jees, olis varmasti ainoa satakymppi jossa kaksi rattiaAku kirjoitti:laitas jotain tuuninkia vielä sisustaankin. Esim. toinen ratti
heh tarkotin siis toisenlaista rattia esim. puuratti kävisi tohon oikeen hyvinSamara87/88 kirjoitti:jees, olis varmasti ainoa satakymppi jossa kaksi rattiaAku kirjoitti:laitas jotain tuuninkia vielä sisustaankin. Esim. toinen ratti![]()
ehkä takapenkkiläisillekki omat
Jussi, annetaan kaikkien kukkien kukkia, jookosLada-Jussi kirjoitti:Joku toinen varmaan repisi tosta puskurit pois ja laittais hiilikuituvärisen evohöylän takaluukulle
noo lähinnä toi oli mun mielipide, että mikä minusta on tyylikästä ja mikä ei, sitä ei tarvii ottaa yleisenä ohjesääntönä, en mä mikään jumala ole. mut kyl sellaset räävityt Ladat loukkaa melkein enempi ku se, että joku alkais julistaa että Lada-Jussilla on naurettavat pieni.....edviina kirjoitti:Jussi, annetaan kaikkien kukkien kukkia, jookosLada-Jussi kirjoitti:Joku toinen varmaan repisi tosta puskurit pois ja laittais hiilikuituvärisen evohöylän takaluukulle
No jaa ei ehkä jumala kun et kerran luo niitä, mut ainakin jumalasta seuraava.Lada-Jussi kirjoitti: noo lähinnä toi oli mun mielipide, että mikä minusta on tyylikästä ja mikä ei, sitä ei tarvii ottaa yleisenä ohjesääntönä, en mä mikään jumala ole. mut kyl sellaset räävityt Ladat loukkaa melkein enempi ku se, että joku alkais julistaa että Lada-Jussilla on naurettavat pieni.....