mickey-69 kirjoitti:Täs ois voimanpesälle vähän mallia.... Kyllähän noi tuplavaloiset tietty vähiin käy, mutta säälihän on tunnetusti sairautta.... Ja jostainhan ne tekniikan opinnot on aloitettava....
Tuo kaverin tuplalamppu on tehty ns. pyhiä arvoja säälimättä..., mm. 2,0tc ja Fiatin "iso" 5v laatikko.... Saabin pulkat sisäl, jne....
Komeita kuvia,juuri tuollaisen ajattelin tehdä tuosta.
Otan viikonlopun aikan puskurit pois,miten niiden alla oleva pelti? voiko sen rälläköidä pois heikentämättä korin rakennetta.
Puskurin voisin vaihtaa täydelliseen 2105 tai 2107 mittaristoon ja takavaloihin.
mickey-69 kirjoitti:Täs ois voimanpesälle vähän mallia.... Kyllähän noi tuplavaloiset tietty vähiin käy, mutta säälihän on tunnetusti sairautta.... Ja jostainhan ne tekniikan opinnot on aloitettava....
Tuo kaverin tuplalamppu on tehty ns. pyhiä arvoja säälimättä..., mm. 2,0tc ja Fiatin "iso" 5v laatikko.... Saabin pulkat sisäl, jne....
Komeita kuvia,juuri tuollaisen ajattelin tehdä tuosta.
Otan viikonlopun aikan puskurit pois,miten niiden alla oleva pelti? voiko sen rälläköidä pois heikentämättä korin rakennetta.
Puskurin voisin vaihtaa täydelliseen 2105 tai 2107 mittaristoon ja takavaloihin.
älä ny hyvä mies alkuperäistä mittaristoa ota pois!
mickey-69 kirjoitti:Täs ois voimanpesälle vähän mallia.... Kyllähän noi tuplavaloiset tietty vähiin käy, mutta säälihän on tunnetusti sairautta.... Ja jostainhan ne tekniikan opinnot on aloitettava....
Tuo kaverin tuplalamppu on tehty ns. pyhiä arvoja säälimättä..., mm. 2,0tc ja Fiatin "iso" 5v laatikko.... Saabin pulkat sisäl, jne....
Komeita kuvia,juuri tuollaisen ajattelin tehdä tuosta.
Otan viikonlopun aikan puskurit pois,miten niiden alla oleva pelti? voiko sen rälläköidä pois heikentämättä korin rakennetta.
Puskurin voisin vaihtaa täydelliseen 2105 tai 2107 mittaristoon ja takavaloihin.
Nyt on jo pakko kommentoida, että eikös se nyt kuitenkin olisi helpompaa hankkia se valmiiksi 05 tai 07 mittaristollinen ja -valoinen aihio??
Siihen vaan parilamput ja se ei näöltään enää eroa millään tosta ilmeisesti tavoteltavasta lopputuloksesta!
Esim. mulla olis kaikki edellä lueteltu, toisesta olis jo puskuritkin poistettu..
Yritä nyt hyvä voimapesä saada jostain 2105 tai 2107 rakentelun kohteeksi,ne on sellaisia perus yksinkertaisia laitteita oppia rakentelemaan ja kokemaan suunnatonta onnistumisen riemua onnistuneesta "virityksestä" ja muusta puuhastelusta.Tietysti jos olet valintasi tehnyt ja jatkat tuon projektin parissa niin onnea taipaleelle,jostain kaikkien on pakko aloittaa ja muista huolellisuus ja kaikki pienetkin yksityiskohdat hieroa vimosenpäälle ennen kuin peli on valmis.Tiedät ehkä varmaan mistä saat sitten moottori puolelle melkoisen raakaa palikkaa ja nippeliä?
niin no jos tota nyt on alettu silppuumaan, niin mä voisin puskureihin tarjota vaihdossa mm. 2105 peräpeltiä, siihen on sitten helppo asennella kanttivalosen takavaloja jotka voin antaa myös mukaan, aivan alkuperäistä VFTS lookkia et ihan noilla viellä saa, mutta tehon lisään minulta löytyisi pipercrossin ilmansuodattimia edullisesti.
voisin muuten maskin vaihtaa kans, itellä on sellainen valmiiksi tuunattu, jonka voisin vaihtaa ehjään alkuperäiseen.
laita yv:tä, toi mun peräpelti olis ihan uusi orkkisosa!!
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
moneskohan kesken jäänny projeksti tästä tulee..... juu ei siinä paalaataan vaan kaikki loputkin tuplalamput niin kaikilla on kivvaa.
täytyy kait ruveta noita kohta virosta tuomaan lisää.
myönnetään että itsekkin raiskakin 1200s:n ja aloitin sen tekemisen ja 16 kesäisenä ja valmiikis sitä ei ole oikein ikinä saannu vaikka pari vuotta on ajossa ollukkin, aina löytyy jottain mielenkiintosta mitä siihen pitää saada.
no nyt alkaa olemaan chevyn pohjatyöt tehty että pääsee kesällä kasin ääniä kuuntelemaan, eli lada saa tallissa hetken odotella.....
ei mitään henkilö kohtasta kellekkään... ja tiedetäään ei pitäs aamun korjaus sarjan jälkeen kirjotella yhtään mitään
voimapesä kirjoitti:Miksi sitten palotiloja isonnetaan jos ei kerran sillätavalla saa tilavuutta nousemaan???
Isonee minun järkeni mukaan sylinterit silloin
ja taas laitetaan foorumilla moottori tekniikan lakeja uusik.... yleensä noita on ollu tapana pienentää puristussuhteen nosto tarkoituksessa, niin ja toki noita muotoillaan pyöremmiksi jolla taas haetaan oikean muotoista palotilaa ja pienempää nakutus herkyyttä..
kannattaa ensin hakea vaikka kirjastosta kirja ja lueskella mitä tarkoittaa mikäkin.... tai sitten antaa olla
1. toimenpide puretaan kori ja osat kaatopaikalle
2. toimenpide puretaan moottori ja hukataan osia
3. toimenpide ostetaan halpa tojota
4. toimenpide lykätään romuksi koko lada nämä ryssän-vehkeet on ihan pyllystä
tämäkän ei ole mitenkään rakentavaa mutta näin nämä yleensä menee