Kannattaako ostaa Samara?
Re: Kannattaako ostaa Samara?
Katsokaa tuulilasi lehden ketosen palstaa helkkarin huolestuneita omistajilla autoilla ja minusta tosi vähän ladailijoilla siellä huolia. yli 400 sivua on kyselijöitä...katsokaa onko huippu autonne virheettömiä.
- Team perseauki racing
taisin tuonne kirjoittaa.. "mutta ennen kun taas joku alkaa että "kyl mulla on puol miljoona pelannu" niin muistetaan että on kyse venäläisestä laitteesta. rivistä jos otetaan kaksi niin toinen saattaa kestää isältä pojalle ja toisella et pääse portista ulos."pressa kirjoitti:Team perseauki racing kirjoitti:110 olisi vielä herkempi sähkövioille kuin samara..Olen minä sitten taas vaan niin tyhmä etten huomaa kuinka huono tuo satakymppi on. Olen itse sillä ajanut yli 120 tuhatta eikä ole ollut kuin yksi oikea sähkö vika ja senkin sain itse tinattua kuntoon. (ajonestolaite). Muita vikoja ei ole ollut, toki huollot teen säännöllisesti. Onneksi pian alan ymmärättää ettei tuo keksintö ole kunnossa ja vaihdan sen vaikka uuteen huntaihin, siihen saa vaihdossa 2 tuhannen hyvityksen...juippi11 kirjoitti:Ja 110:ssä voi olla enemmän vikaa huonolla tuurilla, kun on vielä monimutkaisemmat sähköt.
ps. vain antoikos näistä pätevimmän lausunnon ne jotka eivät omista satakymppiä?? Toki kymenlaakson kusipaitä vihtuttaa varmaan taas viikon...
ja en kyllä ole satakymppiä omistanut vaan perustan mielipiteeni korjaamossa työskentelyyn, koska jos sinne 110 tuli niin suurin osa korjauksista koski sähkövikoja.
mutta jos se nyt on sinulla toiminut niin oletko 100% varma että jokainen muu yksilö on samanlainen?
käsitääkseni olet itsekkin asentaja töissä, ainakin muistaakseni joskus kehunnu miten monella autolla olet työssä päässyt nosturille ajamaan. yhtään satakymppiä tuon sinun loistavasti pelaneen yksilön lisäksi et ole päässyt pellin alta kurkkimaan?
itse työskentelen päivittäin belaruksen ratissa, hintaansa nähden varsin oiva laite, tehoa riittävästi ja monen yllätykseksi polttoaine pihimpi kuin moni eurooppalainen. mutta on nuista sentäs realistinen kuva. varaosia ostaessa on pakko paketti avata jotta näkee onko käypäinen vaiko kuraa. uuden meinasin ensin ostaa mutta totesin että parempi katsoa muutama satatuntia ajettu että on lapsenviat pois.. ja hydrauli pumppua lukuunottamattta oli 800 tuntiin joko kaikki karsittu tai sitten niitä ei ollutkaan.
reviirinsä molemmat belkut merkkaa pihalle mutta niin tekee meitän koirankin joten ei haittaa....
siitä en pidä itsekkään että vehkeet heti lyttyyn haukutaan,varsinkaan ilman kokemusta, mutta taas toisin päin menee fanaattinen ylistäminen hutiin.
mihinkäs täällä aikanaan jaska hki,n kanssa päädyttiin?.. lie törppö ukko kun ei osannut satakymppiään käyttää, vaikkakin oli kohdalle sellainen tiistai versio sattunutkin. itse autossa kun ei voinnut vikaa olla.. pakosti käyttäjässä.
minusta jos kysellään kokemuksia niin voi kait niitä negatiivisiakin kirjoittaa...
p.s mistähän muuten johtuu että nuita satakymppejä saa ykkös satasilla vaikkeivat ole kovin vanhoja? huonoja ryssä vihaisia käyttäjiä?
paljonko noita näkee puoli miljoona ajettuina?
ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...
