70e pari makso iskarit ni eine köyhää koske.
Luveppa teksti uusiks tässä ei oo nivelten väljyyksien testauksesta kyse kerroin vain että väljyydet tulee selville jos niitä yleensä on.
Mihinkäs tunkkia tarvii jos on nosturi missä tehä, taikka monttu. Voin valita missä teen.
Nappis projekti -85. Honda Accord Tourer Käyttis. Kesälada 2107 1700i -94 / Ex-Ladat 2105 2kpl/ 2010 / 2000 luku, 2101-81 1kpl Fiat 127 -81 / -84 Fiat 128 1100cc -78 Fiat 128 -77 special laho
Minun ei tarvitse imagoa kohentaa siksi ajan ladalla.
J-Tech kirjoitti:Hienoa alusta pähkäilyä.rampeillahan ne kalliitkin alustat suunnitellaan ja testataan Voi pirun kiesus että on hankalaa.pitäsköhän latasta muutella vähän jotain muutakin kun jousia ja iskareita jos meinaa saada asfaltille pelin istumaan?Halvempi välyksien testailu muoto on nostaa etupää ylös ja heilutella kumpaakin eturengasta ylä ja ala sunnassa sekä sivu suunnassa,ei tarvi mitään hurrien tekeleen iskareita hommailla siihen hommaan,tunkki riittää
Halvempi on se ku lukee tekstin oikein. Ei tässä suinkaan etsitä virheitä alustasta.
Että eise köyhää koske.
Nappis projekti -85. Honda Accord Tourer Käyttis. Kesälada 2107 1700i -94 / Ex-Ladat 2105 2kpl/ 2010 / 2000 luku, 2101-81 1kpl Fiat 127 -81 / -84 Fiat 128 1100cc -78 Fiat 128 -77 special laho
Minun ei tarvitse imagoa kohentaa siksi ajan ladalla.
Tämä ei nyt tähän osastoon suoraan kuulu, mutta onkohan foorumilaisista joku muukin Toveri Sladimirin lisäksi ollut katsomassa kun kävin ajelemassa 17.8. Vuorelan asfalttisprintissä takavetoladalla? Lähinnä kiinnostaisi kuva/videomateriaali, ja ennen kaikkea faktatieto siitä, miten paljon auto oikeasti kallisteli mutkissa ja risteysajossa..? En omasta mielestäni pitänyt auton käyttäytymistä mitenkään erikoisena, vaikka eka kertaa kardaaniautolla kilpaa yritinkin ajella, mutta työkaverien ja tuttujen mielestä olin yrittänyt kallistelun perusteella kaataa useita kertoja
Niin no,Jos nyt oikeasti haluat jonkun assulla pelaavan alustan ladaan niin kannattaa varmaan kysellä vinkkkejä hemmoilta jotka on ajellu rataa ladoilla.Näyttäis tuolla road sport luokassakin muutama lata kipittelevän.
Ja jos ei ole manista touhu kiinni niin miksi lada?kyllähän maailma on täynnä valmiiksi assulle tehtyjä rivakoita autoja
kannattaa muistaa että 1/3 joustosta on korin vääntelyä eli ladasta kannattas varmaan hitsata ne etujalkatilojen pitkittäispalkit kii, eli 5cm saumaa 5cm tyhjää jne...itelle tulee etu jouset jostain jenkistä, sisähalkasia sama ku ladassa mut langanvahvuus 16mm
^pena^ kirjoitti:kannattaa muistaa että 1/3 joustosta on korin vääntelyä eli ladasta kannattas varmaan hitsata ne etujalkatilojen pitkittäispalkit kii, eli 5cm saumaa 5cm tyhjää jne...itelle tulee etu jouset jostain jenkistä, sisähalkasia sama ku ladassa mut langanvahvuus 16mm
Juu, kulma rautaa laittaa sinne ni kestää. Iskareilla sopiva jäykkyys, pitää joustaakin vähä.
Mulla on omat jouset mutta lyhennetty 2kierosta kaikista.
Nappis projekti -85. Honda Accord Tourer Käyttis. Kesälada 2107 1700i -94 / Ex-Ladat 2105 2kpl/ 2010 / 2000 luku, 2101-81 1kpl Fiat 127 -81 / -84 Fiat 128 1100cc -78 Fiat 128 -77 special laho
Minun ei tarvitse imagoa kohentaa siksi ajan ladalla.
ElManu kirjoitti:Ei se noilla Saban ja Volovon iskareilla ja katkotuilla jousilla ole mikään pehmeyden huippu..
Innolla odotan kesää ja 50-rohviilin gummeja..
tarkotus olis pultata alle 195/50 15 kumit.
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
Raktorihan se on ja kova kuin mikä mut tuossa ajossa Bilsteinit pesee siviili-iskarit 100-0. Uskomatonta minkälaisia loikkia voi kiskaista ja tulee pyörilleen pehmeästi kuin kissa. En ole vielä katunut 260€ sijoitustani
Kesäksi tulossa myös mulle 195/50, kelpoo kanttailla...
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.