Kirpputorilöytöjä, onko niitä?
- AI
- Lada kerhon jäsen
- Viesti:
Re: Kirpputorilöytöjä, onko niitä?
Eurolla pari Boschin 13-tuumaisia pyyhkijänsulkia. Uudet mutta erittäin heikkokuntoinen pahvipaketti. Hyvin toimii ainakin toinen jonka vaihdoin "Sika-Säkissä"-Ladaan repaleisen tilalle.
VAZ 2101 1970
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
Olen muutamia ysärihumppalevyjä löytänyt, mm. Rednexin Sex & Violins, 2 Unlimitedin No Limits! -kokoelma jne.
- Saksassa valmistettu,toimiva ranneverenpainemittari Balance,kello,dokumentointi 3:lle eri henkilölle YP,AP,pulssi,varustekotelo ja käyttöohje........ 3€
-kannettava My First Sony c-kasettisoitin laadukkailla kuulokkeilla 5€
Finn panoraamapeili liu'utettavilla henkseleillä alkuperäispakkauksessaan 50snt,markkahinta 29FinMK 

7kpl "tee itse puukoulu" opetus DVD:tä Bonnierin julkaisuina a' yli 60minuuttia 2€.
Mamma aikoinaan kun olin mopedi iässä, harmistui kun vaatteet haisivat aina bensalle tai vaihtoehtoisesti olivat aina likaiset muuten vain. No sanoi minulle että nyt mennään katselemaan tuonne kirpparille ja mikäs siinä. Todella hyvä nahkatakki tarttui mukaan, olikohan hintaa jopa 20 mk ja ajoi asiansa aivan täysin. Ja ostinpa aikoinani iskarit mopediin Kuopiosta kirpparilta. Huimat 10 mk. Täysin toimivat olivat nekin. Vajaa kuukausi takaperin kiertävältä torimyyjältä ostin vuorostaan poisto työtakin. Ollut Ruotsissa ilmeisesti kun taskussa oli ruotsinkielinen arpa ja niska lapussa nimi. Varmasti Pierreä harmittaa ensi talvena kun ei saa takkia päälle. Hintaan 5€.
- PöyhöinKuusaalt
- Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala
Tänään oli Joensuun Torilla kesän ensimmäinen Torikirppis. Kävin auttelemassa katoksen rakentamisessa.
Voi niitä raukkoja myyjiä kun tuli vähintään puolen tunnin välein kaatamalla vettä. No, olivat kastuneet hyvän katoksen takia vain kerran läpimäriksi kun vesi tuli karmean tuulen saattelemana. Olivat joutuneet pitämään katosta kiinni ulkopuolelta.
Mutta löytöjä. Olisihan siinä ollut yhdet melko mielenkiintoiset Pohjois-Karjalalaisen kunnan mukaan nimetyt luistimenterät. Mutta mitäpä niillä kun ÄnäriUrani on OHI!
Voi niitä raukkoja myyjiä kun tuli vähintään puolen tunnin välein kaatamalla vettä. No, olivat kastuneet hyvän katoksen takia vain kerran läpimäriksi kun vesi tuli karmean tuulen saattelemana. Olivat joutuneet pitämään katosta kiinni ulkopuolelta.
Mutta löytöjä. Olisihan siinä ollut yhdet melko mielenkiintoiset Pohjois-Karjalalaisen kunnan mukaan nimetyt luistimenterät. Mutta mitäpä niillä kun ÄnäriUrani on OHI!

Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
Ihanko olivat sellaiset monoon kiinnitettävät?
semmoisilla sitä aloiteltiin.
semmoisilla sitä aloiteltiin.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
- PöyhöinKuusaalt
Monoonpa hyvinkin olisivat tulleet. Miksei Nulliinkin tai mikä puukenkä nyt sattui tuvannurkasta löytymään. Lapikkaaseen varmaan olisivat käyneet, mutteivät Ronttoseen.
Ken nyt sitten tietää noille edellä mainituille montakin merkitystä niin päätelkööt itse mitä ja mihin kyllä ja ei. 

Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
Jos minä olen oikein ymmärtänyt sen kuusaalaisten Nullin, niin se on aika ohutpohjainen. Tuo Nurmeksien mononkantaan tuleva metallilätkä kiinnitetään ruuveilla, joten kantapäähän voi tulla pipi.
Ikinä en ole muualla kuullut tuota Nulli-nimitystä. Ronttonen-sanan olen kuullut, mutta käsittänyt sen tarkoittavan vain yleensä kenkärahjaa.
Ikinä en ole muualla kuullut tuota Nulli-nimitystä. Ronttonen-sanan olen kuullut, mutta käsittänyt sen tarkoittavan vain yleensä kenkärahjaa.
- AI
- Lada kerhon jäsen
- Viesti:
Eilen Orimattilasta löysin mp3:sia soittavan siistin Panasonic autostereon 30 eurolla. Toimintatakuunkin sai eli jos ei toimi niin tänään saisi palauttaa. Ihan hyvin toimi kun illalla kokeilin.
VAZ 2101 1970
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
- PöyhöinKuusaalt
Nyt, nyt Ronttosesta. HerraJuutas! Ei Ronttosella ja Kenkärajalla ole mitään tekemistä keskenään. Jos Ronttonen on kenkärajatilassa se leikataan kahteen osaan ja toinen osa käytetään uudelleen.
Jos käsitetään Ronttosella jotakin muuta sen merkityksistä kuin tuota kaksiosaista niin sitten kyllä tilanne on erilainen.
Ja Nulli ei ole ohutpohjainen. Siinä on saman paksuinen pohja kuin Hilijasissakin. Nulleja on nykyään taas aika hyvin saatavana lapsille Kirppareilta. Mutta nykyään Nulli iskee Tulta liian helposti ja siksi kai se ei ole kovin suosittu jalkine.
Jos käsitetään Ronttosella jotakin muuta sen merkityksistä kuin tuota kaksiosaista niin sitten kyllä tilanne on erilainen.
Ja Nulli ei ole ohutpohjainen. Siinä on saman paksuinen pohja kuin Hilijasissakin. Nulleja on nykyään taas aika hyvin saatavana lapsille Kirppareilta. Mutta nykyään Nulli iskee Tulta liian helposti ja siksi kai se ei ole kovin suosittu jalkine.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
Ai siis Ronttonen on kumiteräsaapas.
Martti Innanen: aika kumiteräsaappaiden
Martti Innanen: aika kumiteräsaappaiden
10 paria 53cm Bosch Twin 061 pyyhkijänsulkia avaamattomissa alkuperäispakkauksissaan, sopivuuslistauksessa ainoastaan Lada Samara. Hinta koko läjälle 5€. Nyt olis Samaraan kymmenen vuoden sulat, Samara vain puuttuu!
Tiedä sitten kauanko noissa säilyy kumi hyvänä, tosin kymmenessä vuodessa ehtii jo olemaan vaikka 50 samaraa 

Njet problem, normal katastroof 

Tuo verenpainemiittari oli täysi pa***ka,yläpaine näyttää 20 pykälää liikaa.....Jaska HKI kirjoitti:- Saksassa valmistettu,toimiva ranneverenpainemittari Balance,kello,dokumentointi 3:lle eri henkilölle YP,AP,pulssi,varustekotelo ja käyttöohje........ 3€