Jaska HKI kirjoitti:Mitä sanotte tästä :
VW-kupla vm 1960 vuodesta 1962-1982
Toyota Corolla vuodesta 1982...omistus jatkuu edelleen.Eli 44 vuoden aikana kaksi autoa.Tietääkö joku vastaavaa?
Joo, yksi Tikkurilasta kotoisin oleva herrasmies osti ekaksi autokseen vuonna 1959 uuden Skoda Octavian ja ajaa sillä yhä.
Tarina julkaistiin Keski-Uusimaa lehdessä pari viikkoa sitten
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL * "Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Viimeksi muokannut Red Zhiguli, 26.1.2015 21:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pahoittelut vuosina 2006-2008 kirjoittamistani lapsellisista ja asiasisällöttömistä viesteistä, jotka poistin yksitellen. Nykyisin aikuistunut, joten mitäpä noita lähes vuosikymmenen takaisia juttuja murehtia enempää.
-Red Zhiguli 26.1.2015
Vanja-eno kirjoitti:Ajattelin olla Jasun jälkeen hyvä kakkonen
Sut ehdin hyvin ottaa kiinni, ja taitaa "autoa vuodessa tilasto" olla mun eduksi?
Niin ehditkin, mutta toistaiseksi mä oon kakkonen
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL * "Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Tässäpä ne mitä tältä istumalta muistin, luultavasti jotain jäi poiskin ja aikajärjestys ei varmaan ollu ihan oikea.
Tähdellä merkityt ennen ajokortti-ikää, kortti ollu V:sta -99 ja
eka auto 9- vuotiaana..
Corona on vissiin pari kertaa ollu tossa koulun parkkiksella? Kullanvärinen ja leopardi istuinsuojilla yms.?
Joo, harvakseltaan käyn sillä Mikkelissä. Yleensä parikertaa vuodessa, siis aina kun on jotain alustan-/moottorinsäätöä!! Muuten kuljen tänne junalla, kun on puolet halvempaa....sääli sinänsä.
Voephan se olla niinnii tae suattaahan se olla olematakkii...
6 kpl "Mosseja" vm 1966-1982
2kpl "Warreja" enpä muista vm
1 kpl Skoda 120 L olisko ollut 84 vm
Lada 1600 SL vm87
Tällä hetkellä Lada 110 vm 99
Sitte perheessä on ollut ajossa Saab 99
Ford Granada
BMV
Empä ole varma muistanko edes kaikkia autoja