Nyt Lada 110 ohjaustehostimella - ainakin melkein.
Saa tulla kokeilemaan vääntää noilla 195/50/15 

Kalusto: Octavia RS -12, Cadillac Fleetwood -81, Samara -86 (projekti). Delta-Auto vs. Maailma.
- Lada-Jussi
delta voisi, jos noita tehostamattomia vielä löytyy, laittaa kunnon alennuksella loppuvaraston myyntiin 6000-7000 euroa auto, niin löytyisi varmaan ottajia. kyllähän noita eurosamaroitakin käyttämättömiä rekisteröityjä myytiin aivan tolkuttomalla alennuksella ja tuskin tappioksi meni kuitenkaan. jos nyt samaan hintaan samana tuotteena myydään tehostettua 2006 mallia tai sitten tehostamatonta 2005 mallia, niin on erikoista

Joo no, musta tuntuu että ZF:n valmistama osa ei oo se eka joka tuosta hajoaa, sitten kun hajoaa...Nonnis kirjoitti: Mä henkkoht en ohjaustehostinta huolisi, lisää hajoavia osia
Kalusto: Octavia RS -12, Cadillac Fleetwood -81, Samara -86 (projekti). Delta-Auto vs. Maailma.
Ja jos näitä nyt alkaa tosiaan paljastua enemmänkin, niin alkaa hyvin vahvasti epäilyttää tämä vahinkoaspekti tässä... Ei voi olla kuluttajan vastuulla selvittää, tuleeko autoon luvatut varusteet.Lada-Jussi kirjoitti: jos nyt samaan hintaan samana tuotteena myydään tehostettua 2006 mallia tai sitten tehostamatonta 2005 mallia, niin on erikoista
Ei tarkotus vähätellä sun ikävää tilannetta, mutta eikös ohjaustehostimen huomaa jo heti parkkipaikalla, kun vääntelee rattia paikallaan?Mikko_PKP kirjoitti:Joo, tätä justiin mietin, että kuinkahan monella ollut sama homma. Ja mihinköhän ne meinaa tunkea ne myymättömät Euro-3:t ilman tehostinta...
Harry is a pothead and the sorceror is stoned!
- Lada-Jussi
ei välttämättä Ladan tapauksessa, ite kävin koeajaa 110:n missä oli oikeasti tehostin, ei sitä helpolla huomannu, ihan paikallaan pyörittäessä oli kevyempi. mutta en välttämättä olisi erottanut jos en olisi todennut tehostimen siellä olevan.Misha kirjoitti:Ei tarkotus vähätellä sun ikävää tilannetta, mutta eikös ohjaustehostimen huomaa jo heti parkkipaikalla, kun vääntelee rattia paikallaan?Mikko_PKP kirjoitti:Joo, tätä justiin mietin, että kuinkahan monella ollut sama homma. Ja mihinköhän ne meinaa tunkea ne myymättömät Euro-3:t ilman tehostinta...

- Lada-Jussi
niin ja tietysti noi vertailukohdat, ainakin itse pidän mielikuvissani Ladan ohjausta niin kevyeänä jo muutenkin ettei osaa huomata tehostimen tuomaa eroa.,_,/ukka kirjoitti:Varmasti huomaa, mutta moniko vääntelee rattia paikallaan? Tai vielä välillä vääntelee paikallaan kun kone ei käy ja välillä koneen käydessä?Misha kirjoitti: mutta eikös ohjaustehostimen huomaa jo heti parkkipaikalla, kun vääntelee rattia paikallaan?
,_,/ukka

Sitä voi kukin miettiä kohallaan, että jos olet ihan varma, että autossasi on tehostin, niin kuinka kauan kestää huomata ettei sitä ole - etenkin jos et ole tehostettua samanlaista ajanut. Ohjaus ei ollut lainkaan häiritsevän raskas talvirenkailla, mutta kesäkumien vaihto toi totuuden esiin.
Talvella tehostettu voi olla jopa raskaampi, kun öljyt ovat jäykkänä.
No en mä muuten oliskaan tuota sanonu, muttakun joskus opettelin ajamaan saab 900sella jossa ei ollut tehostinta ja sitten siirryin autoon jossa oli, niin kyllä mä huomasin sen heti ja pyörittelin rattia parkkipaikalla ja ihastuneena katselin miten kierrokset muuttu kun sillä kikkaili ja kuinka kevyt oli pyörittää paikallaan (tai edes mahdollista pyörittää) jne.Mikko_PKP kirjoitti:Sitä voi kukin miettiä kohallaan, että jos olet ihan varma, että autossasi on tehostin, niin kuinka kauan kestää huomata ettei sitä ole - etenkin jos et ole tehostettua samanlaista ajanut. Ohjaus ei ollut lainkaan häiritsevän raskas talvirenkailla, mutta kesäkumien vaihto toi totuuden esiin.
Siitä lähtien olen siihen jostain syystä aina kiinnittänyt huomiota, siis jos autossa on tehostin ja siksi vähän ihmettelin tuota, ettet huomannu.
Mutta en minä silti tarkoita etteikö tuo sun reklamaatios oo oikeutettu ja oli kyllä tosi törkeetä deltatlta tehdä noin. Kyllä ohjaustehostin on sen verran olennainen varuste ettei sitä ihan ohiteta olankohautuksella.
Harry is a pothead and the sorceror is stoned!