
siinä parkanon naapurikyläs

mulla on rakenteilla 86vuoden 1200l ei pahas kunnos. kytkin jumis kone lähti käymään seissy montavuotta.
TOVERI NIVA kirjoitti:Tee semmonen pikku käytännän pila sille lumikasassa seisovalle nivalle.
Kirjota ostotarjous vaaleanpunaselle paperille, taittele se ja laita minigrip pussissa ovenkahvaan roikkuun. Eli naamioit sen ostotarjouksen siirtokehtuslapuksi niin ainakin huomataan!
Kylläpä lähti jeepit halvalla, mutta sitten kun ruvetaan aatteleen noitten heikkouksia verrattuna nivaan: jeepit ja pitkäpajero isoja ja kömpelöitä,jeepit hörppäsee bensaa viälä enemmän ku niva, pajerossa rassaa kauhee rieselvero,suzuki on niin woihan wanha wihtahousu pieni ja isuzu ei ikinä auto osannu tehäkkään. Toi Suzna oli kyllä aika kallis mutta niiläkin nykyään hintaa ku on suosittu offikaara.,_,/ukka kirjoitti:Eipä ois joku vuosi taaksepäin uskonut, että nivasta joutuu maksamaan enempi ku ns. "länsimaastureista", ja vieläpä uudemmista, muutama esimerkki:
Jep, eipä nuo lehti/vääntövarsi alustat mitään offi alustoja ole. Mutta jos tarvii päästä liikkeelle silloin ku ei aura-autot oo vielä teitä auraillut, pitää joskus vetää isompaa kärryä, eikä oo metsä ajoa vaan ehkä joskus huonolla kelillä mökillä käyntiä, niin silloin nuo pidemmät/raskaammat/tehokkaammat maasturit ovat kyllä parempi valinta. Jos taas on tarvetta möriä metsässä, ei tarvitse ajella paljoa matka-ajoa, eikä oo raskaamman kärryn vetotarvetta, niin valinta päätyy pieneen ja ketterään. Käyttötarkoitus ratkaisee.TOVERI NIVA kirjoitti:Ja vielä:
Lehtijousitettuja pah, kaatuu heti kun näyttääkin kivee jonka päälle pitäs kiivetä ja isuzussa on vääntövarret edessä,kierrejouset maasturiin ja pídetään ne vääntövarret niissä pösöissä
Suosittelen tulemista! Siellä se action on, #ladakerhon ohella...TOVERI NIVA kirjoitti:Laitetaan nyt tänne ku toi Irkki-threadi on lukittu eli #ladakerholla on nyt erikoistunut alajaosto #nivakerho, päivisin siellä ei muutaku mä oppina päivystän mutta ehtoolla on nivajuttelua kaikki kynnelle kykenevät paikalle.