Osaatko Venäjää?
-
-
Petollista tällainen vanhojen threadien nostelu... viimeksi näyit osaavan маслоnkinJokari kirjoitti:BA3 on tuttu sana, siihen se sitten jääkin...

Itse kävin joskus yläasteella jonkun alkeiskurssin, osaan aakkoset ja jotain satunnaisia lauseita (tärkeinpänä "en puhu venäjää", ainakin pietarissa tuntuivat uskovan

EDIT: Niin, ja tiedänhän mä mitä tuossa mun avatarissani lukee

Exät: 21013, 21093-20, 2111-P00-110
Re: Osaatko Venäjää?
Tämmöinen kysymys tuli mieleen mutta löysinkin siitä jo tosi vanhan aiheen.
Aloitin tässä venäjän itseopiskelun. Netistä löytyy hyviä ilmaisia sanojen opetteluohjelmiakin.
Aika paljon auttaa kun aakkoset oppii niin osaa hyödyntää engannin sanastoa, tai saksan osaamisesta varmaankin enemmän apua olisi.
Aloitin tässä venäjän itseopiskelun. Netistä löytyy hyviä ilmaisia sanojen opetteluohjelmiakin.
Aika paljon auttaa kun aakkoset oppii niin osaa hyödyntää engannin sanastoa, tai saksan osaamisesta varmaankin enemmän apua olisi.
Lada Vesta -17
Lada 1500 Combi deluxe -84
Uaz 3741 -87
Lada 1500 Combi deluxe -84
Uaz 3741 -87
Mulla kävi mielessä että jos olis bittinikkari ja venäjänkielen taito jollain niin tekstittäs/dubbais sen Kummelin "lada" kokoontumisen ja laittais siihen venäläisen otsikon! Sitten vaan you tubeen ja katsomaan miten saa katsojia? Nii ja tietty loppuun teksti että tästä sai alkunsa Suomen Ladakerho!
lola
POHJOIS-KARJALAN AvtoVAZ
Kiihtelysvaara
POHJOIS-KARJALAN AvtoVAZ
Kiihtelysvaara
Hyvä idea! Eiköhän tuohon löytyne osaajia ihan kerhostakin.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Kannatetaan!!
Mä voin vaikkka dubata toista tai tekstityttää, mansesta ku itekin ollaan ja neukku on toinen kotimainen, teknisessä sanastossa on toki parantamisen varaa.. Kummelissa ei sillä toki ole hirveemmin väliä.
Jos joku oikein innostuu tekee, niin eiku rohkeesti kyselee, musta ei vaan ole tietsikoiden kanssa mihinkään, saatikka niiden ohjelmien.

Mä voin vaikkka dubata toista tai tekstityttää, mansesta ku itekin ollaan ja neukku on toinen kotimainen, teknisessä sanastossa on toki parantamisen varaa.. Kummelissa ei sillä toki ole hirveemmin väliä.
Jos joku oikein innostuu tekee, niin eiku rohkeesti kyselee, musta ei vaan ole tietsikoiden kanssa mihinkään, saatikka niiden ohjelmien.

Da ja gavarju i tsitaju zut zut moshna skasat.
Meijän Ukki tietää vanhasta Ladasta melkein kaiken, kun sen velipoika on nähnyt jälet