Sivu 3/19

Lähetetty: 16.10.2006 20:45
Kirjoittaja Lada-Jussi
pitääkö muuten yhdistää alustava kysely suomipenkeistä ja tämä auto toisiinsa? meinataanko tämäkin tuunata? jos laittaa suomi penkit niin sitten on ihan sama vaikka laittais eu-kilvetkin :lol:

Lähetetty: 16.10.2006 20:52
Kirjoittaja Jokari
Makella on omat suunnitelmat, mutta antaa hänen kertoa niistä itse jos haluaa. Auton ulkonäkö on tosin tarkoitus pitää orkkiksena 8)

Lähetetty: 16.10.2006 20:53
Kirjoittaja larssi21074
No mutta jussi. Tämä yksilö kannattaa TUUNATA. Jos tätä pitää käyttöautona niin kaikki alkuperäinen vaikeasti saatava orkkisosa kannattaa laittaa hyllyyn odottamaan parempia aikoja!

Ei ole siten raiskaus.

Lähetetty: 16.10.2006 21:02
Kirjoittaja Lada-Jussi
no mutta ei kai tollasia pidetä käyttöautona, mutta jos nyt niin tapahtuu niin sitten tuunaus olisi kyllä perusteltua

Lähetetty: 17.10.2006 5:12
Kirjoittaja samarai
Lada-Jussi kirjoitti:pitääkö muuten yhdistää alustava kysely suomipenkeistä ja tämä auto toisiinsa? meinataanko tämäkin tuunata? jos laittaa suomi penkit niin sitten on ihan sama vaikka laittais eu-kilvetkin :lol:
Pitäisi periaatteessa kyllä laittaa ЭCCP- museokilvet :)

Kuva

Lähetetty: 17.10.2006 12:17
Kirjoittaja markku
Mitä tälläiselle pitäisi jussin mukaan tehdä .......... laittaa pihalle mätänemään .... ei, ei ,tulee aivan tavalliseksi käyttöautoksi ja tietysti parannetaan " penkit ym " muu tekniikka vielä jääköön sanomatta ettei jussin tarvitse niitä NITROJA kaivaa esille , mutta ulko asu jää orkkismalliseksi ..... eihän tämä ole kuin peltiä minä en sääli sillätavalla ettei mitään saa muuttaa :roll:

Lähetetty: 17.10.2006 12:23
Kirjoittaja 'aatee'
jep käyttöön vaa :P hommatkaa joku tälläi ja viekää johkuu museoon seisoskelemaan

Lähetetty: 17.10.2006 12:27
Kirjoittaja markku
Eikös ladat ole ajoon tehty jo cccp :ssä ..... minä ainakaan en laita seisomaan .Auto pitää olla tavallisen näköinen mutta sisältä susi lammasten vaatteissa ...... ja ladaan se sopii kuin nappi silmään :twisted:

Lähetetty: 17.10.2006 12:30
Kirjoittaja 'aatee'
^^ asia puhetta 8)

Lähetetty: 17.10.2006 12:57
Kirjoittaja jasu35
markku kirjoitti:Mitä tälläiselle pitäisi jussin mukaan tehdä .......... laittaa pihalle mätänemään .... ei, ei ,tulee aivan tavalliseksi käyttöautoksi ja tietysti parannetaan " penkit ym " muu tekniikka vielä jääköön sanomatta ettei jussin tarvitse niitä NITROJA kaivaa esille , mutta ulko asu jää orkkismalliseksi ..... eihän tämä ole kuin peltiä minä en sääli sillätavalla ettei mitään saa muuttaa :roll:
Täytyy sanoa että olen osittain samaa mieltä,mutta en ihan tässä tapauksessa. :roll: jos haluaa "rakentaa"ladaa niin aihioksi löytyisi varmastikkin joku hiukan yleisempikin malli,jos nyt ajatellaan että ton vm-70 ladan laittaisi nättiin orkkiskuntoon niin sen arvo olisi jo kansaivälisestikkin melkoinen,mutta jos sitä lähdetään muuttelemaan ja rakentelemaan niin sen arvo on sama kun minkä tahansa "rävelletyn"ladan. :? En suoraan sanoen ymmärrä miksi pitää ostaa ja ruveta muuttelemaan autoa jota koko maailmassa on todennäköisesti vain muutama kpl.jäljellä. :shock: Johan ton kunnostamalla täysin orkkikseksi siitä myydessä saaduilla rahoilla ostais parikin uudempaa nappista minkä perään ei kukaan itke jos niitä rakentaa(paitsi jussi). :wink:

