woihan wanha wihtahousu KOMMUNISTI!!!!!!!!
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
"puhuttiin vähemmistön enemmistöläisistä ja enemmistön vähemmistöläisistä tai jotain sinnepäin ja ne kinas keskenään, että kummat oikeita kommareita."
Jos ei jatkettais tätä, alkaa pian näkemään punaista. Voi olla nimittäin jollekulle arkakin paikka.
Senverran muistelisin, että esim Jakke Laakso ajoi eduskuntaan Samaralla. Eli kun tuli ensi kerran valituksi, niin taisipa Hesarissakin olla juttua eduskunnan ainoasta ladasta. Luulen, että mies on rikastuttuaan vaihtanut autoa.
Kyllä se joskus 70 -luvulla oli kommarien mielimerkki, mutta niin oli siihen aikaan muidenkin.
Nyt kun Venäjä ja Kiinakin kapitalistisoituu vauhdilla, mitä mahdollisuuksia meille jää. Pitäisikö alkaa rahtaamaan Kuubasta näitä vanhoja amerikanrautoja...
Jos ei jatkettais tätä, alkaa pian näkemään punaista. Voi olla nimittäin jollekulle arkakin paikka.
Senverran muistelisin, että esim Jakke Laakso ajoi eduskuntaan Samaralla. Eli kun tuli ensi kerran valituksi, niin taisipa Hesarissakin olla juttua eduskunnan ainoasta ladasta. Luulen, että mies on rikastuttuaan vaihtanut autoa.
Kyllä se joskus 70 -luvulla oli kommarien mielimerkki, mutta niin oli siihen aikaan muidenkin.
Nyt kun Venäjä ja Kiinakin kapitalistisoituu vauhdilla, mitä mahdollisuuksia meille jää. Pitäisikö alkaa rahtaamaan Kuubasta näitä vanhoja amerikanrautoja...
Kyllä sinne Seppäsen Eskokin ajoi pitkään kanttiladalla. Ilmeisesti vaurastuttuaan sitten vaihtoi Samaraan. Nykytilannetta en tiedä, liekö sen verran kapitalistisoitunut, että ajelee nykyään oikein länsiautolla tai "länsi"autolla, vai onko pysytellyt 110:ssä...corona kirjoitti:Senverran muistelisin, että esim Jakke Laakso ajoi eduskuntaan Samaralla.
Tuossa on asennetta....., noin minäkin olen ajatellu..Pöhö-Andrei kirjoitti:Minulle eivät hitsi.

Kyllähän Ladan omistajalle aina virnuillaan, joskus suorastaan vi***illaan, mutta olen laskenut sen lähinnä kateellisten panetteluksi...

Tosin moni vanhempi Lada-kuski on antanut valtaisia kehuja noista varmoista ja lämpimistä sekä niin edullisista ikiliikkujista...

Onko se hitsi, kun vähempiälyiset ilmaisee itseään? Ajattele nyt, jos joku ihan asiakseen hyppää taksin takapenkiltä huuteleen jotain älyttömyyksiä, onko sillä "kaikki ihan kotona"?Pöhö-Andrei kirjoitti:Minulle eivät hitsi.
Meillähän on näitä avohoidossa, luulin tosin, että osastolla 3B ja 3T, mutta ilmeisesti sosiaalihuolto on niin tasokasta, että taksipotilaitakin löytyy.
Taitaa SKP edustaa enemmän stalinismia..Misha kirjoitti:Mä oon ainaski maolainen. Oon maolaisliittoakin aina äänestänyt![]()

Itseäni pidän kyllä marxilaisena, mutta en "kommunistina". Termi kun viittaa lähinnä ns. reaalisosialismiin. Lada ei kuitenkaan ollut omalla kohdalla mitenkään poliittinen valinta, vaan perustui painaviin järkisyihin. Hani itehän on melkonen kommari..(sirppi&vasarakin kyljissä)

- Mosse-Aksu
Minä se olen sitten ollut kaksi kertaa natsina, neljä kertaa kommarina, kaksi kertaa liittoutuneiden joukossa ja nytkin olen vinosilmäinen kommunistifasisti.laaarrd kirjoitti:Taidankin sitten olla natsikommunisti, kupla oli ensin ;DNonnis kirjoitti:Tai kupla-VW -kuskiapressa kirjoitti:niinpä
tuntuu olevan sallittua huutaa ladakuskia kommunistiksi
mutta pahennusta varmasti herättäisi huutaa mersukuskia natsiksi
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
Ladalla ei tänäpäivänä mielestäni ole mitään tekemistä kommunismin kanssa jos on muistanut vaihtaa kalentereita. Ainakin jos ideologiaa haetaan sen valmistusmaasta. Kapitalistisempaa ja uusliberaalisempaa valtiota kuin nykyinen Venäjä saa hakea. Esim. Putinin ajamat uudet Venäjän työlait rajoittavat työläisten järjestäytymistä voimakkaasti ja käytännössä esim. lailliseen lakkoon ryhtyminen on käytännössä mahdotonta.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
-
Kommunisti
Kannattaisi olla ylpeä jos kommariksi sanottaisiin.
Re: Kommunisti
Tottapa tuokinKALERVO 1963 kirjoitti:Kannattaisi olla ylpeä jos kommariksi sanottaisiin.

Tuo oma harrastekulkine on punainen ja kyljissä sekä konepellissä on keltaisella sirppi ja vasara.
Kuitenkaan itselläni ei ole juurikaan poliittista vakaumusta. Huvituin hieman kun maalasin tuon sen enempää suunnnitelmiani levittelemättä ja sitten isä-ukko näki sen, vakaana vanhan linjan kokoomuslaisena oli jo aika huolissaan
Nykyään koen ongelmana sen että ihmiset eivät ole enää mitään mieltä. Itselläni on aika vahvojakin mielipiteitä, mutta en osaa yhdistää niitä mihinkään aatteeseen, vai miten olis "Stefaismi"
Olen kyllä havainnut että ladat yhdistetään monasti politiikkaan muita autoja helpommin.
Kuitenkaan itselläni ei ole juurikaan poliittista vakaumusta. Huvituin hieman kun maalasin tuon sen enempää suunnnitelmiani levittelemättä ja sitten isä-ukko näki sen, vakaana vanhan linjan kokoomuslaisena oli jo aika huolissaan

Nykyään koen ongelmana sen että ihmiset eivät ole enää mitään mieltä. Itselläni on aika vahvojakin mielipiteitä, mutta en osaa yhdistää niitä mihinkään aatteeseen, vai miten olis "Stefaismi"

Olen kyllä havainnut että ladat yhdistetään monasti politiikkaan muita autoja helpommin.
Vauhdin tae - alamäki
Ei auto ihmisestä kommaria tee
Vaan ihminen itse. Eihän ihminen ole kommunisti kuin kahdesta syystä joko rahan takia tai tyhmyyttään.