy myöntää että kahvassa on menty äärimmäisen vähän siihen mitä luulin/odotin itseltäni. Muutamat lipsahdukset ja läheltä-piti tilanteet kyllä pistävät ajamaan pääosin rauhallisesti. Useimmille nuo kai toimivat yllykkeenä, minulle taas ei.

Hyvä kun pääs edes kerran jääradalle, sen jälkeen ei oo paljon kiinnostanut yleisillä teillä rällätä. No harjotus tekee mestarin.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Kimmo86

Viesti Kirjoittaja Kimmo86 »

Aina ja kaikkialla, kun vaan mahdollista. Ihme kyllä takarenkaissa on vielä kaikki nastat tallella :shock: :lol:
Jaska HKI

Viesti Kirjoittaja Jaska HKI »

Olen kerran joutunut runko-ohjatulla Willellä http://www.vilakone.fi sladiin.Se on hiukan hankala hallittava koska etupyörät eivät käänny vaan ainoastaan runko taittuu.Hallittavuuteen vaikuttaa myös liälaitevarustus ja niiden kuljettama massa.Ei mikään kiva kokemus :oops: .
ladoilla radalle

Viesti Kirjoittaja ladoilla radalle »

Jaska HKI kirjoitti:Olen kerran joutunut runko-ohjatulla Willellä http://www.vilakone.fi sladiin.Se on hiukan hankala hallittava koska etupyörät eivät käänny vaan ainoastaan runko taittuu.Hallittavuuteen vaikuttaa myös liälaitevarustus ja niiden kuljettama massa.Ei mikään kiva kokemus :oops: .
sanotaan että perin jännä tilanne..!!! linkku traktoril tullu todettua et ei sen hallinta luistois ole mitään parhaimpia.. :oops: :oops:
Urakalla Porukalla Ja Laskuun! Se On Jämpti!
lada 1300s

Viesti Kirjoittaja lada 1300s »

Tänään värkkäsin tuplavakaajan keulille ja pitihän sen toimintaa pikkutiellä kokeilla. Ei puske enää ja menee sladissa erilailla
destor

Viesti Kirjoittaja destor »

lada 1300s kirjoitti:Tänään värkkäsin tuplavakaajan keulille ja pitihän sen toimintaa pikkutiellä kokeilla. Ei puske enää ja menee sladissa erilailla
Kiinnititkö millä tekniikalla vakaajat toisiinsa?
Mikko K

Viesti Kirjoittaja Mikko K »

Jaska HKI kirjoitti:Olen kerran joutunut runko-ohjatulla Willellä http://www.vilakone.fi sladiin.Se on hiukan hankala hallittava koska etupyörät eivät käänny vaan ainoastaan runko taittuu.Hallittavuuteen vaikuttaa myös liälaitevarustus ja niiden kuljettama massa.Ei mikään kiva kokemus :oops: .
Meillä intissä yksi kaveri leikki turhan paljon ville:llä, lopputuloksena jäi keikkumaan kiven päälle pohjastaan :lol: eemeli apuun niin johan läks pois 8)
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

Mä sain perjantai-iltana Nivan pieneen sladiin liian suurella nopeudella hyvin liukkaassa risteyksessä 8)
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
lada 1300s

Viesti Kirjoittaja lada 1300s »

destor kirjoitti:
lada 1300s kirjoitti:Tänään värkkäsin tuplavakaajan keulille ja pitihän sen toimintaa pikkutiellä kokeilla. Ei puske enää ja menee sladissa erilailla
Kiinnititkö millä tekniikalla vakaajat toisiinsa?

Tein just samalla tavalla kun Ladaracing pori oli tehnyt eli niistä kuvista katoin. Kiitokset vaan kuvista ja ohjeista Team porille. Oli mielessä vakaajan teko jonkin aikaa ja nyt oli helppo tehä ku ties miten on paras ja helpoin tehdä.

ps. Tulin just jääradalta ja tuntuu olevan puskeminen mennyttä.
Stefa

Viesti Kirjoittaja Stefa »

ladoilla radalle kirjoitti:
sanotaan että perin jännä tilanne..!!! linkku traktoril tullu todettua et ei sen hallinta luistois ole mitään parhaimpia.. :oops: :oops:
Joskus kun olin sahalla töissä, niin tuli leikittyä pyöräkuormaajalla paljonkin. Eri hupa laitos talvella :lol: Täytyy kyllä myöntää että nopeasti tuo lähtee hanskasta jos sladi yhtään karkaa liian leveäksi :roll:
Vauhdin tae - alamäki
ladoilla radalle

Stefa kirjoitti:
Joskus kun olin sahalla töissä, niin tuli leikittyä pyöräkuormaajalla paljonkin. Eri hupa laitos talvella :lol: Täytyy kyllä myöntää että nopeasti tuo lähtee hanskasta jos sladi yhtään karkaa liian leveäksi :roll:
olitko leivonmäen sahalla töissä???
Stefa

Viesti Kirjoittaja Stefa »

ladoilla radalle kirjoitti:olitko leivonmäen sahalla töissä???
Imatralla, tai tarkemmin Ruokolahtea taisi olla. En mä niin sisäsiittoinen ole... :wink:
Vauhdin tae - alamäki
ladoilla radalle

Stefa kirjoitti:
ladoilla radalle kirjoitti:olitko leivonmäen sahalla töissä???
Imatralla, tai tarkemmin Ruokolahtea taisi olla. En mä niin sisäsiittoinen ole... :wink:
joo.. mä jo säikähin et ootko sinäki siel ollu... :lol: :lol: :lol:
LadaArttu

Viesti Kirjoittaja LadaArttu »

KOKO AJAN
Vastaa Viestiin