Vanjan vaihdokas - "Hitlerin kosto" 1302S '72

Tänne muut kulkupelit ja vehkeet, länsiautoista mopoihin.

Otsikointi vapaamuotoinen.
Alueen säännöt
Otsikointi vapaamuotoinen.
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 1984
Liittynyt: 25.9.2003 2:31
Paikkakunta: Bönde
Viesti:

Re: Vanjan vaihdokas - "Hitlerin kosto" 1302S '72

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

samarai kirjoitti:Tulipa mieleen, että omassa Kuplassa oli sellainenkin hienous kuin öljylämmitin. Ja tarpeellinen laite olikin kovilla pakkasilla silloisilla öljyillä.
No mulla on niitä 2 :lol:

Yks on Kostossa kiinni, mutta siinä ei ole poistoproppua keskellä sistä laippaa missä lämmitinvastus on kiinni. Sen merkistä ei ole mitään hajua, tolppapiuhaakaan ei tullut auton mukana. Siksipä öljynvaihtoa hieman siistimmin hoitaakseni ja saadakseni Koston joskus tolppaankin, sain kaverilta sen nurkissa lojuneen Calixin vastaavan öljylämmittimen. Siinä on tosin puutteena ettei ole vastuksesta eteenpäin kaapelia eikä pistorasiaa, mutta luulisin sen löytyvän helpommin kuin tuon mysteerisen lämmittimen tolppajohdon.
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 1984
Liittynyt: 25.9.2003 2:31
Paikkakunta: Bönde
Viesti:

Re: Vanjan vaihdokas - "Hitlerin kosto" 1302S '72

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Viime perjantaina meinasi Kosto jättää tielle. Lopulta huomasin että puolan johto oli lähes irrallaan puolan päästä ja hieman jakajan kannenkin päästä. No, johto kiinni ja taas mentiin kunnes kohta alkoi taas pätkimään. Uusi tarjastus osoitti etä puolan johto oli taas hieman irti jakajan kannen päästä sekä ykköspytyn johto myös hieman irrallaan jakajan kannen päästä. Jakajan kansi oli äskettäin vaihdettu joten vaihdoin takaisin vanhan kannen. Uusi kansi oli Motonetin joku ihme tarvikeosa ja vanha kansi saksalainen Beru-kansi. Nyt ovat johdot pysyneet hyvin taas kiinni. Vaihdoin myös uuden puolan johdon varuiksi, vanhassa kun oli toinen pölysuojakumi ihan repaleinen.

Taas on Kosto pelannut "normaalisti". Normaalisti lainausmerkeissä, sillä siinä on ollut oiretta, ettei vastaa kaasuun ihan normisti. Epäilyn alla on polttoainelinjan häikkä etupäässä (tukkoinen suodatin? /vuotavat letkut / tai muu tukos?), tämä on tulollaan työnalle pikapuoliin. Tai sitten kyse on kiihdytyspumpun kalvosta tai alipaine säätäjän kalvosta. Meen huomenna näyttämään kaverille, niin tsekataan strobolla pelaako alipainesäädin normisti vai ei.
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 1984
Liittynyt: 25.9.2003 2:31
Paikkakunta: Bönde
Viesti:

Re: Vanjan vaihdokas - "Hitlerin kosto" 1302S '72

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Onko joku yllättynyt, että myin tän pois :lol: Sattu löytymään passeli ostaja. Kohta mennään taas mersukaupoille, tai ehkä vaihtelun vuoksi Saab?
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Vastaa Viestiin