Jos pressalle ja tulpulle on sattuneet ne selvät keskiviikkoyksilöt Ladalta, niin onneksi olkoon. Valitettavasti laatu ei ole kaikissa yksilöissä yhtä hyvä, ja yksilön historiakin siihen vaikuttaa alkuperäislaatuakin enemmän. 110 tekniikaltaan lähes yhtenevänä saman tehtaan tuotteena tuskin poikkeaa kokoonpanonsa laadulta samanikäisestä Samarasta, todella hyvin toimivia yksilöitä mahtuu molemmissa joukkoon. Enemmissä osissa on tietysti aina enemmän vikaantumismahdollisuutta. Saisimpa omasta Ladastani taiottua niin hyvän että sillä voisi ajaa 120 tuhatta ilman sähkövikoja, 120 tai hyvinä aikoina 1200 km on nyt ollut paremminkin sähkövikojen väli. Vaikka aivan uudennahkea ja uudelta näyttävä, ikänsä sisätiloissa säilytetty auto jossa ei löydy selviä hapettumia tai enää löysiä liitoksia mistään. Muita vikoja ei kyllä minun aikana ole pahemmin ollutkaan. Huomisaamuna 200 km keikka Samaralla edessä joten toivottavasti tälle matkalle mahdollisesti osuva sähkövika sattuu muualle kuin laturiin. Ja pidän tuosta autosta kaikesta huolimatta, turha sitä on silti todellisuutta paremmaksi kehua vaikka olen väliin kehunutkin (uskon kyllä että ne 110:t pelaa kuten olette kertoneet). Tiedän myös nyt jo aikansa palvelleita Samaroita, jotka ei olleet maanantaiyksilöitä ja pelasivat ikänsä murheitta.
Aha, toinenkin samoja ajatuksia sisältänyt viesti kerkesi tulla
Aha, toinenkin samoja ajatuksia sisältänyt viesti kerkesi tulla
Samarassa ei kyllä pitäisi olla kovin kummoisia sähkövikoja, jos liittimet on kunnolla kiinni ja suojattu, johdot kunnossa, maadoituspisteet johtavat sähköä kunnolla ja kaikki on noin muuten kunnossa. On sähköiltään sen verran yksinkertainen auto, että kovin isoja vikoja ei voi tulla. Satakymppejä en tunne niin hyvin, niin niihin en sano mitään.
Mutta saahan jotkut rautakangenkin poikki.
Ja löytyyhän netistä se eräs blogi, jossa joku vei Samaran Delta-Auton korjaamolle jonkun tuulilasinpyyhinvian takia. Ensin Deltalta tarjottiin 400 euron hintaista sulakerasiaa (jonka saa varmaan venäjältä kympillä), ja sitten Deltan asentajat tekivät jonkun älyttömän hyppylankaviritelmän jolla vika "korjattiin". Tuollaisia patentteja kun autoihin kertyy niin ei ihme että sähkövikoja tulee.
En nyt löytänyt sitä blogia internetistä vaikka yritin googlettaa...
Mutta saahan jotkut rautakangenkin poikki.
Ja löytyyhän netistä se eräs blogi, jossa joku vei Samaran Delta-Auton korjaamolle jonkun tuulilasinpyyhinvian takia. Ensin Deltalta tarjottiin 400 euron hintaista sulakerasiaa (jonka saa varmaan venäjältä kympillä), ja sitten Deltan asentajat tekivät jonkun älyttömän hyppylankaviritelmän jolla vika "korjattiin". Tuollaisia patentteja kun autoihin kertyy niin ei ihme että sähkövikoja tulee.
En nyt löytänyt sitä blogia internetistä vaikka yritin googlettaa...
Viimeksi muokannut Smoppi, 21.3.2013 21:29. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭
Lada Samara 1500i -96
Tunturi Tiger Aqua -89
+ muita hienoja vehkeitä
Lada Samara 1500i -96
Tunturi Tiger Aqua -89
+ muita hienoja vehkeitä
eli osta samara 50 % voit onnistua ostamaan kunnon kayttoauton tai paska romun jolla ei paase mihinkaan.. Edelleenkin katsokaa ketosen tuulilasi sarjaa.....niihin nahen ainakin ladani on pelannut helkkarin hyvin.. on vahan ajettuja on paljon ajettuja...sanomista loytyy kaikenmerkkisista. rata kiskonkin saavat poikki.