Lähetetty: 17.10.2006 13:52
Kirjoittaja Vanja-eno
jasu35 kirjoitti:
markku kirjoitti:Mitä tälläiselle pitäisi jussin mukaan tehdä .......... laittaa pihalle mätänemään .... ei, ei ,tulee aivan tavalliseksi käyttöautoksi ja tietysti parannetaan " penkit ym " muu tekniikka vielä jääköön sanomatta ettei jussin tarvitse niitä NITROJA kaivaa esille , mutta ulko asu jää orkkismalliseksi ..... eihän tämä ole kuin peltiä minä en sääli sillätavalla ettei mitään saa muuttaa :roll:
Täytyy sanoa että olen osittain samaa mieltä,mutta en ihan tässä tapauksessa. :roll: jos haluaa "rakentaa"ladaa niin aihioksi löytyisi varmastikkin joku hiukan yleisempikin malli,jos nyt ajatellaan että ton vm-70 ladan laittaisi nättiin orkkiskuntoon niin sen arvo olisi jo kansaivälisestikkin melkoinen,mutta jos sitä lähdetään muuttelemaan ja rakentelemaan niin sen arvo on sama kun minkä tahansa "rävelletyn"ladan. :? En suoraan sanoen ymmärrä miksi pitää ostaa ja ruveta muuttelemaan autoa jota koko maailmassa on todennäköisesti vain muutama kpl.jäljellä. :shock: Johan ton kunnostamalla täysin orkkikseksi siitä myydessä saaduilla rahoilla ostais parikin uudempaa nappista minkä perään ei kukaan itke jos niitä rakentaa(paitsi jussi). :wink:
Mä olen täysin samaa mieltä kuin Jasu

Lähetetty: 17.10.2006 14:01
Kirjoittaja Toveri Sladimir
Niin, minullakin on vanha historiallinen ukin entinen antiikkikirves.Seitsemäs varsi vasta menossa ja teräkin on vaihdettu jo kolmesti.Keneltä löytyy suomen vanhin museokatsastettu Lada?Museokatsatus on kuitenkin jonkunlainen alkuperäisyys takuu, vaikkei sen puuttuminen teekkään autosta arvotonta.

Lähetetty: 17.10.2006 14:45
Kirjoittaja AI
Vaihda tuo 1970 tähän ja tuunaa tätä mieluummin. Tässä jo aluvanteet ja plyysisisustus valmiina. Itse tuon 1970:n pitäisin orkkiksena ja ajaisin vain kesällä. Tuo oma 1971 oli melkoinen romukasa kun sen sain, niinpä ei tehnyt lainkaan pahaa tuunata sitä tuollaiseksi, eikä se niin harvinainen ole kuin -70...

Ja jos joku nyt luulee että tuota 2103:a olen myymässä niin ei kannata kysellä, en myy! Aika moni vaan on sitä kysellyt. Mutta tuohon 1970:een kyllä sen vaihtaisin. Lienee kuitenkin turha haave.

Lähetetty: 17.10.2006 15:04
Kirjoittaja larssi21074
Toisaalta tuo AI:n 71- ladakin on omalla tavallaan arvokkaampi kuin 70 tehty, museorekisteri mielessä nimittäin.

Suomihistoria on aina suomihistoria. Pidän suomihistorialla olevaa museorekisteröityä 71 ladaa vähintään yhtä arvokkaana kuin vastaavaa 70 tehtyä.

Sama pätee tuonti mosseihin ja volgiin!

Lähetetty: 17.10.2006 15:05
Kirjoittaja RTJN65
Jos kerta vaihtamaan ruvetaan niin mulla olis tarjota 1200L 78 tkm ajettu nappis. Ei ruostessa ja siisti. Ei ole ajettu viimeiseen 3 vuoteen kuin kesällä 200km (kun oli hyvä ilma) :D .

Nykyisin majailee lämpimässä tallissa.

Kuva saa pyytämällä, tarjous voimassa vain tohon nappikseen.