Lähetetty: 24.4.2006 10:24
Saa tulla kokeilemaan vääntää noilla 195/50/15 

Eiköhän se vääntyisi näillä hauiksillaMikko_PKP kirjoitti:Saa tulla kokeilemaan vääntää noilla 195/50/15
Joo no, musta tuntuu että ZF:n valmistama osa ei oo se eka joka tuosta hajoaa, sitten kun hajoaa...Nonnis kirjoitti: Mä henkkoht en ohjaustehostinta huolisi, lisää hajoavia osia
Ja jos näitä nyt alkaa tosiaan paljastua enemmänkin, niin alkaa hyvin vahvasti epäilyttää tämä vahinkoaspekti tässä... Ei voi olla kuluttajan vastuulla selvittää, tuleeko autoon luvatut varusteet.Lada-Jussi kirjoitti: jos nyt samaan hintaan samana tuotteena myydään tehostettua 2006 mallia tai sitten tehostamatonta 2005 mallia, niin on erikoista
Ei tarkotus vähätellä sun ikävää tilannetta, mutta eikös ohjaustehostimen huomaa jo heti parkkipaikalla, kun vääntelee rattia paikallaan?Mikko_PKP kirjoitti:Joo, tätä justiin mietin, että kuinkahan monella ollut sama homma. Ja mihinköhän ne meinaa tunkea ne myymättömät Euro-3:t ilman tehostinta...
ei välttämättä Ladan tapauksessa, ite kävin koeajaa 110:n missä oli oikeasti tehostin, ei sitä helpolla huomannu, ihan paikallaan pyörittäessä oli kevyempi. mutta en välttämättä olisi erottanut jos en olisi todennut tehostimen siellä olevan.Misha kirjoitti:Ei tarkotus vähätellä sun ikävää tilannetta, mutta eikös ohjaustehostimen huomaa jo heti parkkipaikalla, kun vääntelee rattia paikallaan?Mikko_PKP kirjoitti:Joo, tätä justiin mietin, että kuinkahan monella ollut sama homma. Ja mihinköhän ne meinaa tunkea ne myymättömät Euro-3:t ilman tehostinta...
Varmasti huomaa, mutta moniko vääntelee rattia paikallaan? Tai vielä välillä vääntelee paikallaan kun kone ei käy ja välillä koneen käydessä?Misha kirjoitti: mutta eikös ohjaustehostimen huomaa jo heti parkkipaikalla, kun vääntelee rattia paikallaan?
niin ja tietysti noi vertailukohdat, ainakin itse pidän mielikuvissani Ladan ohjausta niin kevyeänä jo muutenkin ettei osaa huomata tehostimen tuomaa eroa.,_,/ukka kirjoitti:Varmasti huomaa, mutta moniko vääntelee rattia paikallaan? Tai vielä välillä vääntelee paikallaan kun kone ei käy ja välillä koneen käydessä?Misha kirjoitti: mutta eikös ohjaustehostimen huomaa jo heti parkkipaikalla, kun vääntelee rattia paikallaan?
,_,/ukka
No en mä muuten oliskaan tuota sanonu, muttakun joskus opettelin ajamaan saab 900sella jossa ei ollut tehostinta ja sitten siirryin autoon jossa oli, niin kyllä mä huomasin sen heti ja pyörittelin rattia parkkipaikalla ja ihastuneena katselin miten kierrokset muuttu kun sillä kikkaili ja kuinka kevyt oli pyörittää paikallaan (tai edes mahdollista pyörittää) jne.Mikko_PKP kirjoitti:Sitä voi kukin miettiä kohallaan, että jos olet ihan varma, että autossasi on tehostin, niin kuinka kauan kestää huomata ettei sitä ole - etenkin jos et ole tehostettua samanlaista ajanut. Ohjaus ei ollut lainkaan häiritsevän raskas talvirenkailla, mutta kesäkumien vaihto toi totuuden esiin.
Talvella tehostettu voi olla jopa raskaampi, kun öljyt ovat jäykkänä.