Tässä keskustelussa en vielä oo ymmärtäny, minkä takia ensin tehdäään autoon hyvät jarrut ja sitten kuristetaan niiden tehoa paineensäätimellä...

Tietty on tuo säädin toki edullisempi kuin pedal-box, mutta sillä ainakin saadaan kaikki teho käyttöön ja jarrubalanssi kohdalleen...
Meillä ei oo koskaan Ladan omat jarrut jäänny alitehoisiks kisakäytössä.. Homma toimii kun jarrut on kunnossa, nesteiden vaihto kisakäyttöön sopiviks (esim. Aten, Castrolin tai Bendixin valikoimista löytyy käypäsiä), kunnon jarrupalat, eikä mitään tarvikeliikkeistä löytyviä näkkileivän palasia, letkut ja putket kannattaa myös tarkistaa/vaihtaa aika ajoin... Myös jarrukilvet kannattaa heittää edestä pois jäähtymisen parantamiseksi... Takana on kilpiin tehty pikkujippoja jottei toisinaan vetareiden stefoista vuotava öljy sotke kitkapintoja, liinoina on riittäny orkkikset ihan hienosti.. Ja jos liinat on päässy kastumaan, niin ei niitä aina oo uusiin vaihdettu. Ollaan uitettu kengät ensin asetonissa ja sitten poltettu kosanilla rasva pois ja hiottu liinat karkeella paperilla tms...