No joo, Anjalankoskella torstai aamulla keli oli ihan normaali, myräkkä sattui tulemaan vasta joskus päivällä. Ja illalla ajelin kotia päin vt15 pitkin. Ydessä risteyksessä edestä käänty joku auto pois, ja kilsan päässä oli rekka, jonku "perään" ajattelin lähtä, no vitonen oli silmässä ja vauhtia joku 70-80, painoin hieman kaasua kiihdyttäkseni vauhtia, ja perä rupesi tulemaan sivulle, ja totesin että taipaapi olla VÄHÄN turhan liukas keli pitää mtn vauhtia. Ja loppu matkan ajelin 70-80km/h kotia kohti. Pahimmellaan auto ihan normaalissa ajossa suoralla tiellä lähti "heittelehtimään".
Joo no kyllä noilla kitkarenkailla huomaa hyvin milloin on pitoa ja milloin et...
Joo kun tuossa tammikuun alussa olin autokoulun toista vaihetta suorittamassa, niin ajo-opettajat kertoivat kun olivat päässeet kokeilemaan ihan uusia autoja joissa oli kaikki herkut (abs, sun muut). Ja sanoivat että ne kaikki apulaitteet on päällä, ja sitten kun lähtee lapasesta, nii ei ole mtn tehtävissä... Eli kyllä nuo apulaitteet tavallaan on osasyy tuollaisiin kolareihin, eli siis se että kyllä tällä voi hyvin ajaa 120km/h joka kelissä, eli vika on ratin ja penkin välissä...