Kuopiolaiset samara ja 110 miehet voitte ottaa minuun yhteytta yv.lla jos on vikoja .A. sahkoissa B.jossakin muussa niin katsotaan yhdessa voiko niihin vaikuttaa.....virittamalla pilalle laitettuja vehkeita en suostuneuvomaan. niihin on eri miehet.. parenpi jos deltaan ei tarvitse vieda. mulla aikomus kayda ollilla purkamassa samaran kojelauta ja tutkia sen sielun elamaa.. taalla parempi pitaa turpa kiinni..aina vaan hyppii paremmin tietavien varpaille.
En ole sahkomies mutta yleensa ladat tullut kuntoon ja muutkin osat.
Kuopiolaiset samara ja 110 miehet voitte ottaa minuun yhteytta yv.lla jos on vikoja .A. sahkoissa B.jossakin muussa niin katsotaan yhdessa voiko niihin vaikuttaa.....virittamalla pilalle laitettuja vehkeita en suostuneuvomaan. niihin on eri miehet.. parenpi jos deltaan ei tarvitse vieda. mulla aikomus kayda ollilla purkamassa samaran kojelauta ja tutkia sen sielun elamaa.. taalla parempi pitaa turpa kiinni..aina vaan hyppii paremmin tietavien varpaille.
En ole sahkomies mutta yleensa ladat tullut kuntoon ja muutkin osat.
Viimeksi muokannut t tulppu, 21.3.2013 22:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kyllä tuo minun auton tapauksessa on auton syytä, ei muut autot eikä muutkaan koneet ole minunkaan käsissä noin temppuilleet. Ja "uudessa" autossa pitäisi kyllä maadoituspisteet ja johdot olla valmiiksi kunnossa. Samaroiden vaihto päittäin saisi sinutkin muuttamaan mieltäsi, varmaan haluaisit perua vaihtokaupat melko pian.. Tämä auto on kirottu. Ei tässä pitäisi olla mitään poikkeavia virityksiä, siinä asussa ne sähköviritelmät on mitä on -87 tehtaalta lähtiessä olleet, jokunen apulaite vaihtunut välillä. Tosiasiassa en vaihtaisi tätä mihinkään, pelatkoon miten pelaa kunhan on olemassa tallin komistuksena. Pelastinhan minä jo tämän aikanaan paalaukselta (audiq nimimerkin ohjeella muistaakseni). Silloin oli pieni sähkövika liitoksissa auton sisäpuolella, mutta joku autoasentajaksi valmistunut tunari ei sitä mittaamalla löytänyt ja totesi hermostuksissaan auton paalausvalmiiksi, oli jo monta viikkoa seissyt mykkänä kadunvarressa. Paaliin melkein ehtikin. Aloittajan ei tarvitse näitä juttuja säikähtää, sillä minun tietämistäni yksilöistä tämä on se kaikista krapulaisimman maanantain Samara.Mutta saahan jotkut rautakangenkin poikki
- Team perseauki racing
ai niin unohdin, käyttäjässä aina pakosti vika... ja ei ainakaan minun tarvitse mitään palstoja lukea saati tv sarjoja katella että tiedän muissakin autoissa olevan vikoja, löytyy kalliimistakin sähkö onglemia, nykimisiä ym.. ja korjauksien hinnat tähti tieteellisiä.
vanhemman samaran sähköviat ilmenevät hyvin kosteilla keleillä.. ei ollut kerta eikä kaksi kun vesisateessa jossain parkkipaikalla isäukko pajotti saranaa.
nykyisin kun on venäjän varaosa paikat tiedossa voisinkin olla varsin kelpo laite, kuten tuolla kirjoitinkin.
mutta se mikä on erona tuohon uudessakaupungissa kasattuun niin vanhassa ei koskaan ollut johtojen katkeamis ongelmia keskeltä sarjaa eikä juuri liittimien juuresta.
eurosamaraan on johto jos toinenkin tullut tinattua.
satakymppi ei vielä kovin monimutkaisempi sähköiltään ole mutta, digitaali mittaria, sähkölasia ym.. eli lisää vikaantuvia kohteita.
lie olen sitten belaruksien vihaajakin, mutta kun virosta utelin näitä muovikonepeittoisia, niin lähes joka firmassa vastaus oli.. venäläinen ja electrik, ei hyvä, perus malli paremp.
ostin sitten perumallin.
tuo johtojen tinailu on jo 80 luvun chevyistä tuttua, ja pari omistuksessa ollutta yksilöä onkin sisältänyt enempi rosvoliittimiä kuin halpa hallin hyllyssä. eli päällisin puolin johto näyttää ehjältä mutta virta vain ei kulje, tai sitten kuori halkeaa ja nappaa maihin.
mikä piru siinä on kun näihin neukku/venakko tuotteisiin ei osata suhtautua neutraalisti.
vaihto ehot on että fanaattisesti sellaisella tunteen palolla jotta ei puutu kuin puna armejan kuoro taustalta, meuhataan miten ovat ylimahtavaa laatua johon ei voi tulla vikoja muuta kuin käyttäjän tyhmyydestä.
tai sitten ennen kun saat lausetta loppuu alkaa "joo ihan täyttä kuraa, naapurin kirkko kaverillakin oli sellainen"
minusta hintaansa nähden varsin oivia vehkeitä, mutta mahdollisuus on saada ikuinen mieliharmi tai sitten yksilö joka kestää isältä pojalle. tosin käytetyissä hajonta pienenmpää. halpana kulkineena ei toimivat yksilöt löytävät suht äkkiä paalaimen.
mutta kanttilampuissa en ole sähköjen kanssa taistellut muuta kuin sulakerasioita pari, pyöreä lamppuisessa ei niitäkään. ainustaan silloin tällöin sulakkeiden pyörittelyä.
rautakankea en ole kyllä poikki saannu, mutta hukkasin perhana viime syksynä kun suon reunalla reuhdoin pillariin telaa takaste.
kyllähän tulikin taas mieleen miksen ole toviin tänne kirjoittanut....
belkku foorumiln puolella sentäs myönnetään perus ominaisuudet
vanhemman samaran sähköviat ilmenevät hyvin kosteilla keleillä.. ei ollut kerta eikä kaksi kun vesisateessa jossain parkkipaikalla isäukko pajotti saranaa.
nykyisin kun on venäjän varaosa paikat tiedossa voisinkin olla varsin kelpo laite, kuten tuolla kirjoitinkin.
mutta se mikä on erona tuohon uudessakaupungissa kasattuun niin vanhassa ei koskaan ollut johtojen katkeamis ongelmia keskeltä sarjaa eikä juuri liittimien juuresta.
eurosamaraan on johto jos toinenkin tullut tinattua.
satakymppi ei vielä kovin monimutkaisempi sähköiltään ole mutta, digitaali mittaria, sähkölasia ym.. eli lisää vikaantuvia kohteita.
lie olen sitten belaruksien vihaajakin, mutta kun virosta utelin näitä muovikonepeittoisia, niin lähes joka firmassa vastaus oli.. venäläinen ja electrik, ei hyvä, perus malli paremp.
ostin sitten perumallin.
tuo johtojen tinailu on jo 80 luvun chevyistä tuttua, ja pari omistuksessa ollutta yksilöä onkin sisältänyt enempi rosvoliittimiä kuin halpa hallin hyllyssä. eli päällisin puolin johto näyttää ehjältä mutta virta vain ei kulje, tai sitten kuori halkeaa ja nappaa maihin.
mikä piru siinä on kun näihin neukku/venakko tuotteisiin ei osata suhtautua neutraalisti.
