Oma valintani olisi tottakai Weber DGV 32/36, mut luulisin tuon 1700:n alkuperäisenkin kaasarin toimivan oikein hyvin. Omaa kokemusta ei toki ole, pelkkää arvailua

Ok,Jusu kirjoitti:Kovasti samanoloiset näyttivät pakosarjat olevan silloin kun omaani laitoin 1500:n sarjan. En tullut mitanneeksi olisiko ollut eroa.
Sitä lambdaa voisi ehkä hyödyntää jos siihen jonkun veeperin laittais ja tarttis suutinpeliä pelata?
Ite olen päristellyt vakioputkella, tuntuu kyllä vähän onnettomalta. Ruutan etuputki on kyllä olemassa, jos ja kun saisi aikaseksi sen jatkoksi rakennella isompata.
Kaasariksi on katsottuna DGV 32/36 kaksilitraisen suuttimilla sopivasti mutta se nyt on vielä hyllyssä, huonolla 1500 kaasarilla on vielä menty.
Hmm... voitkos katsoa, kuinka paljon isompi tuo mainitsemasi putki on? Sopii kuitenkin loppupäästään ei-axteekkiladan loppuputkeen?Lada-Jussi kirjoitti:multa löytyy noita axteekin etuputkia (uusia) jotka on isompia, mutta ne tarvii sen välipalan jolla sovitetaan pakosarjaan, niitä taas ei ole.
Lada-Jussi kirjoitti:multa löytyy noita axteekin etuputkia (uusia) jotka on isompia, mutta ne tarvii sen välipalan jolla sovitetaan pakosarjaan, niitä taas ei ole.
Kun ei sovi koska sen etupätkän loppupäähänhän tulee se katalysaattori mistä johtuu myös se että sen katalysaattorin jälkeinen väliosakin on erilainen.Qulle kirjoitti: Sopii kuitenkin loppupäästään ei-axteekkiladan loppuputkeen?