bensan loppuminen

Äänestykset, mielipidemittaukset yms.
THI-900

Re: bensan loppuminen

Viesti Kirjoittaja THI-900 »

Mä oon vissiin mestari tässä hommassa... Vanhassa tikkurilan halvemmalla värikartalla maalatussa nappiksessa kun oli 2/3-viisaria lämpimänä nollan alla, niin oli "noin pari kilometriä" jäljellä. RedBulissa kun on pari viisaria alle nollan, on sama tilanne. Ruiskua en kokeillut tuon bensapumpun rikkoutusmisvaaran takia.

Myös poloa en ole koskaan ajanut tyhjäksi, tosin 45 litran tankkiin oon saanu menemään 47,2 litraa... :oops:

Mutta asiaan: Oon jääny tielle bensan loppumisen takia hieman alle 10 kertaa (ajokortti ollu kohta 6 vuotta), tarkemmin en oo laskenu. :oops:
21013 1200L/1700 '87 RedBull &
2101 1200 '74 Kopeeka Classic &
21023 1500DL/1600 16V '83 Hoponderos
11x2101 2x2102 2x2103 2x2104 2x2105 7x2107 5x2108 2x2109 7x2111 4x2112 1x117 3x119
Lada on tilava perheauto, mutta kaikkien pää ei sovi sinne
jaasu

Viesti Kirjoittaja jaasu »

oha se joskus loppunu mut nyt vähää aikaa ei oo loppunu..
autoton.. vielä
mikko853

Viesti Kirjoittaja mikko853 »

Kerran on loppunut, 50m päässä asemalta, keskelle risteystä sammui eikä enää jaksanut höyryillä sitä matkaa :lol:
Njet problem, normal katastroof :mrgreen:
Teemu Kankaanpää

Viesti Kirjoittaja Teemu Kankaanpää »

Loppuuha se lysti ajallaa.. kerran loppunu tien toiselle puolelle pellon päähä minne ei pihaltakaa nähny missä se auto oli :P
Sitä tiedä kuka käy sielt hakee ja mitä :lol:
samarai
Lada kerhon jäsen

Re:

Viesti Kirjoittaja samarai »

köhmä kirjoitti:Kyllähän ne mittarin rajat on kokeiltava ihan todellisuudessa, ennenkuin tietää mihin asti voi ajaa. Nykyään mulla on yleensä varabensaa mukana jokunen litra. Halvemmaksi tulee aina tankata ennakkoon kuin kysellä vieraista taloista keskellä yötä pensiinivä!
Joo toi on kyllä hauska juttu, että siellä SisäSuomessa voi pokkana mennä kysymään vaikka jouluyönä jostain maatalosta tarvittaessa bensiiniä ja todennäköisesti vielä saakin. Tästä on jopa kokemusta ja eräs isäntä Hankasalmella antoi vielä viimeiset moottorisahabensansa Volgaani. :D Eli on se joskus loppunut
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Mr. nobody

Viesti Kirjoittaja Mr. nobody »

Ikinä ei ole autoista bensa loppunu. Mopolla kyllä mentiin varatankilla pitkänmatkaa kallistaen mopoa vielä sille puolelle missä hana oli :lol: Moposta kyllä kerran olis loppunu matkalla huoltsikalle, mutta onneks äitee toi bensaa :lol:
jt-87

Viesti Kirjoittaja jt-87 »

Ajoautosta ei oo tullu niin höyryille päästettyä, peltoautossa menovesi loppuu harva se tunti(se kuluttaa vähemmän kun pitää tankkia lähes tyhjänä :shock: )

Mopolla (PV) on joskus menty viimeiset kilometrit kiemurrellen, kallistellen ja hypellen että on riittäny. Ja viimesenä keinona ryyppy päälle niin pääsee vielä pari sataa metriä :D
acri

Viesti Kirjoittaja acri »

Pari päivää sitten sain ajettua tankin ihan tyhjäksi. Ei ilmeisesti toimi bensavalo pakkasella :?
Onneksi oli varabensaa pari litraa mukana :)
jusa

Viesti Kirjoittaja jusa »

Itellä mopossa loppunut kerran, menee sen piikkiin että opiskelivalo oli hajalla eli paloi koko ajan vaikka tankki olisikin täynnä. Onneksi olin ladareiskan kanssa mopoilemassa ja loppui 2km ennen huoltsikkaa joten ei muutakuin olkaa vain sinne asti :D
holopainen

Viesti Kirjoittaja holopainen »

Mitä nyt peltoautoista loppunu bensa/löpö silloin tällöin. Mopoa on tullu pukattua parikin kilometriä.
START
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja START »

viime kesänä loppu yks aamu töihin mennessä moposta (tai siis piikkinenhän se oikeesti on) bensa
olin edellisenä päivänä unohtanut tankata kotia mennessä, kauhee kaatosade ja väsyttikin. eikä aamulla tullut mieleen kaataa kannusta kotona lisää. puolituntia myöhästyin kun kotoväki toi autolla kannussa bensaa lisää vajaan 20km päähän.

jotenkin tuntuu kummalta kun moni ajaa tankin ihan kuiville ja sitten laittaa taas täyteen, ihan yhtä paljon se vie vaikka siellä tankilla kävisi jo vähän aikasemminkin :shock:
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
BME316

Viesti Kirjoittaja BME316 »

On loppunut kaksikin kertaa, perhanan opiskelijavalo :lol: Soossia on jäljellä noin 5 litraa kun valo palaa jatkuvasti.
Kun bemariin ostaa osia, se on ku laittas rahaa pankkiin.
audiq

Viesti Kirjoittaja audiq »

Eipä ole loppunut bensiini. Kerran on syttynyt bensavalo minun autoissani. -Puoli kilometriä ennen huoltista syttyi valo ja huoltiksen pihalla alkoi jo kone köhimään. Jenkeissä kun valo lähinnä kertoo, että nyt kannattaa katsoa seuraava pysäkki tien sivusta.
Nykyään tulee tankattua siinä kohtaa, kun tankissa on 40 litraa jäljellä. -Ei tarvitse niin sitä mittaria tuijotella.
Lada Scandinavia

Viesti Kirjoittaja Lada Scandinavia »

Omissa autoissa ei ole loppunut, kun tankkaan ajoissa.
Työautossakaan ei ole loppunut, vaikka viikossa kuluu Dieseliä keskimäärin 70 litraa.
Kuluuko kellään enemmän?
Vastaa Viestiin