vaihto ehot on että fanaattisesti sellaisella tunteen palolla jotta ei puutu kuin puna armejan kuoro taustalta, meuhataan miten ovat ylimahtavaa laatua johon ei voi tulla vikoja muuta kuin käyttäjän tyhmyydestä.
tai sitten ennen kun saat lausetta loppuu alkaa "joo ihan täyttä kuraa, naapurin kirkko kaverillakin oli sellainen"
minusta hintaansa nähden varsin oivia vehkeitä, mutta mahdollisuus on saada ikuinen mieliharmi tai sitten yksilö joka kestää isältä pojalle. tosin käytetyissä hajonta pienenmpää. halpana kulkineena ei toimivat yksilöt löytävät suht äkkiä paalaimen.
mutta kanttilampuissa en ole sähköjen kanssa taistellut muuta kuin sulakerasioita pari, pyöreä lamppuisessa ei niitäkään. ainustaan silloin tällöin sulakkeiden pyörittelyä.
rautakankea en ole kyllä poikki saannu, mutta hukkasin perhana viime syksynä kun suon reunalla reuhdoin pillariin telaa takaste.
kyllähän tulikin taas mieleen miksen ole toviin tänne kirjoittanut....
belkku foorumiln puolella sentäs myönnetään perus ominaisuudet
Anteeksi taas kaikille siitä että minulla on toimiva satakymppi, ja ilmeisesti sitten olen fanaattinen kommunisti kun sattui tuollainen kohdalle.
Minullakin on toimiva 110.
Olen ajanut sillä itse 40tkm, tällä hetkellä mittarissa 180tkm. Ainoat viat on olleet vuotava takajarrusylinteri, takalunkan avausmoottorin jumiminen (korjattu lisäjousella) sekä vilkkuviiksipaketin kiinnityspannan katkeaminen (korjattu asentamalla paketin taakse 2 nippusidettä rinnakkain) sekä 1 virtalukon pohja joka ei antanut startille herätystä. (kaikki nämä viat ilmoittivat itsestään jo ostohetkellä).
Edellämainitut osat on samoja kuin Samarassakin, poislukien takalunkan avausmoottori.
Olen ajanut sillä itse 40tkm, tällä hetkellä mittarissa 180tkm. Ainoat viat on olleet vuotava takajarrusylinteri, takalunkan avausmoottorin jumiminen (korjattu lisäjousella) sekä vilkkuviiksipaketin kiinnityspannan katkeaminen (korjattu asentamalla paketin taakse 2 nippusidettä rinnakkain) sekä 1 virtalukon pohja joka ei antanut startille herätystä. (kaikki nämä viat ilmoittivat itsestään jo ostohetkellä).
Edellämainitut osat on samoja kuin Samarassakin, poislukien takalunkan avausmoottori.
Minä varmaan sitten olen se valehteleva kommunisti.. 2vuoteen yhden sulakkeen kiristänyt kohdalleen.. Yhden takavalon häiriön tavannut ja sekin valo kopaittamalla parantunut.... Vanhoja korjaamattomia vikoja rekisteri valot ei pala vieläkään mutta ne korjataan kesällä tai jos virkavalta käskee ennen en korjaa ei vaikuta ajamiseen.... Että ei kanata ostaa vanhaa tai uuttakaan ladaa vaan kannattaa ostaa oikea Auto.... Uuden karkea. Max2vuotta vanha... Kuhan ei ladaa.. Katsokkaan .... Jääpähän valehteville kommareille enempi autoja... Mulla ainakin seuraava auto jos rahaa1000 € niin se on Lada.. Jos 25000 tai yli niin sitä en tiedä vielä....chevy kiva himoittais .vaikka se on ladan kakka tekniikalla mikä ei kestä käyttöä...
Ette te taaskaan uskoneet että toimivien satakymppien (tai samaroiden) olemassa oloa ei kiistetty tai sellaisen omistajia sanottu valehtelijaksi, kyllä minä uskon että jotkut niistä toimii. Minun Samarakin toimi tällä kertaa. Kateellisena katselen yhtä päällisinpuolin rumempaa Samaraa, joka maksoi 100e 5 vuotta sitten. Ei omistaja ole ollenkaan samanlaista sähkövikojen kanssa kamppailua harrastanut sen kanssa, mitä minä tämän monta kertaa vähemmän ajetun kanssa. Tosin tämähän maksoi 0 e.. Eikä hän edes huolla sitä juuri mitenkään, tuskin on vaihtanut öljyäkään montaa kertaa. -96 Samara on.
