My idea of tuning 110

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
BA3
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BA3 »

Komian käyttiksen on Esa rakentanut, hatun nosto siitä :D Omaa silmääni vaan ei ollenkaan mielytä toi "konttiperä" malli. Hätspäkki on minun mielestä kaunein Suomeen tuotava malli 8) No nää on taas näitä makuasioita...
Tällä hetkellä ei Lataa, ja hermo lepää...

* Latakerho Sons of Kymi
larssi21074

Viesti Kirjoittaja larssi21074 »

Olen BA3:n kanssa samaa mieltä että hb on tyylikkäämpi.. Tai ainakin olin ennen, nyt en enää osaa sanoa..
Alkuun sedani näytti tosi rujolta ja hb hyvältä, farkku siitä väliltä. Maku muuttuu, kumma juttu.

Vihdoin sain vaihdettua kesärenkaat alle, parasta laatua nokialta, ei mitään halpoja paskoja. 8) Kyllä on mukavat ja hiljaset renkaat ei voi muuta sanoa. Uudet vanteet myös ostin, fox racingit ja 15".
Kuva
Kalusto kuvien muodossa löytyy täältä:
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
noose01

Viesti Kirjoittaja noose01 »

Sopivat hyvin nuo vanteet!
Minkä kokoiset renkaat laitoit?
larssi21074

Nuo on 185/55 ja 15". Olisin ostanu ne 60 profiiliset mutta ei olis mahtunu pyörimään, ulkohalkasija ois kasvanu liikaa. :cry:

Tuosta kuvasta voi jo aistia valtavan tilan renkaan ja roiskeläpän kanssa. :? Eikä olis mahtunu 195/50, olis ollu liian levee. Autossahan on sisälokarit jjoiden takia tilaa on todella rajoitetusti.
larssi21074

Re: My idea of tuning 110

Vaihoin peilit korin värisiin m-lookkeihin ja maalasin nuo pilarit mustaks. Näyttää ehkä vähän matalammalta.. Ainakin omaan silmään paremmalta! :D
Peileistä ei ole kuin hyvää sanottavaa, paitsi että näkökenttä taaksepäin on pikkusen huonompi. Toisaalta nyt peilit saa säädettyä hyvin eivätkä suhise niinkuin orkkikset. Mulla ne suhis varmaan senkin takia että ne oli särki.
Kuva
Kuva
Aku

Viesti Kirjoittaja Aku »

laitas jotain tuuninkia vielä sisustaankin. Esim. toinen ratti
Samara87/88

Viesti Kirjoittaja Samara87/88 »

Aku kirjoitti:laitas jotain tuuninkia vielä sisustaankin. Esim. toinen ratti
jees, olis varmasti ainoa satakymppi jossa kaksi rattia :lol:

ehkä takapenkkiläisillekki omat :!:
Chevrolet Cavalier Z24 3.1 V6 Convertible 93"
Chevrolet Starcraft 6.5TD 98"
Honda CRV 01"
Supo 62" Mopo
Aku

Viesti Kirjoittaja Aku »

Samara87/88 kirjoitti:
Aku kirjoitti:laitas jotain tuuninkia vielä sisustaankin. Esim. toinen ratti
jees, olis varmasti ainoa satakymppi jossa kaksi rattia :lol:

ehkä takapenkkiläisillekki omat :!:
heh tarkotin siis toisenlaista rattia esim. puuratti kävisi tohon oikeen hyvin
larssi21074

Joo ei mulla o ollu pitkään aikaan tuo orkkisratti. :lol:

Nyt siinä on tämmönen "le karva" nahkainen ratti. Ei vaan minun mielestä sovi oikeen näin uuteen autoon. Tilalle onkin tulossa euro-samaran airbagillinen ratti.

Onhan noita sisätiloja muuteltu! :shock:
Keskikyynärnoja, mustat penkit, mustat oviverhoilut, ajotietokone, raadio yms.. Nuo tuuninkit vaan ku on tehty sulautumaan auton luonteeseen eikä tarkoitus ole maalata kojelautaa vannehopealla ihan vaan sen takia että erottuu. :lol:
Kuva
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

kyllä larssilla on silmää näissä tuninki hommissa, ei mitään ylilyöntejä vaan sulavalinjainen kokonaisuus, ja ratistakin olen samaa mieltä, värin puolesta sopii tohon, mutta airbag ratti olisi ajanmukaisempi. Vielä kun venäjältä tohon tilais 21104 Eurokojetaulun mikä on linjakkaapi, sopisi automallin yleisilmeeseen ihan vakionakin paremmin.

Joku toinen varmaan repisi tosta puskurit pois ja laittais hiilikuituvärisen evohöylän takaluukulle :(
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
edviina

Viesti Kirjoittaja edviina »

Lada-Jussi kirjoitti:Joku toinen varmaan repisi tosta puskurit pois ja laittais hiilikuituvärisen evohöylän takaluukulle :(
Jussi, annetaan kaikkien kukkien kukkia, jookos :?
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

edviina kirjoitti:
Lada-Jussi kirjoitti:Joku toinen varmaan repisi tosta puskurit pois ja laittais hiilikuituvärisen evohöylän takaluukulle :(
Jussi, annetaan kaikkien kukkien kukkia, jookos :?
noo lähinnä toi oli mun mielipide, että mikä minusta on tyylikästä ja mikä ei, sitä ei tarvii ottaa yleisenä ohjesääntönä, en mä mikään jumala ole. mut kyl sellaset räävityt Ladat loukkaa melkein enempi ku se, että joku alkais julistaa että Lada-Jussilla on naurettavat pieni..... :lol:
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
edviina

Viesti Kirjoittaja edviina »

Lada-Jussi kirjoitti: noo lähinnä toi oli mun mielipide, että mikä minusta on tyylikästä ja mikä ei, sitä ei tarvii ottaa yleisenä ohjesääntönä, en mä mikään jumala ole. mut kyl sellaset räävityt Ladat loukkaa melkein enempi ku se, että joku alkais julistaa että Lada-Jussilla on naurettavat pieni..... :lol:
No jaa ei ehkä jumala kun et kerran luo niitä, mut ainakin jumalasta seuraava. :D
umas

Viesti Kirjoittaja umas »

mistä hommasit takavalot?
larssi21074

Nyt (taas) on tämä lada uusinut näköään! :D

Tästä lähtien voi puhua EVO II mallista! :lol:

Ulko ja sisänäkö on muuttunut mutta enemmän on tapahtunut sellaista joka ei näy päällepäin. Tässä kuva kojelaudasta.
http://www.ladakerho.fi/ladagalleria/di ... fullsize=1

Kuva
Vastaa Viestiin