Zhiguli olutta valmistaa nykyisin ainakin Pärnu Õlu, joten luulisin sieltä kantista parhaiten löytyvän, on sitä tietysti muuallakin, en pysty tähän hätään vaan sanomaan. Enkä ole sitä edes itse maistanut. Toi kommentti ^ oli pelkkä heitto.
Kuulin huhua, että Suomen Lidl myy ne oluet, mitä ei keski-eurooppalaiset jostakin syystä halua ostaa . Pitäneeköhän paikkaansa??? Maultaanhan ne eroavat kotimaisten valmistajien tuotteista jonkun verran. Teho lienee kuitenkin sama?
Veli Aapee kirjoitti:Kuulin huhua, että Suomen Lidl myy ne oluet, mitä ei keski-eurooppalaiset jostakin syystä halua ostaa . Pitäneeköhän paikkaansa??? Maultaanhan ne eroavat kotimaisten valmistajien tuotteista jonkun verran. Teho lienee kuitenkin sama?
minä taas kuulin että ne lidlin pöllö-öljyt sisältää jotain ihme aineita jotka sotkee mahan oikein kunnolla... siis kun useemman juo putkeen... liekkö sitten niitäkin kaljoja "jatkettu" jollain möhnällä.
itse ostin eilen korillisen lapparia kun sai niin halvalla 15.90euroo pantteineen, eikä tosiaankaan ollut kallista. alkuun meinasin ostaa jonkun sandels 12päkin muttakun sen hintaan pari euroa lisäs niin sai jo kopan toista merkkiä, joten määrä meni laadun ohi...
"I can speak for every guy in this room here tonight. Guys, if you could blow yourselves, ladies, you'd be in this room alone right now. Watching an empty stage." -Bill Hicks
Hrungnir kirjoitti:Näin joulun alla keskityn juomaan Jouluolutta kun se on niin mahtavan makuista. Muuten aina ostan sandelsia vaikka kallista onkin. Laatu maksaa
Nythän on liikkeellä huhua, että Olvin jouluolut olis ihan tava Olvi-keppanaa; ainoana erona tavalliseen jouluetiketti. Lieneekö perää? Sandels on ihan maukasta...
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
Saksassa olueeseen saa laittaa vain mallasta,humalaa ja vettä eikä resepti ole muuttunut 400 vuoteen.Siellä se luetaan elintarvikkeeksi.
Suomalaiseen olueeseen lisätään hartsia,joka kuivattaa limakalvoja.Luistavan laturinhihnan pidon lisäämiseen se on suorastaan lyömätön.Korillinen tätä taikajuomaa suorastaan liimaa kielen kitalakeen kiinni .
Tuntunut aivan sama olevan, sitä halvinta ostanut. Tänään tuli lidlistä haettua reilulla 25€:lla jouluksi. Jos pärjäilisi kun kesältä vielä virosta tuotua 80 volttista saaremaatakin jäljellä.