Omassa 110:ssa 2001 on ainoa sähkövika ollut tuo virtalukon pohja.
Siskoni 111:ssä 2000 taas on vähemmän sähkölaitteita kun on ns pappamalli, ei sähköllä toimivia ikkunoita eikä keskuslukkoa. Siitä huolimatta on siihen saatu sopimaan enemmän sähkövikoja vaikka ajetut kilometrit on molemmissa samat. Osittain nuo sähköviat johtui edellisen omistajan laiminlyönneistä. Nyt kun viat on saatu korjattua on silläkin ajo huoletonta.
En tiedä sitten onko esim 2000 vuosimallin Samara jotenkin parempi sähköiltään kuin vastaavan vuosimallin 110.
Molempiin malleihin sopii hyviä ja huonoja yksilöitä, hyvät yksilöt on niitä joista omistaja on korjannut lastentaudit pois ja huonot niitä joilla vain ajeltu menemään pienistä ongelmista piittaamatta.
Uskoisin ettei 150tkm ajetussa voi kovin montaa vikaa olla ns. tehtaan jäljiltä vaan on ollut pakko korjata matkan varrella.
Siskoni 111:ssä 2000 taas on vähemmän sähkölaitteita kun on ns pappamalli, ei sähköllä toimivia ikkunoita eikä keskuslukkoa. Siitä huolimatta on siihen saatu sopimaan enemmän sähkövikoja vaikka ajetut kilometrit on molemmissa samat. Osittain nuo sähköviat johtui edellisen omistajan laiminlyönneistä. Nyt kun viat on saatu korjattua on silläkin ajo huoletonta.
En tiedä sitten onko esim 2000 vuosimallin Samara jotenkin parempi sähköiltään kuin vastaavan vuosimallin 110.
Molempiin malleihin sopii hyviä ja huonoja yksilöitä, hyvät yksilöt on niitä joista omistaja on korjannut lastentaudit pois ja huonot niitä joilla vain ajeltu menemään pienistä ongelmista piittaamatta.
Uskoisin ettei 150tkm ajetussa voi kovin montaa vikaa olla ns. tehtaan jäljiltä vaan on ollut pakko korjata matkan varrella.

- Team perseauki racing
ei se näköjään mene jakeluun,se että jos ilmottaa että niissä voi olla vikaakin alkaa suu vaahdossa meuhkaaminen vaikka kukaan ei olisikaan lyttyyn haukkunu. taitaa ollakkin osalla meuhkaajista ollut ongelmia kun nuin kärkäästi pitää puolustamassa olla. mites se sanonta meni, se koira älähtää mihin kalikka kajahtaa.juippi11 kirjoitti:Ette te taaskaan uskoneet että toimivien satakymppien (tai samaroiden) olemassa oloa ei kiistetty tai sellaisen omistajia sanottu valehtelijaksi, kyllä minä uskon että jotkut niistä toimii. Minun Samarakin toimi tällä kertaa. Kateellisena katselen yhtä päällisinpuolin rumempaa Samaraa, joka maksoi 100e 5 vuotta sitten. Ei omistaja ole ollenkaan samanlaista sähkövikojen kanssa kamppailua harrastanut sen kanssa, mitä minä tämän monta kertaa vähemmän ajetun kanssa. Tosin tämähän maksoi 0 e.. Eikä hän edes huolla sitä juuri mitenkään, tuskin on vaihtanut öljyäkään montaa kertaa. -96 Samara on.
tuo on kaikkien koomisin "ostakaa joku uus auto niin siinäs sitten näätee nänäänää" vaikka onkin mainittu että hintaansa nähden hyvä kampe. sekaan sattuneista sattumista huolimatta.
