Suomen vanhin lada
- Lada-Jussi
pitääkö muuten yhdistää alustava kysely suomipenkeistä ja tämä auto toisiinsa? meinataanko tämäkin tuunata? jos laittaa suomi penkit niin sitten on ihan sama vaikka laittais eu-kilvetkin 

- larssi21074
No mutta jussi. Tämä yksilö kannattaa TUUNATA. Jos tätä pitää käyttöautona niin kaikki alkuperäinen vaikeasti saatava orkkisosa kannattaa laittaa hyllyyn odottamaan parempia aikoja!
Ei ole siten raiskaus.
Ei ole siten raiskaus.
Kalusto kuvien muodossa löytyy täältä:
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
- Lada-Jussi
Pitäisi periaatteessa kyllä laittaa ЭCCP- museokilvetLada-Jussi kirjoitti:pitääkö muuten yhdistää alustava kysely suomipenkeistä ja tämä auto toisiinsa? meinataanko tämäkin tuunata? jos laittaa suomi penkit niin sitten on ihan sama vaikka laittais eu-kilvetkin

Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Mitä tälläiselle pitäisi jussin mukaan tehdä .......... laittaa pihalle mätänemään .... ei, ei ,tulee aivan tavalliseksi käyttöautoksi ja tietysti parannetaan " penkit ym " muu tekniikka vielä jääköön sanomatta ettei jussin tarvitse niitä NITROJA kaivaa esille , mutta ulko asu jää orkkismalliseksi ..... eihän tämä ole kuin peltiä minä en sääli sillätavalla ettei mitään saa muuttaa 

Täytyy sanoa että olen osittain samaa mieltä,mutta en ihan tässä tapauksessa.markku kirjoitti:Mitä tälläiselle pitäisi jussin mukaan tehdä .......... laittaa pihalle mätänemään .... ei, ei ,tulee aivan tavalliseksi käyttöautoksi ja tietysti parannetaan " penkit ym " muu tekniikka vielä jääköön sanomatta ettei jussin tarvitse niitä NITROJA kaivaa esille , mutta ulko asu jää orkkismalliseksi ..... eihän tämä ole kuin peltiä minä en sääli sillätavalla ettei mitään saa muuttaa

FIAT Stilo 115 JTD, VW LT -83.
Mä olen täysin samaa mieltä kuin Jasujasu35 kirjoitti:Täytyy sanoa että olen osittain samaa mieltä,mutta en ihan tässä tapauksessa.markku kirjoitti:Mitä tälläiselle pitäisi jussin mukaan tehdä .......... laittaa pihalle mätänemään .... ei, ei ,tulee aivan tavalliseksi käyttöautoksi ja tietysti parannetaan " penkit ym " muu tekniikka vielä jääköön sanomatta ettei jussin tarvitse niitä NITROJA kaivaa esille , mutta ulko asu jää orkkismalliseksi ..... eihän tämä ole kuin peltiä minä en sääli sillätavalla ettei mitään saa muuttaajos haluaa "rakentaa"ladaa niin aihioksi löytyisi varmastikkin joku hiukan yleisempikin malli,jos nyt ajatellaan että ton vm-70 ladan laittaisi nättiin orkkiskuntoon niin sen arvo olisi jo kansaivälisestikkin melkoinen,mutta jos sitä lähdetään muuttelemaan ja rakentelemaan niin sen arvo on sama kun minkä tahansa "rävelletyn"ladan.
En suoraan sanoen ymmärrä miksi pitää ostaa ja ruveta muuttelemaan autoa jota koko maailmassa on todennäköisesti vain muutama kpl.jäljellä.
Johan ton kunnostamalla täysin orkkikseksi siitä myydessä saaduilla rahoilla ostais parikin uudempaa nappista minkä perään ei kukaan itke jos niitä rakentaa(paitsi jussi).
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
- Toveri Sladimir
Niin, minullakin on vanha historiallinen ukin entinen antiikkikirves.Seitsemäs varsi vasta menossa ja teräkin on vaihdettu jo kolmesti.Keneltä löytyy suomen vanhin museokatsastettu Lada?Museokatsatus on kuitenkin jonkunlainen alkuperäisyys takuu, vaikkei sen puuttuminen teekkään autosta arvotonta.
Pessimisti ei pety, mutta optimistille ei tule iloisia yllätyksiä.
- AI
- Lada kerhon jäsen
- Viesti:
Vaihda tuo 1970 tähän ja tuunaa tätä mieluummin. Tässä jo aluvanteet ja plyysisisustus valmiina. Itse tuon 1970:n pitäisin orkkiksena ja ajaisin vain kesällä. Tuo oma 1971 oli melkoinen romukasa kun sen sain, niinpä ei tehnyt lainkaan pahaa tuunata sitä tuollaiseksi, eikä se niin harvinainen ole kuin -70...
Ja jos joku nyt luulee että tuota 2103:a olen myymässä niin ei kannata kysellä, en myy! Aika moni vaan on sitä kysellyt. Mutta tuohon 1970:een kyllä sen vaihtaisin. Lienee kuitenkin turha haave.
Ja jos joku nyt luulee että tuota 2103:a olen myymässä niin ei kannata kysellä, en myy! Aika moni vaan on sitä kysellyt. Mutta tuohon 1970:een kyllä sen vaihtaisin. Lienee kuitenkin turha haave.
VAZ 2101 1970
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
- larssi21074
Toisaalta tuo AI:n 71- ladakin on omalla tavallaan arvokkaampi kuin 70 tehty, museorekisteri mielessä nimittäin.
Suomihistoria on aina suomihistoria. Pidän suomihistorialla olevaa museorekisteröityä 71 ladaa vähintään yhtä arvokkaana kuin vastaavaa 70 tehtyä.
Sama pätee tuonti mosseihin ja volgiin!
Suomihistoria on aina suomihistoria. Pidän suomihistorialla olevaa museorekisteröityä 71 ladaa vähintään yhtä arvokkaana kuin vastaavaa 70 tehtyä.
Sama pätee tuonti mosseihin ja volgiin!
Kalusto kuvien muodossa löytyy täältä: