Mistä vuodesta asti olet ajellut Ladalla?

Äänestykset, mielipidemittaukset yms.
foma
Viesti:

Viesti Kirjoittaja foma »

Kortin sain -98 ja pari kuukautta myöhemmin lada löysi kodin.
Iigori

Re: Mistä vuodesta asti olet ajellut Ladalla?

Viesti Kirjoittaja Iigori »

No ladalla oon ite vasta ajanut 2004 kesästä saakka täähän päivän. Ostin Ladan ihan sen vuoksi et yleensäkin jengi puhuu et hitsi ois siistii jos ois lada ja kuitenkin ostaa jonkun huonon riisikuppi auton. Meninpä sitten kauppaan ja ostin sen sieltä näytön vuoksi aluksi etten puhu paskaa kavereille ja nyt oon ihan koukussa kyseiseen autoon pois myynnistä ei oo mitään tietoa on se vaan niin hieno peli varsinkin talvella etten ihan heti pois myy tai vaihda mihkään.

Toki ladoja meillä oli faijalla kaksikin kappaletta kun olin kersa, mutta eipä niillä sillon tullut ajeltua.
21043

Viesti Kirjoittaja 21043 »

Ensimmäinen Lada vuonna -82, nyt on seitsemäs menossa. On siinä tosin välillä muitakin ollut (96 Saabbi ja pari Fiattia).
aropupu

ladalla kulkee....

Viesti Kirjoittaja aropupu »

sain ladan v.2001..ihka ensimmäinen autoni.tieliikenteessä se on ollu 11.2001 asti.siihen on suorastaan rakastunut tänä aikana mitä olen pöristellyt sillä..
kapa

Viesti Kirjoittaja kapa »

Ekan Ladan ostin 2000 syksyllä. Hakuehtoina oli halpa, mahdollisimman yksinkertainen ja luotettava, takavetoinen auto. Joten valinta osui tottakai Ladaan. Tämä Lada koki hieman muutoksia ja myin sen 2002 keväällä. Nykyään käyttöautona muun merkkinen kuin Lada, toki yksi Ladakin on omistuksessa, odottamassa täysremonttia.
- Ladoja vaan joka jätkälle niin ei tarvitse olla katkera naapurille -
jykä

Viesti Kirjoittaja jykä »

Eka Lada odotti pihalla kun autokoulusta poljin fillarilla kotiin 21.6.1995, 1200:nen -78 kiiltävän musta VFTS levikkeillä ja spoilereilla :lol:

Sen jälkeen Ladoja on ollut minulla jo reilut 20kpl ja väliin on mahtunut pari Ladatontakin vuotta. Tällä hetkellä 2 Ladaa ja osia loppuiäksi :shock:
peurajussi

Viesti Kirjoittaja peurajussi »

toissavuonna aloitin ladalla ajelun kun ei muutakaan peltoautoa ollut tarjolla
Staalo

Viesti Kirjoittaja Staalo »

Ladailu aloitettu uudella 1200 L vm-87:lla, joka on vieläkin tallissa odottamassa kunnostusta - sille kertyikin 15 vuoden aikana runsaasti kilometrejä. Hulluuden puuskassa tuli pari vuotta sitten hankittua Peugeot 406 V6, joka on nyt ollut ajopelinä, mutta uudemman käyttöladan ajattelin hankkia pikapuoliin, kunhan saan muijan pään käännettyä ja sille (ladalle, ei muijalle) parkki- ja rassailutilaa.
Hellu

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Ensimmäinen ihka oma auto eli Lada 1200 -84 löysi kodin luotani keväällä 2003. Pelastin kaunottaren uuteen elämään tätini heinäladosta (hirmu työ oli olkien nyppiminen konehuoneesta ja sisätiloista..)

Tällä Ladalla opetteli sekä äitini että minä ajamaan metsäteillä ennen korttiemme saamista, sukukalleus siis.

Ennen ko. auton omistussuhteiden vaihdosta ajelin äitini Ladoilla (hänkin halusi samanlaisen punaisen paholaisen kuin sisarensa, vrt. yllä) ja meno on ollut hurjaa!

->H
ladamaster

Viesti Kirjoittaja ladamaster »

1987 ostin ensimmäisen 1200L mallin käytettynä.
Olen omistanut tähän päivään saakka ladoja seuraavasti
- Viisi 1200L mallia
- Kolme Samaraa
- Yksi 2106
- Yksi 110

Nykykanta Eurosamara, 2103 ja Audi 6 avant tiisseli
zetagi

Viesti Kirjoittaja zetagi »

Vuonna -95 nappasin Isäni ja Veljeni entisen Lada 1200L -81:n tallin perukoilta. Sitä sitten rassattiin kaverin kanssa ajokuntoon. Samalla tuli tutuksi Ladan tekniikka. (Paljon on vielä opittavaa)
Vuonna 2003 ostin nykyisen menopelin 1500S -89. Vaihdelaatikko oli paskana, joten vaihdettiin tuosta L:stä laatikko.
Lada-Mies

Viesti Kirjoittaja Lada-Mies »

jo vuodesta 2005 :lol:
Vaz-21013 '88 x2
Vaz-2102 '72
Vaz-2102 '73
Vaz-21023 '84
Vaz-21023 '85
Vaz-21053 '92
Vaz-21072 '86

+ pari Eliteä, 2xFSO, Wartburg ja paljon muuta..

Сделано в CCCP
povenza

Viesti Kirjoittaja povenza »

Viime vviikonlopusta. Miksikö?
1) Koska ihminen on olemassa :D
2) Koska Lada on olemassa 8)
3) yksin ei ole kivaa :oops:
4) Kaikki maailman Ladistit yhtykää :mrgreen:
5) Peugeot hajosi :evil:
Doniv Povenza
Larzan

Viesti Kirjoittaja Larzan »

No tuossa toissa kesänä tuli tuo Lada laitettua kesäautoksi.
Vielä tuntuu olevan kesää jäljellä..
Eipä oo vielä käyny mielen vieressäkään "paremman" auton laitto, on meinaan ollu sen verran varmatoiminen peli.
jta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jta »

2001 vuoden lopusta tuo nappis tähän taloon eksyi eikä kyllä vielä ole pois lähdössä pitkään aikaan. Ja syynä ladan hankkimiseen oli se että piti saada luotettava, halpa ja helposti huollettava auto.
Vastaa Viestiin