mutta bmw,tä mitenkään ylistämättä tai mainostamatta niin väheni itsellä käsien paskaantuminen kun isäukolle tuli erässä vaihtokaupassa samaran tilalle 525 vm 92 bemari. reipas 300 000 tuhatta mittarissa ja puoleentoista vuoteen ei ole tarvinnu rassata,(koputettaan puuta) toista oli samaralla, parin kuukauden välein tuli puhelu että nykii tai tule hinaamaan, pakkanen kun meni alle 15 niin kaapeleilla jeesaamaan. mutta käyttäjän vika.
toki tuohon peniksen venyttiimeen maksaa osta monin kertaisesti ja huomattavasti hankalampi remonttikohdet ja jos automaatti lootaan tulee jotain on tuon ikäisen kohtalo lähinnä purkaminen.
omissa ajoneuvo hankinoissa kannatan yksinkertaisuutta, sekä osien hintaa. pakkasesta pitää lähteä ja perus työkaluilla pitää tien päällä saada edes sellaiseen kuntoon että kotiin pääsee nilkuttamaan, joten en tee elämäni huonointa sijotusta ja osta uutta länsimaista autoa.
pressaakin pidin ok tyyppinä live jutusteluiden perusteella, mutta näköjään rapakmyppi noussu päähän, kun ei muuten osaa tekstiäkään lukea kuin rivien välistä negatiiviset kohdat.
mutta ei voi muuta sanoa kuin hohhoijaa... on teillä jutut. paljon varmaan vetää uutta porukaa kerho tälläisella asenteella
Samaran sähköt ovat ihan oikeasti niin yksinkertaiset, että jos ne käy kerralla kokonaan läpi ja käy kuntoon, niin niitä ongelmia ei voi esiintyä sen jälkeen. Ruiskun johtosarja vain vähän epäilyttää, kun on niin paljon ohuita johtoja, mutta se sekä kaasari- että ruiskumallista löytyvä perusjohtosarja nyt ei vain voi olla toimimatta, jos on kunnossa. En toki kiistä, etteikö siellä voisi tehtaan jäljiltä olla joku liitos löysällä tai ikivanhan auton kyseessä ollessa huono kosketus, joka vain ei tule ilmi tai korjaannu käymättä autoa perusteellisesti läpi. Kaasari-Samarassa ei kyllä ole kovin paljon läpikäymistäkään. Parissa tunnissa hinkkaa vaikka hammasharjalla ja irrotusöljyllä joka ikisen liittimen ja jos löytää hapettumia, huonokuntoisia johtoja tms. niin tulee ne korjattua.
☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭
Lada Samara 1500i -96
Tunturi Tiger Aqua -89
+ muita hienoja vehkeitä
Lada Samara 1500i -96
Tunturi Tiger Aqua -89
+ muita hienoja vehkeitä
katselin just nettiautosta ladan hintaluokka kilpailijoilta..siis uutena saman verran maksaneita suunnilleen... suzuki alto yksi yli 160 ajettu myytavana paa asiassa alle sata tuhatta ajettuja. kia pikanto yksi 150 ajettu loput paa asiassa alle sata tuhatta ajettuja... etta miksi nailla autoilla ei ole ajettu 300 tuhatta tai yli... ostajat varmaan samanlaisia kuin lada autoilijat etta ajan niin vahan etta mulle tammoinenkin riittaa... Jos minakin ajaisin vaikka 25000 vuossa niin autoni ei valttamatta olisi lada,,, mutta ei se myoskaan olisi mikaan 200-300 tuhatta ajettu auto... vain jotain ihan muuta. jos tyo paikka vaatis edustettavuutta niin luksus auto. ja se vaihdettais kun on tuhkakuppi taynna karkkipaperia.
etta mina ostan auton niin sanottuun tarpeeseen . en siihen etta auto on kallinpi kuin naapurilla tai parempaa merkkia.
etta mina ostan auton niin sanottuun tarpeeseen . en siihen etta auto on kallinpi kuin naapurilla tai parempaa merkkia.