4piste ruisku + isompi turbo + peräremppa
Nyt taas jaksoi vähän jatkaa, eli eilen vaihdoin kannen ja tänään tein johtosarjaa sen verran että sai koitettua käyntiin.


vielä pitää johtoja niputtaa ja turbo kiinnittää, nyt roikkuu pelkkien öljyletkujen varassa. ja sitten armotonta säätämistä.


vielä pitää johtoja niputtaa ja turbo kiinnittää, nyt roikkuu pelkkien öljyletkujen varassa. ja sitten armotonta säätämistä.
Vapari ei ole vaihtoehto.
voimaa
voimaa
- ladoilla radalle
- Viestit: 883
- Liittynyt: 12.8.2005 20:20
- Paikkakunta: Joutsa/Heinola
Niin on ja päältäpäin auto on vielä konetilaakin kamalampi.Stefa kirjoitti:on se ruma
edit: nyt on jo turbokin, hiukan on rumasti vinossa sekin mutta kunhan nyt vaan toimii

Konekin rupeaa olemaan jo niin hyvissä säädöissä ku ajamatta pystyy, eli käynistyy hyvin ja vastaa kaasuun.
Vapari ei ole vaihtoehto.
voimaa
voimaa
Nyt on jo pieni testilenkki tehty, Ahtoputkistossa muutama ylimääräinen letkun reikä joita ei ollu tukittu joten ahdot nousi vain 0.5bar asti, mutta silti tuntui voimaa olevan kohtuullisesti. Ja säädöt osui kerrasta melko lähelle seosmittari pysyi melkein koko testilenkin aikana puolessavälissä.
Vapari ei ole vaihtoehto.
voimaa
voimaa
Nyt tuli sitten taas vaurio, rupes öljynpaine valopalamaan. Pysähdyin tien sivuun ja tarkistin että koneessa on öljyä, ja koska kotia ei ollu enää kuin 1km niin ajattelin että paineen rajoitus venttiili vain jumittaa ja kyllä sielä vielä sen verran kiertoa on että kotia pääsee ilman suurempia vaurioita. Kyllä kotia pääsikin eikä kone pitäny mitään sivuääniä, mutta tänään kun rupesin tutkimaan niin huomasin että kun virran jakajan reiästä katsoo konetta pyöritellessä niin ei pyöri koko öljypumppu, menny öljypumpun käyttörataasta hampaat sileäksi. Laakerit luultavasti on sitten ainakin luultavasti loppu, mutta toivotaan että kampi on pysyny ehjänä.
edit: nyt on auki ei edes laakereissa ollu pahoja jälkiä öljyäkin oli vielä välissä.

edit: nyt on auki ei edes laakereissa ollu pahoja jälkiä öljyäkin oli vielä välissä.

Vapari ei ole vaihtoehto.
voimaa
voimaa
Erittäin kurja juttu. Ei taida ruskien metallit kestää kovin isoja tehoja. Vai olisiko tuolla vialla ollut joku erityinen syy?
Tulipa mieleen että volkkarin dieselmoottorin öljypumppu onkin ihan fiksu koska se on kytketty suoraan kampiakselin päähän eikä täten systeemissä ole hammasrattaita heikkona lenkkinä.
Tulipa mieleen että volkkarin dieselmoottorin öljypumppu onkin ihan fiksu koska se on kytketty suoraan kampiakselin päähän eikä täten systeemissä ole hammasrattaita heikkona lenkkinä.
- ladoilla radalle
- Viestit: 883
- Liittynyt: 12.8.2005 20:20
- Paikkakunta: Joutsa/Heinola
ilkkahy kirjoitti:Erittäin kurja juttu. Ei taida ruskien metallit kestää kovin isoja tehoja. Vai olisiko tuolla vialla ollut joku erityinen syy?
Tulipa mieleen että volkkarin dieselmoottorin öljypumppu onkin ihan fiksu koska se on kytketty suoraan kampiakselin päähän eikä täten systeemissä ole hammasrattaita heikkona lenkkinä.

124/2101 practical beauty