Käyttöautohan tämä on. Olishan tuossa tallissa käytettävissä -95 1.8i riisikippo, mutta tällainen takaveto ja muutenkin letkeä peli on vienyt voiton. Pidemmässä matka-ajossa toi mazda on sitten mukavempi kun vaihteitakin on enemmän ja välitykset pidemmät. Toisaalta sellaista matka-ajoa ei vielä ole ollut että tarvitsisi VAZ jättää pihaan kylmäksi.
Käyttövehje, niikuin kaikki autot tähän asti (jos ei paria peltoautoa penskana lasketa)... Parkkiruutuun pihalla on hiukkasen hankalampaa kovin montaa harraste-autoa ujuttaa. Kiinnostuskin on yleensä ollut enempi sen suuntainen, että kunhan paikkojen A ja B välillä joutuu viettämään mahdollisimman vähän aikaa konepelti ylhäällä, niin hieno homma... Ja veikkaan että nousisi melkoinen älämölö, jos alkais atsteekin letkuja isompaa osaa kaapeissa enemmälti notkumaan...
Ei kuule, ei näillä työläisen tuloilla mitään autoa harrasteta, ainakaan opiskelun lomassa. Täytyy kyllä myöntää, että panokset Ladaan, rahallisesti ja muuten menee kyllä melkeen harrastusasenteella ja kaikki korjaukset pyrin tekemään ite....
Korkeintaan voisin sanoa, että harrastan ladan pitämistä hengissä.
Meitin perheessä tuo on yhdistetty jokapäiväinen perheauto ja harrasteajoneuvo. Hieman hankala yhdistelmä, ainakin kun ensi kesänä olis tarkotus ruveta pistämään peltejä uusiks ja uutta väriä pintaan. Pitänee vissiin sitä ennen hommata toinen tilapäiseksi käyttöpirssiksi kun toinen on työn alla.